X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לא יכול עוד לעמוד בחובותיי ובציפיות ממני כמנכ"ל - כך כתב אתמול סטיב ג'ובס, המנכ"ל האגדי של אפל, החברה הגדולה בעולם, במכתב ההתפטרות שלו מהחברה מי יעמוד במקומו?
▪  ▪  ▪
סטיב ג'ובס [צילום: AP]

סטיב ג'ובס, המנכ"ל האגדי של אפל שהפך אותה בעשור האחרון לחברה הגדולה בעולם, מתפטר מתפקידו עקב מחלה קשה וארוכה. ג'ובס שלח אתמול מכתב התפטרות למועצת המנהלים של החברה ובה כתב, בין השאר "תמיד אמרתי שאם יגיע היום שבו לא אוכל לעמוד עוד בחובותיי ובציפיות ממני כמנכ"ל אפל, אהיה הראשון ליידע אתכם... היום הזה הגיע".
ג'ובס, בן ה-56, סובל כבר כמה שנים מסרטן בלבלב, מחלה שהתגלתה אצלו עוד ב-2004 ואשר נחשבת לקטלנית במיוחד ובעלת סיכויי החלמה נמוכים מאוד. בשנת 2009 נאלץ לעבור השתלת כבד ומאז ינואר האחרון הוא נמצא בחופשת מחלה, שבמהלכה עבד בצורה חלקית בלבד באפל. את ג'ובס צפוי להחליף טים קוק, מי ששימש עד היום כממלא המקום של ג'ובס בתקופת שלושת חופשות המחלה שלקח, גם מינואר האחרון וגם ב-2009 ו-2004. לאחר ההתפטרות יתפקד ג'ובס כיו"ר הדירקטוריון של החברה.
ג'ובס היה אחד משלושת מקימי אפל ב-1976 - סטיב ווזניאק ורונלד וויין. ב-1985 הוא הודח מהחברה על-ידי הדירקטוריון שלה וב-1997 חזר לנהל אותה שוב, לאחר שמצבה התדרדר והיא עמדה סף פשיטת רגל. במהלך כהונתו האחרונה הימר ג'ובס על כמה מוצרים שגרמו למהפכה בתעשיה. אלו כוללים את האייפוד - ששינה את תעשיית המוזיקה, האייפון, ששינה את תעשיית הסלולאר והאייפד שמשנה את תעשיית המדיה הבידורית.
ההימורים של ג'ובס והאינסטינקטים החדים שלו הפכו את החברה בתוך שנים ספורות לחברה הגדולה בעולם, לא רק בתחום הטכנולוגיה, אלא בכל התחומים כולם - דבר שאף אחד לא שיער שיקרה לפני עשור.
רבים תוהים כעת מה יהיה על עתידה של אפל ללא סטיב ג'ובס, שמזוהה כל כך עם שמה. ההערכה שלנו היא שהעוצמה הגדולה כל כך (היקף שוק של 348 מיליארד דולר!), הידע הרב שצברה בתחום והמוצרים שכבר נמצאים בקנה לפני השקה, ימשיכו להוביל אותה בהצלחה גם ללא ג'ובס. צריך לזכור כי מאחורי האיש והחזון עומדים עוד אלפי עובדים שמכירים ויודעים את העבודה באפל.

pCon מציע פתרון אמיתי שעובד ומצליח בחינם!
תאריך:  24/08/2011   |   עודכן:  25/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיצד ייראה עתיד אפל ללא סטיב ג'ובס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אירית מרק
דיירי שכונה בכפר סבא פנו לעירייה ודרשו התערבותה המיידית נגד בעל בית מגורים, שהשכיר את ביתו לעמותה המאכלסת במקום מוגבלים    התושבים המתנגדים: "בכוונתנו לפעול בכל הדרכים החוקיות כדי למנוע היווצרות כמות כה גדולה של בתי חוסים בשכונה כה קטנה"    בעל הבית: "שיתביישו"    העירייה מחזקת עמדתו: "אין מניעה"
איתמר לוין
ביקורת נדירה בחריפותה על ההוצאה לפועל, לאחר שלא פחות מחמישה רשמים איפשרו לממש נכס על-סמך שטר מזויף    רק בדיעבד התברר, שה"חייבת" עזבה את הארץ עשר שנים לפני חתימת השטר, אך הרשמים לא שמו לב לכך שלא הגישה התנגדות למכירת ביתה    כאשר התגלתה התרמית, נמלט הכונס מן הארץ ובידו התמורה בעד הבית
עופר וולפסון
ראש מועצת המעבר הלאומית, מוסטפא עבד אל ג'ליל, אמר כי קבוצתו תומכת בהחלטה של אנשי עסקים מקומיים לספק את הפרס    קדאפי נשבע ממקום מחבואו למות מות קדושים    תוצאות הלחימה בטריפולי: 400 הרוגים ו-2,000 פצועים
מערכת אתר ערוץ הספורט
צ'מפיונס: הצרפתים עלו בזכות 2:4 בסיכום. הקשר: הנסיון שלהם הכריע
מערכת אתר ערוץ הספורט
סגנית האלופה תקיים הופעת בכורה במפעל לאחר פגישת חירום באופ"א
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il