X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפלשתינים מדווחים כי כלי טיס של חיל האוויר הפציץ מכונית בה נסע הג'יהאד האיסלאמי מבטיח נקמה כואבת נתניהו מכנס הבוקר את הקבינט לדיון מדיני ארוך
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

+ תינוק נפצע קל-בינוני מפיצוץ רקטה
בתל אל סולטן ברפיח חוסל הלילה בכיר בג'יהאד האיסלאמי. על-פי דיווחים פלשתינים, הבכיר שנהרג הוא איסמעיל אסמאר (34). כלי טיס של חיל האוויר הפציץ את מכונית היונדאי בה נסע. מלבד אסמאר נפגעו שני הולכי רגל נוספים ונפצעו.
אסמאר היה בכיר בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי ברפיח. הוא היה מופקד על אספקת נשק לארגון בפלוגות ירושלים. בצה"ל לא נמסר עדיין אישור לדיווח הפלשתיני.
הגיהאד האיסלאמי מאיים להשיב בתגובה קשה ש"תרעיד את ישראל". בכיר בארגון, אחמד מודלל, אמר: "הפשעים המתבצעים מדגישים כי הכיבוש אינו מבין אלא את שפת הדם והטרור. ננהג באויב בשפה אותה הוא מבין היטב - שהיא שפת הדם, ולא נחריש מול הפשעים אותם הוא מבצע נגד עמנו".
בישראל ערוכים לאפשרות כי הירי ליישובי הדרום יתחדש. ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס הבוקר את הקבינט המדיני-ביטחוני לדון במתרחש ברצועה, לדיון שתוכנן מראש. בירושלים העריכו כי בדיון יימסרו אולי פרטים ראשונים מתוך תחקירים על מתקפת הטרור בכביש אילת. הדיון עשוי להיות ממושך, מאחר שהוקצו לו שש שעות.
ישראל הגישה תלונה למזכיר האו"ם באן קי מון ולנשיא מועצת הביטחון על ההסלמה בדרום, ועל כך שמועצת הביטחון לא גינתה בסוף-השבוע את מתקפת הטרור נגד ישראל. שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, מלין כי עזה בהנהגת חמאס ממשיכה להיות מרכז טרור קיצוני. "כל טיל המשוגר לעבר ישראל מדגיש את הפארסה שבאחדות הפלשתינית הבאה לידי ביטוי בטרור, בשנאה ובאלימות", כתב והוסיף כי מאה הטילים ששוגרו לישראל בימים האחרונים צריכים לשמש מאה פעמוני אזהרה.

