X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נאסד"ק יורד ב-1.7% מדד הפחד VIX עולה ב-8% בנק אוף אמריקה עולה ב-11% עקב השקעת וורן באפט עליות בשוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

בורסות וול סטריט נסחרות בירידות בראשונה זה ארבעה ימים בעקבות גידול מפתיע במספר תביעות האבטלה השבועי בארה"ב ועל-רקע הערכות כי יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, עשוי להימנע מהודעה על צעדים נוספים לתמיכה בכלכלה הגדולה בעולם בנאומו מחר. ירידות נרשמות במגזר הטכנולוגיה בעקבות התפטרותו של סטיב ג'ובס מתפקידו כמנכ"ל אפל.
דאו ג'ונס יורדב-1.5%; מדדS&P 500 , אשר קפץ ב-4.8% בשלושה ימי המסחר הקודמים, נסוג ב-1.5%; מדד נאסד"ק מאבד 1.7%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקניות נסחר בעליות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים יורדת ב-0.03% לרמה של 2.26%.
מספר אנליסטים העריכו השבוע כי יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, עשוי לנצל מחר את נאומו בכנס הבנקאים המרכזיים הבינלאומי בג'קסון הול בארה"ב, כדי לאותת על כוונת הבנק המרכזי לבצע תוכנית הרחבה כמותית (quantitative easing) נוספת כדי לתמוך בכלכלה הגדולה בעולם. עם זאת, אנליסטים אחרים גרסו כי בניגוד לשנה שעברה, כאשר ניצל ברננקי את נאומו בג'קסון הול להודיע על תוכנית ההרחבה הכמותית השנייה של הבנק המרכזי, בנאומו השנה לא צפוי יו"ר הפד להודיע על תוכנית הרחבה כמותית נוספת.
בחזית המקרו כלכלית: מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב גדל בשבוע שעבר ב-5,000 ל-417 אלף, מסר היום משרד העבודה האמריקני. תחזית הכלכלנים הייתה לירידה במספר התביעות לרמה של 405 אלף.
סטיב ג'ובס, אשר הפך את אפל לחברת הטכנולוגיה המובילה בעולם, הודיע אמש על התפטרותו מתפקיד מנכ"ל החברה על-רקע מצבו הבריאותי. ג'ובס בן ה-56 נמצא בחופשת מחלה מאפל מאז ינואר - חופשת מחלה שלישית שלקח בעשור האחרון. ג'ובס אובחן כחולה בסרטן הלבלב בשנת 2004, ובשנת 2009 עבר השתלת כבד. ג'ובס יוחלף בתפקיד המנכ"ל על-ידי טים קוק, סמנכ"ל התפעול של אפל, אשר החליף אותו בניהולה השוטף של החברה בעת חופשת המחלה. ג'ובס ימונה ליו"ר החברה, משרה שעד עתה לא הייתה קיימת.
מניית אפל זינקה ביותר מ-9,000% מאז שנת 1997, כאשר ג'ובס חזר לנהל את החברה שייסד. שווי השוק של החברה קפץ משני מיליארד דולר לכמעט 350 מיליארד דולר, ובשבועות האחרונים אף עקפה אפל מספר פעמים את אקסון מוביל והפכה לחברה הגדולה בעולם במונחי שווי שוק. מניית אפל היא בעלת משקל רק במדדי המניות המובילים בארה"ב, ומשקלה במדדי S&P 500 ונאסד"ק הוא 3.2% ו-9.3% בהתאמה.
חברת ההחזקות ברקשייר התאוויי של המשקיע המיליארדר וורן באפט הודיעה על כוונתה להשקיע חמישה מיליארד דולר בבנק אוף אמריקה , הבנק הגדול בארה"ב. ברקשייר תרכוש 50 אלף מניות בכורה לפי שווי של 100 אלף דולר למניה. מניות הבכורה נושאות דיבידנד שנתי של 6% ובנק אוף אמריקה רשאי לרכוש אותן חזרה בכל רגע בפרמיה של 5%.

תאריך:  25/08/2011   |   עודכן:  25/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בן ברננקי  וול סטריט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הירידות בוול סטריט מחריפות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עוד לא שמעתם איך המסחר הסתיים?
א.ל. רמת-גן  |  27/08/11 11:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף אפל
הגארד קרוב לחתימה, בכפוף לחודש התרשמות שיעביר במועדון
איציק וולף
רב-ניצב יוחנן דנינו אמר כי התופעה של אזרחים נורמטיביים שמחפשים את המזור בפתרון סכסוכים אזרחיים בקרב העולם העברייני היא תופעה מסוכנת שיש לעקור מן השורש
עופר וולפסון
עקב חשש לפגיעה בשוק המחשבונים הפיננסיים והחשבונאיים, הריכוזי גם כך, הודיע פרופ' גילה לחברות על התנגדותו למיזוג    נתח השוק של חשבים עולה על 50% עוד טרם המיזוג
מערכת אתר ערוץ הספורט
הגרמני יחזור מהפגרה ישירות למסלול בו ערך בכורה. הקולגות החמיאו
עופר וולפסון
ראש הממשלה אמר כי תוצאות המשא-ומתן הוכיחו שאפשר להגיע לשינויים אמיתיים ואחראיים בלי לפרוץ את התקציב ובלי לערער את הכלכלה    ד"ר אידלמן: "הסכם היסטורי, שלאחר עשרות שנים מתייחס לראשונה למגוון גדול מאוד של בעיות במערכת הבריאות הציבורית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il