X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עלות התוכנית, המסתכמת בכ-6 מיליארד שקל, כוללת בין השאר סבסוד מעונות יום, ערבות ממשלתית למשכנתאות והורדת מחירי החשמל והמים "המחאה החברתית המתרחשת בשבועות האחרונים מצביעה על בעיות אמיתיות בקרב האזרחים שעובדים, משלמים מיסים ומשרתים בצה"ל"
▪  ▪  ▪
שר החוץ אביגדור ליברמן [צילום: פלאש 90]

מפלגת ישראל ביתנו הציגה (יום ד', 31.8.11) את התוכנית הכלכלית עליה הכריזה לפני כשבועיים בכינוס הפורום המוניציפאלי שלה שנערך באשקלון, בשדרות ובנתיבות.
אחד מהצעדים העיקריים שמציעה המפלגה בתוכניתה הינו סבסוד מעונות יום לגילאי 3 חודשים עד 5 שנים (על בסיס יום ארוך) למשפחות בהם שני הורים עובדים בהיקף משרה של 75% עד 100%).
עוד מציעה התוכנית לרווח את מדרגות המס למקבלי הכנסה של עד 40 אלף שקל לחודש, תוך שימת דגש מיוחד על ריווח מדרגות מס נמוכות לרמות השכר של עד 18-15 אלף שקל לחודש.
פתרונות נוספים להגדלת ההכנסה הפנויה כוללים והקלת נטל המס כוללים מיצוי נקודות זכות מבוזבזות, באמצעות מיסוי על בסיס תא משפחתי ולא מיסוי פרסונאלי, והחלת דמי אבטלה גם לעצמאים.
בעניין מחירי הדיור מציעה ישראל ביתנו ערבות ממשלתית למשכנתאות או הקצאת 15% לזכאים מסך הדירות בכל בניין שנבנה על קרקע מוזלת ובנייה מתוקצבת של 3,000 יחידות דיור מוגן. התוכנית מציעה גם לחזק את הפריפריה באמצעות יצירת מקומות עבודה איכותיים על-ידי עוגנים תעשייתיים ותשתיות חינוך ורפואה, כגון אוניברסיטאות ובתי חולים ואיתור אזורי ביקוש עם תב"עות מאושרות להרחבה, תוך עיבויי התשתיות אשר יפותחו על-ידי המדינה. התוכנית מציעה להעביר משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות לפריפריה תוך בניית אזורי תעסוקה איכותיים.
באשר למוצרי היסוד, מציעה התוכנית להוריד את מחירי החשמל, תוך הכנסת דיפרנציאציה בתעריפים וקביעת רמות צריכה מינימאליות, לגביהם נקבע אותו תעריף מוזל וביטול המע"מ על המים לצריכה ביתית.
התוכנית מתייחסת במישרין גם למישור הפוליטי, ומציינת כי ישראל ביתנו תפעל לשינוי שיטת הממשל על-מנת לאפשר יציבות שלטונית באמצעות ביטול התלות בגורמים פוליטיים שונים על-מנת להקים ממשלה והקמת ממשלות קטנות ויעילות.
מימון התוכנית - באמצעות העלאת מס החברות וקיצוץ תקציב הביטחון
עלות יישום הצעדים המידיים בתוכנית הכלכלית מסתכמת לדעת עורכיה ב-5.7 עד 6 מיליארד שקלים בשנה. כדי לממנה מציעים בישראל ביתנו בין השאר להעלות את מס חברות ב-1%, מ-24% היום ל-25%, במקום הורדה מתוכננת ל-23%, ולבחון מחדש את הפטורים ממס באמצעות ביטול או צמצום פטורים שאינם תורמים להשגת יעדים ראויים. כך למשל, אומרים בתנועה כי ביטול מס הכנסה מופחת ופטור ממס ליצואנים במרכז הארץ, הניתן במסגרת החוק לעידוד השקעות הון, יכול להביא תוספת להכנסות המדינה של כ-600 עד 800 מיליון שקלים.
התוכנית מציעה גם יצירת מדרגת מס מיוחדת למקבלי משכורות של 60 אלף שקלים ומעלה והעלאת מס רווחי הון על ניירות ערך ומכשירים פיננסים ב-3%.
עוד מציעים במפלגה לבטל את תקרת ההכנסה לתשלום דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות ולקצץ בתקציב הביטחון בהיקף של 1.5 מיליארד שקלים, מתוך היקפו היום, העומד על 55 מיליארד שקלים.
בישראל ביתנו אמרו כי "המחאה החברתית המתרחשת בשבועות האחרונים מצביעה על בעיות אמיתיות בקרב האזרחים שעובדים, משלמים מיסים ומשרתים בצה"ל. הממשלה חייבת לפעול במהירות וביעילות על-מנת להביא פתרונות ויישומים אמיתיים. ברור שלא ניתן לפתור את כל הבעיות מיד אך חייבים להחליט מהו סדר העדיפויות הנכון, ולהסביר לציבור באופן גלוי וכן עם אלו בעיות בכוונתנו להתמודד בתחילה ומהו טווח הזמן לפתרונן".

תאריך:  31/08/2011   |   עודכן:  31/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל ביתנו: תוכנית חברתית ב-6 מיליארד שקל בשנה
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
6 מיליאירד' מעט יחסית לפרזיטים ל"ת
החרדים.  |  31/08/11 14:42
2
יש פתרון השומר על מסגרת התקציב
10 שנות מס-שבח  |  31/08/11 14:54
3
כל זב ומצורע, בא עם תכנית.
אליהו חיים  |  31/08/11 14:54
4
תכנית מקסימה לריבוי ילודה ערבי ל"ת
מוסלמי קטן ומתוק  |  31/08/11 15:06
5
רק מקשקש
יהלומי אביחי  |  31/08/11 15:49
 
- לא הייתי קונה ממנו רכב משומש
סתם איש  |  31/08/11 17:02
6
והשאר ימים יגידו
פשוט עם  |  31/08/11 16:34
7
CHEAP HOUSING EVERYWHERE ל"ת
Ruthy Zanani  |  31/08/11 16:42
8
יש לבדוק מה חסר בתוכנית
efis  |  1/09/11 05:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראובן ריבלין ביקר ביישוב איתמר הסמוך לשכם ואמר כי מעולם לא שינה את דעתו כי ארץ ישראל כולה של העם היהודי    "איתמר איננה מכשול לשלום, והוא יכון אם הפלשתינים ירצו בשלום אמת"
עופר וולפסון
רשת מגה תציע "סל מסובסד" ל-32 מוצרים פופולריים מן המותג שלה, הזולים בכ-20% ממוצרים מקבילים אחרים    "מדיניות תמחור חדשה ארוכת טווח ולא פתרון נקודתי וזמני"
יפעת גדות
נתונים ממחקר רטרוספקטיבי כי התרופה הפופולרית אטורבסטטין - הנמכרת על-ידי פייזר תחת השם ליפיטור - יכולה גם למנוע מוות מזיהומים ומחלות של דרכי הנשימה
יפעת גדות
הבן שמע על התקף הלב של אביו ומת גם הוא
מירב ארד
החברה מנסה להתאושש מהאטה הכלכלית ומושכת נוסעים למחלקה הראשונה באמצעות מתן שירותים חדשים: כיסויי מושב-מיטה מפוארים ומוצרי טואלטיקה יוקרתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il