תאריך:  24/08/2011   |   עודכן:  24/08/2011
תינוק נפצע קל-בינוני מפיצוץ רקטה

[צילום: פלאש 90]
פיקוד העורף הודיע (יום ד', 24.8.11) לתושבי היישובים שבעוטף עזה כי עליהם להימצא במרחק של 15 שניות ממרחב מוגן. ההוראה ניתנה במסגרת העלאה מחודשת של הכוננות מחשש לירי תלול מסלול בעקבות חיסול שביצע צה"ל. חשש זה התברר בהמשך כממשי.
במהלך הלילה נורו טילי גראד לאזור באר-שבע, נתיבות ואשקלון. במערב הנגב נפצע תינוק פצעים קלים עד בינוניים מפיצוץ רקטה. המכונית שבה פגעה הרקטה נפגעה ונשרפה. רסיסים מהדף הפגיעה חדרו לבית בו שהה התינוק ופגעו בו. רקטה פגעה במבנה ציבור בעוטף עזה; לא היו נפגעים, אך פרצה אש ונזק נגרם למבנה.
אל באר-שבע נורו שתי רקטות גראד, אחת יורטה ואחת התפוצצה בשטח פתוח. הג'יהאד האיסלאמי קיבל עליו אחריות לירי. חיל האוויר תקף במרכז עזה חוליה של הג'יהאד האיסלאמי. התוצאה: הרוג ומספר פצועים. כמו-כן הותקפה מנהרת הברחה באזור רפיח.
במסגרת העלאת הכוננות ועל-פי הוראת מערכת הביטחון נדחו שוב משחקי הכדורגל שנדחו משבת האחרונה והיו אמורים להתקיים בימים הקרובים. כמו-כן בוטל פסטיבל 'בריזה' שאמור היה להתקיים באשקלון.
מארגני פסטיבל קולנוע ירושלים בנתיבות מסרו כי בשל המצב הביטחוני בוטל רק פסטיבל הרחוב שאמור היה להתקיים הערב. כל הסרטים שאמורים להיות מוקרנים בסינמטק - יוקרנו כמתוכנן.
הפלשתינים ירו הבוקר (ד') שתי פצצות מרגמה אל שטח פתוח באזור כיסופים. צה"ל תקף בתגובה שתי חוליות מחבלים שהיו אחראיות לשיגור. תושבי היישובים בעוטף עזה התבקשו להיות במרחק של 15 שניות ממקום מחסה.
מקורות פלשתינים דיווחו הבוקר כי כלי טיס של חיל האוויר פגע ברוכב אופנוע בדיר אל-בלח.
ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון, הצטרף הבוקר לקריאת ראש העיר אשדוד להציב באזור סוללת "כיפת ברזל". במכתב לשר הביטחון אהוד ברק, לרמטכ"ל בני גנץ ולאלוף פיקוד הדרום טל רוסו, כתב: "גם בעופרת יצוקה ובתקופה שלאחריה וגם בימים אלו, מוצאות עצמן אשדוד וגן-יבנה על מפת הישובים אליהם משוגר ירי הטילים מעזה. כל גורם מנוסה בקריאת מפות ארטילריות, יבין כי הסיבה לכך היא ניסיונות שיגור שתכליתם פגיעה במתקנים בעלי חשיבות אסטרטגית באשדוד, בנמל הימי, באזור התעשיה שחלק ממפעליו עתירים בחומ"ס או במתקני חברת החשמל ובסיס חיל האוויר הסמוך לגן יבנה".
התאחדות הסטודנטים הארצית בשיתוף עם מרכז הספורט של אוניברסיטת תל אביב ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן-גוריון, הקמפוס האקדמי אחווה, מכללת ספיר, והמכללה האקדמית סמי שמעון חברו יחד על-מנת לארגן יום של כיף לילדי הדרום ולהנעים את זמנם לאחר הימים הקשים שעברו עליהם באחרונה.
450 ילדים בני 13-6 הגיעו למרכז הספורט של אוניברסיטת תל אביב כדי ליהנות מהפעלות, ממתקנים מתנפחים, מבריכה ומשעשועים נוספים. את ההפעלות מעבירים 40 מתנדבים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בכיר בג'יהאד האיסלאמי חוסל ברפיח
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
היכן ההסברה ?????
שושית  |  24/08/11 08:51
2
אם כשיפגעו הם יבקשו הפסקת-אש, ל"ת
100טיל ואו"ם שותק  |  24/08/11 11:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר בר-זוהר
על-פי כללי הרשות השנייה ניתן לשדר תוכניות בהן מוצגים סמים בהקשר חיובי רק אחרי חצות    קשת: "השימוש בסמים הוצג באופן ביקורתי - דמותו של חפר נעצרת על-ידי המשטרה"
עידן יוסף
יותר מחצי שנה מאז פרש ראש מערך ההסברה הלאומי בלשכת ראש הממשלה, עובר ניר חפץ לערוך את העיתון
איציק וולף
ח"כ דני דנון מפרסם בעיתונות הערבית בישראל קריאה לחברי הכנסת הערבים שביקרו את מועמר קדאפי בלוב להתנצל בפני העם הלובי על הלגיטימציה שהעניקו לרודן המודח
עידן יוסף
מעל 50 עמדות שירות אוטומטיות יוצבו במשרדי הרישוי השונים    יאפשרו חידוש וכפל רשיונות ויחסכו לכם אגרה    בקרוב: גם תשלום של אגרות ותשלומי חובה אחרים
מוטי פשכצקי
המאמן הלאומי בצ'אט: "גם בספרד לא אהדו את הנבחרת וזה השתנה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il