X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשמה ירידה של 13% ברווח הנקי ברבעון השני, אך הגדילה במקביל המכירות ב-12% ל-938 מיליון דולר המכירות לשוק הצבאי גדלו ב-16% ולשוק האזרחי ב-36% חוב של משרד הביטחון לחברה הקטין קופת המזומנים שלה ב-72 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
יצחק ניסן, מנכ"ל התעשייה האווירית [צילום: יח"צ]

התעשיה האוירית (תע"א) רשמה רווח נקי ברבעון השני שהסתכם ב-33 מיליון דולר (4% ממכירות), בהשוואה ל-38 מיליון דולר בתקופה מקבילה אשתקד - ירידה של 13%. כך עולה (יום ד', 31.8.11) מפרסום דוחותיה הכספיים של החברה.
מכירות החברה ברבעון השני צמחו ב-12% והסתכמו ב-938 מיליון דולר בהשוואה ל-839 מיליון מכירות ברבעון המקביל בשנה הקודמת. המכירות לייצוא הסתכמו ב-767 מיליון דולר, גידול בשיעור של 16% בהשוואה לרבעון השני בשנת 2010. המכירות לשוק הצבאי הסתכמו ברבעון השני בכ-673 מיליון דולר, בעוד שהמכירות לשוק האזרחי הסתכמו בכ-265 מיליון דולר, גידול מרשים של 36% מהתקופה המקבילה אשתקד.
צבר ההזמנות של החברה, במגוון רחב של מוצרים ובפיזור גיאוגרפי גדול, מסתכם ב-8.9 מיליארד דולר, שהם למעלה משנתיים וחצי פעילות.
לחברה יתרת מזומנים בהיקף של 1.6 מיליארד דולר בקופתה, אך גם תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת בסכום של 127 מיליון דולר. הירידה במזומנים נובעת מעיכוב תשלומים בהיקף 72 מיליון דולר מצד משרד הביטחון כלפיה כמו גם מצד לקוחות בחו"ל.
מנכ"ל תע"א, יצחק ניסן, אמר כי "צבר ההזמנות ויתרת מזומנים בקופת החברה, מעידים על חוסנה של החברה וצמיחתה. בחציון הראשון צמחו המכירות ב-11% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בתקופת הדיווח הרוויחה החברה 110 מיליון דולר לפני עלויות לפרישת עובדים. הרווח גבוה ב-53% מהרווח לפני פרישה בחציון הראשון של שנת 2010. החברה הקצתה בתקופת הדיווח 31 מיליון דולר לפרישה מוקדמת של עובדים כחלק מתוכנית ההתייעלות. בנוסף השקיעה החברה בתקופת הדיווח 67 מיליון דולר בפיתוח מוצרים חדשים וטכנולוגיות מתקדמות. הרווח הנקי של החברה בסך 79 מיליון דולר גבוה ב-24 מיליון דולר מהרווח הנקי בחציון מקביל אשתקד, למרות ההרעה בתנאי הסחר עקב הירידה בשער החליפין".

תאריך:  31/08/2011   |   עודכן:  31/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גידול בעלויות הפרישה הקטינו רווחי התעשיה האוירית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
טוען: פורש מסיבות אישיות    פרישתו מצטרפת לשתיים משמעותיות - עורך המהדורה המרכזית וסמנכ"ל הטכנולוגיה    מיקי רוזנטל יצטרף להגשה לצד רביב דרוקר
עופר וולפסון
עלות התוכנית, המסתכמת בכ-6 מיליארד שקל, כוללת בין השאר סבסוד מעונות יום, ערבות ממשלתית למשכנתאות והורדת מחירי החשמל והמים    "המחאה החברתית המתרחשת בשבועות האחרונים מצביעה על בעיות אמיתיות בקרב האזרחים שעובדים, משלמים מיסים ומשרתים בצה"ל"
איציק וולף
ראובן ריבלין ביקר ביישוב איתמר הסמוך לשכם ואמר כי מעולם לא שינה את דעתו כי ארץ ישראל כולה של העם היהודי    "איתמר איננה מכשול לשלום, והוא יכון אם הפלשתינים ירצו בשלום אמת"
עופר וולפסון
רשת מגה תציע "סל מסובסד" ל-32 מוצרים פופולריים מן המותג שלה, הזולים בכ-20% ממוצרים מקבילים אחרים    "מדיניות תמחור חדשה ארוכת טווח ולא פתרון נקודתי וזמני"
יפעת גדות
נתונים ממחקר רטרוספקטיבי כי התרופה הפופולרית אטורבסטטין - הנמכרת על-ידי פייזר תחת השם ליפיטור - יכולה גם למנוע מוות מזיהומים ומחלות של דרכי הנשימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il