X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדד הכללי של בנק הפועלים ו-TNS ירד קלות בחודש החולף גידול ניכר במספר הישראלים המאמינים שהמצב הכלכלי יהיה טוב יותר בעוד חצי שנה בארה"ב - ירידה חדה במדד אמון הצרכנים באוגוסט
▪  ▪  ▪
עלייה במספר הצרכנים המאמינים כי המצב הכלכלי ישתפר [צילום: פלאש 90]

מדד אמון הצרכנים של בנק הפועלים ו-TNS טלסקר ירד בחודש אוגוסט ב-0.1 נקודות לרמה של 132.7. המדד למצב השוטף רשם ירידה של 5.3 נקודות ומדד הציפיות רשם עלייה של 3.4 נקודות. כך עולה (יום ה', 1.9.11) מפרסום נתוני המדד.
בסיס המדד עמד על 100 נקודות מחודש אפריל 2002.. המדד מחושב על-פי מודל של חברת המחקר הבינלאומית TNS העורכת סקרים דומים במדינות רבות בעולם, ביניהם מדד ה-Conference Board בארה"ב. יש לציין, כי מחקרים רבים הראו כי מדדי אמון הצרכנים מהווים אינדיקטור מוביל להתפתחות הצריכה הפרטית.
בארה"ב נרשמה בחודש אוגוסט ירידה חדה במדד אמון הצרכנים של הקונפרנס בורד. רמת המדד היא הנמוכה מזה כשנתיים והושפעה ככל הנראה מאי-התאוששות שוק העבודה ומהירידה באמון במערכת הפוליטית, לאור אי ההסכמות בדבר העלאת תקרת החוב.
כלכלני בנק הפועלים מסרו כי אמון הצרכנים רושם מזה מספר חודשים תנודתיות סביב רמה גבוהה יחסית. בחודשיים האחרונים חלה ירידה של 10 נקודות במדד למצב השוטף ועלייה של 4.6 נקודות במדד הציפיות. אווירת הקניות, שאינה משתקללת במדד, ירדה בחודשיים אלו ב-14.9 נקודות.
בבנק נוטים לייחס את ההרעה בתפיסת המצב השוטף לעלייה ברמת אי-הוודאות הכלכלית, לירידות המחירים בשוקי ההון וכן להידרדרות במצב הביטחוני. תפיסת מצב התעסוקה נותרה יציבה בחודש החולף ברמה גבוהה העולה בקנה אחד עם נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שהצביעו על ירידה בשיעור האבטלה לרמה של 5.5% ברבעון השני של השנה. לדברי כלכלני הבנק, ייתכן שהמצב הטוב של שוק העבודה מקרין על תחושות הצרכנים לגבי העתיד.

תאריך:  01/09/2011   |   עודכן:  01/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוגוסט: מדד ציפיות הצרכנים קפץ ב-3%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
טוענת שמדובר בצעד אלים ובלתי לגיטימי, החותר תחת יסודות משפט העבודה    מגלה: המתמחים אינם יכולים לחזור בהם מההתפטרות בלא הסכמת עמותת מרש"ם    מאשימה את הר"י בהימנעות משימוש בכל האמצעים כדי להטיל את מרותה על המתמחים
איציק וולף
תנועת אומ"ץ פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה בבקשה כי יבחן מחדש את האישור שניתן להעסקת עובדת זרה בבית ראש הממשלה על ההשלכות הביטחוניות שלו    "תמוהה העובדה שבית ראש הממשלה הפך למעון קבוע למגורי אביה הקשיש של אשר ראש הממשלה על חשבון משלם המסים והקופה הציבורית הדלה"
עופר וולפסון
בית הספר "נר עציון" שבפתח תקוה הוא בין היחידים בארץ שבו שנת הלימודים לא נפתחה כסדרה, כמחאה על כך שרוכזו בו תלמידים ממוצא אתיופי בלבד    ועדת החינוך תקיים דיון חירום במצב: "תופעה בזויה"
איתמר לוין
ביהמ"ש: בדרך כלל יש מקום למעצר עד תום ההליכים בעבירות סחיטה, אך צנעני ידועה ולכן אין חשש שתשבש הליכים או תימלט    נזף בפרקליטות על ההדלפות מהתיק וביטל את איסור הפרסום על חומר החקירה
יפעת גדות
לאחר חודש של "טיפול בתפוחי אדמה", לחץ הדם של המשתתפים ירד בצורה משמעותית    תפוחי האדמה היו בעלי השפעה חזקה מספיק כדי לעזור גם במקרים בהם התרופות לא הועילו עוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il