X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשמה רווח נקי של 71.8 מיליון שקל הנובע בעיקר מהכללת תוצאות דור אלון בדוחות ומהשפעת אופציית דיינרס על הוצאות המימון ההכנסות גדלו ב-81% והושפעו מהכללת קניות הפסח ברבעון המנכ"ל וורמברנד: "המחאה החברתית הקטינה מכירות הסופרמרקטים ביולי-אוגוסט"
▪  ▪  ▪
זאב וורמברנד, מנכ''ל אלון החזקות ברבוע כחול-ישראל [צילום: רונן אקרמן]

אלון החזקות ברבוע כחול-ישראל רשמה רווח נקי של 71.8 מיליון שקל ברבעון השני של 2011, בהשוואה לרווח נקי של כ-21.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כך עולה (יום ה', 25.8.11) מפרסום דוחותיה הרבעוניים.
הרווח הנקי לרבעון השני של 2011 המיוחס לבעלי המניות בחברה הסתכם בכ-64.9 מיליון שקל או 99 אגורות למניה, והחלק המיוחס לבעלי הזכויות שאינן מקנות שליטה הסתכם ב-6.9 מיליון שקל.
הגידול ברווח הנקי ברבעון נובע בעיקר מהכללת תוצאות דור אלון בדוחות ומהשפעת אופציית דיינרס על הוצאות המימון נטו ועל המיסים על ההכנסה. כזכור, בחודש מאי חתמו אלון החזקות, דור אלון וכ.א.ל על עידכון ההסכם לרכישת 49% ממניות דיינרס. בחודש יולי הושלמו התנאים המתלים והרוכשות פרעו את ההלוואה שהעמידה להן כ.א.ל. בהיקף של 36 מיליון שקל. אלון החזקות ודור אלון טיפלו בדוחות הכספיים בהסכם לרכישת מניות דיינרס כאופציה לרכישת המניות ורשמו ברבעון השני רווח לפני מס בסך כ-70 מיליון שקל.
ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-3.2 מיליארד שקל - גידול של 81.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הגידול הניכר בהכנסות נבע בעיקר מעיתוי חג הפסח, שחל השנה ב-19 באפריל, לעומת ה-29 במרס אשתקד, ועל כן השפעת מכירות חג הפסח במגזרי הסופרמרקטים והלא-מזון נכללה השנה בתוצאות הרבעון השני ואילו אשתקד נכללה בעיקר ברבעון הראשון.
הכנסות מגזר הסופרמרקטים רשמו גידול בהכנסות של כ-5.5% ל-1.766 מיליארד שקל ברבעון הנוכחי. הגידול בהכנסות נבע בעיקר מגידול במכירות חנויות זהות בשיעור של כ-5.7% אשר נבע בעיקר מעיתוי חג הפסח, כאמור. הכנסות מגזר מתחמי התדלוק והמסחר גדלו ל-1.32 מיליארד שקל ברבעון השני לעומת 1.07 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נבע מעלייה בהיקף המכירות הכמותיות כתוצאה מפתיחת מתחמי תדלוק חדשים, עלייה במכירות חנויות נוחות וכן מעליית מחירי הדלקים. מגזר הלא-מזון רשם גידול של כ-18.7% בהכנסות ל-105.3 מיליון שקל ברבעון ההשני, שנבע בעיקר מעיתוי חג הפסח ומגזר הנדל"ן רשם הכנסות שכר-דירה מגורמים חיצוניים של כ-8.4 מיליון שקל ברבעון הנוכחי - גידול של כ-3 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
החברה מדווחת כי נכון לסוף יוני, הפעילה 209 סניפי סופרמרקט, מתוכם 118 סניפים של "מגה בעיר", 62 סניפים של "מגה בול" ו-15 סניפים של "עדן טבע מרקט", מתוכם ארבעה סניפי עדן בתוך מגה. דור אלון הפעילה 193 תחנות דלק ו-191 חנויות נוחות בפורמטים שונים ובמגזר הלא-מזון הפעילה החברה 263 נקודות מכירה, חלקן בזכיינות.
"ירידה במכירות המזון עקב המחאה"
זאב וורמברנד, מנכ"ל החברה, התייחס למגזרי המזון והלא-מזון בתוצאות, וציין כי המחצית הראשונה של 2011 התאפיינה בהעמקת התחרות בתחום קמעונאות המזון בדרך של פתיחה מואצת של שטחי מסחר והסבות סניפים לפורמטים מוזלים. "לקראת סוף החציון הראשון החלה מחאה ציבורית שאחת מהשלכותיה ניכרת בחודשים יולי ואוגוסט בדרך של ירידה במכירות במגזר הסופרמרקטים. מוקדם עדיין לאמוד את השפעה זו", אמר.
"במהלך המחצית הראשונה לא גדלנו בהיקף שטחי המסחר במגזר הסופרמרקטים אל מול אשתקד, בין היתר, מסיום חוזי שכירות של ארבעה סניפים שהועברו לתפעול מתחרים. נקטנו באסטרטגיה של שמירה על נתח השוק תוך ביצוע פעולות של התייעלות תפעולית. תוכנית פיתוח הסניפים הרב-שנתית תבוא לידי ביטוי במהלך השנתיים הקרובות בפתיחה של כ-30 סניפים בשטח כולל של כ-27 אלפי מ"ר. רובם המכריע של הסניפים בפורמט השכונתי 'מגה בעיר'. עד סוף שנת 2011 אנו מתעתדים לפתוח חנויות בשטח כולל של כעשרת אלפי מ"ר".
וורמברנד הוסיף כי בימים אלה החברה מסיימת לגבש תוכנית לגיוס לקוחות מועדון באפיק כרטיסי האשראי, כאשר בכוונתה להכפיל את כמות לקוחות המועדון במסלול זה בתוך שנתיים.

תאריך:  25/08/2011   |   עודכן:  25/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרבעון השני: גידול של פי 2.4 ברווחי אלון החזקות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
המגמה השנתית לרכישות בכרטיסי אשראי האיצה ל-15.2% בשלושת החודשים האחרונים, לעומת 14.5% בשלושת החודשים שלפניהם    מתחילת השנה, מגמת העלייה ברכישות המזון והמשקאות באשראי גדלה פי שלושה
יפעת גדות
גבר אוסטרי בן 80 אנס שוב ושוב את הנשים בין השנים 1970 למאי 2011    הקורבנות בנות 53 ו-45 כיום
עופר וולפסון
נכנסה למקום ה-57 ברשימה לשנת 2011, עם הון מוערך של 5.1 מיליארד דולר    פורבס כותב עליה כי ניסתה למצב את עצמה ככוח הפועל לחיוביות בעסקים, והשקיעה במספר פרויקטים סביבתיים
אלעזר לוין
רכשו את המגרש ב-28 מיליון שקל    החברה עברה מהפסד לרווח
עופר וולפסון
הסכם הניהול המחודש עם סאני, בה בן-דב משמש בעל השליטה, קובע כי שכרו ירד ל-165 אלף שקל בחודש    המענק השנתי שיקבל ירד ל-1% על כל רווח נקי שיירשם מעל ל-3 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il