X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סניף אגד ירושלים מעלה את כל המידע הפנים-ארגוני לאתר חדש המידע יוגש בשפה נהירה לציבור אם יצליח הניסוי - יעבור כל אגד לרשת הפתוחה
▪  ▪  ▪
נהגים מפזזים ומרקדים

אגד קופץ למים הקרים, ונוקט במהלך חסר תקדים בישראל של גוף גדול. מרחב אגד ירושלים, הגדול שבאזורי הקואופרטיב, מוציא את המערכת הפנים-ארגונית שלו באינטראנט לרשת האינטרנט הפתוחה, בפורטן אגד 02.
המרחב, המעסיק כ-1,700 עובדים, הופך את כל המחלקות והסניפים שלו לשקופים, וחושף את הארגון כפי שמעולם לא הכרתם, בצורה מרשימה ומושקעת.
גולש שיגלוש באתר החדש של אגד ירושלים ייחשף למעשה ללוח המודעות הפנימי של המרחב. ההבדל היחיד הוא ששפת האתר לא תהיה מקצועית ותונגש בהסברים שיפשטו את המידע באופן נהיר גם לגולש הסביר על-מנת שיוכל להבין את הנאמר.
האתר החדש, שמורץ בימים אלו וייחנך רשמית ב-1 בספטמבר, מכיל את כל המידע שיש בידי המרחב, לרבות נושאי כספים, שיווק, בטיחות, ועוד. הוא נכתב באופן דואלי, אך הגולשים לא יוכלו לרשות תגוביות. היחידים שיוכלו לרשום ואף לצפות בהן יהיו חברי אגד.
הדיגיטציה של הארכיון
תחום נוסף עליו מופקד אגד ירושלים הוא הארכיון. בימים אלה עובר הארכיון דיגיטציה, ומעלה את כל התמונות לאתר פליקר. מדובר בארכיון עשיר וייחודי הכולל תמונות מתולדות היישוב בארץ החל בשנת 1928, בימים שקדמו להקמת אגד, כאשר חברות אחרות עסקו בתחבורה ציבורית.
ה"ליפ-דאב" הצוהל של האתר, וידאו קליפ המשלב דיבוב שפתיים של המשתתפים לצלילי שירה המפורסם של שרית חדד "חברים בכל מיני צבעים", צולם בסניף תלפיות, שבבדיקת הבקרה התפעולית של אגד נמצא כי חסך הכי הרבה בשימוש בסולר. בין היתר, מופיעים בו גם רקדנים וזמרים ערבים ואתיופים, וכן נהגת זמרת שעלתה מרוסיה.
צבי ציקי אבישר, פרויקטור מנהלת אגד 02, אמר ל-News1 כי מדובר בפרויקט ניסויי לביזור כל המחלקות של אגד, שאם יצליח במרחב ירושלים יורחב לכל מרחבי אגד - תל אביב, צפון ודרום. "כמי שבא הן מהזירה העסקית והן מהזירה הפוליטית, אני דוגל בגישה: תגיד לציבור את האמת. לא עוד דוברים שמייפים את המציאות אלא הגשת הדברים כמות שהם בחשיפה מירבית. הציבור אינו מודע דיו לדברים היפים שעושה אגד, והתקשורת נוטה להבליט סיפורים שוליים שאינם משקפים את המציאות".
החומרים באתר לא יועלו רק על-ידי הגורמים הרשמיים, וגם חברי אגד יוכלו לפרסם באתר אגד 02 מאמרים, כתבות, תמונות או סיפורים מהווי הקואופרטיב.
ערוץ יו-טיוב לדוברות הארצית
בתוך כך, גם דוברות אגד הארצית העלתה לאחרונה ערוץ יו-טיוב משלה, המציג גם סרטונים מימים עברו.

הפורטן החדש - אגד 02
תאריך:  24/08/2011   |   עודכן:  25/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהלך נועז: האינטראנט של אגד נחשף באינטרנט
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה הטעם?  ל"ת
בלטשאצר  |  24/08/11 21:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מו"מ לאיכלוס כל הבניינים    "טענת הפולשים, כאילו בבעלות העירייה מאות מבנים נטושים - שקר גס"    רוב הבניינים מיועדים לבניה למגורים או לשירותים לזוגות צעירים עם ילדים קטנים
עופר וולפסון
לדברי אחת ממובילות המחאה החברתית, "הוועדה היא צינית, מטעה ואכזרית, ואין לה מנדט להביא לשינוי אמיתי"    ראשי המאבק דורשים הגדלת ההוצאה הציבורית והציגו מסמך דרישות    מציגים יעד שאפתני: "צעדת מיליון" ב-3 בספטמבר
עופר וולפסון
התעריפים היו אמורים לעלות ב-5% עד 7% בספטמבר, אולם על-רקע המחאה ודיוני ועדת טרכטנברג, נדחתה העלייה עד לאחר הגשת המלצות הוועדה
עידן יוסף
יוקמו בשנים הקרובות, ובניגוד לתחנות במרכז יכללו סנכרון עם הרכבת הקלה    כיום יש רק שלוש תחנות נסיוניות    בעתיד: עדיפות ברמזורים לקווי ה-B.R.T
עופר וולפסון
כך עולה מנתונים שהציג סמנכ"ל עמותת חדו"ש לוועדת טרכטנברג    מסתמך על נתוני בנק ישראל המראים ששיעור תעסוקת החרדים עומד על 39% בלבד    הזהיר: "הזרמת תקציבי רווחה ודיור, בלי להתנות אותם בעבודה, תשאיר את האברכים בישיבות ותגרום נזק גדול למעמד הביניים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il