X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אורן דרור מונה לדירקטור בכיר האחראי על ערוץ הפצה באמצעות חברות תקשורת בהנהלה האזורית של מיקרוסופט מזרח תיכון ואפריקה עופר רחום מונה לסמנכ"ל חטיבת לקוחות ושותפי Enterprise EPG רונן אשכנזי מונה לסמנכ"ל חטיבת לקוחות, שותפים ופתרונות עסקיים (SMSP) שלי לנצמן תשמש כסמנכ"ל חטיבת Enterprise Services
▪  ▪  ▪
אורן דרור. קיבל קידום לדירקטור אחראי על ערוץ ההפצה [צילום: תמר מצפי]
עופר רחום [צילום: פיגמנט]

רונן אשכנזי [צילום: פיגמנט]

שלי לנצמן [צילום: קריכלי]

חברת מיקרוסופט הודיעה (יום ב', 4.9.11) על סבב מינויי בכירים בסניף החברה בישראל:
אורן דרור - התמנה לתפקיד דירקטור בכיר האחראי על ערוץ הפצה באמצעות חברות תקשורת בהנהלה האזורית של מיקרוסופט מזרח תיכון ואפריקה
במסגרת תפקידו יוביל אורן את כלל פעילות המכירות בטריטוריה המשתרעת מדרום אפריקה ועד טורקיה וינהל צוות שיכלול מנהלים ממדינות שונות באזור ובאירופה.
דרור הצטרף למיקרוסופט לפני שמונה שנים כמנהל מכירות למגזר הטלקום ובתפקידו האחרון שימש כמנהל חטיבת האנטרפרייז EPG במיקרוסופט ישראל. בשנת 2009 נבחר אורן ע"י דה מרקר כאחד מ-40 המנהלים המצליחים ביותר מתחת לגיל 40.
עופר רחום - מונה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת לקוחות ושותפי Enterprise (EPG) במיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידו יוביל רחום את צוותי המכירות ללקוחות ה-Enterprise, קבוצת המומחים הטכנולוגים ותחום הרישוי.
חטיבת לקוחות ושותפי Enterprise מספקת פיתרונות עיסקיים מבוססי טכנולוגיית מיקרוסופט באמצעות שיתופי פעולה עם ספקי פתרונות מורשים של מיקרוסופט למגוון רחב של לקוחות.
עופר הצטרף למיקרוסופט לפני 10 שנים כמנהל מכירות לפלח הלקוחות העסקיים בחטיבת הלקוחות המוסדיים בחברה ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל, מנהל חטיבת לקוחות, שותפים ופתרונות עסקיים (SMSP) של מיקרוסופט ישראל.
רחום בוגר לימודי לימודי Post MBA בניתוח מערכות מידע, תואר שני במינהל עסקים של אוניברסיטת מנצ'סטר ותואר ראשון במינהל עסקים ממדרשת רופין.
רונן אשכנזי - התמנה לתפקיד סמנכ"ל, מנהל חטיבת לקוחות, שותפים ופתרונות עסקיים (SMSP) במיקרוסופט ישראל. חטיבת SMSP אחראית על מכירות מוצרי החברה למגזר ארגוני ה-Mid Market ועסקים קטנים בישראל, ניהול מערך השותפים העסקיים של החברה, וההחדרה של פתרונות Microsoft Business Solutions, ניהול קשרי לקוחות ו-ERP, לשוק הישראלי.
רונן הצטרף למיקרוסופט לפני 9 שנים כארכיטקט פתרונות בחטיבת ה-Services ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל, מנהל חטיבת ה-Services של מיקרוסופט ישראל. לפני כן שימש רונן כ-CTO של החברה וניהל את קבוצת המומחים הטכנולוגיים בחטיבת לקוחות ושותפי Enterprise (EPG).
רונן בוגר מדעי המחשב מהטכניון. טרם הצטרפותו למיקרוסופט שימש רונן בתפקיד סמנכ"ל הפיתוח בחברת סלניום.
שלי לנצמן - מונתה לתפקיד סמנכ"ל Enterprise Services במיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידה תוביל שלי את צוותי הפיתוח, התמיכה, והפרויקטים של החברה. חטיבת Enterprise Services  במיקרוסופט אחראית לצוותי התמיכה והליווי הטכנולוגי לארגונים, כמו-כן כוללת החטיבה את קבוצת היועצים והמומחים הטכנולוגים של החברה אשר מלווים ארגונים מובילים במשק בפרויקטים טכנולוגיים ועסקיים.
לנצמן הצטרפה למיקרוסופט לפני כ14 שנים כמנהלת קבוצת התקשורת השיווקית של החברה, בהמשך ניהלה את מכירות החברה למגזר הביטחוני, ובתפקידה האחרון ניהל את קבוצת המכירות לעולם הפיננסי, הבריאות והתעשיה בחטיבת הארגונים .
שלי הינה בוגרת לימודי מדעי המדינה ואסטרטגיה מאוניברסיטת בר-אילן ולימודי תעודה במשאבי אנוש מהטכניון. טרם הצטרפותה למיקרוסופט ישראל שרתה שלי 11 שנים בצבא.

תאריך:  05/09/2011   |   עודכן:  07/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיקרוסופט ישראל עורכת סבב מינויים בהנהלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
דאגו למערכת תמיכה
עופר וולפסון
ניתוח של חוקרי אוניברסיטאות בן-גוריון וחיפה מצא כי במידה והפער הגדול בין המדיניות החברתית המיושמת דה פקטו לבין דעת הקהל הישראלית לא יצטמצם - ילבשו הפעולות העתידיות אופי בלתי חוקי
יפעת גדות
האם אתם מדממים בקלות?
יפעת גדות
המתפללים היו בשעת הרצח בבית הכנסת כשהם מתפללים את תפילת יום השבת
עופר וולפסון
לאחר שמנהיגי המחאה רשמו הישג משמעותי עם קיום ההפגנה הגדולה בתולדות המדינה בסוף השבוע, מבקשים כעת 56% מהציבור לאפשר לממשלה לפעול כדי למלא אחר דרישות המוחים    בה בעת מביע הציבור סקפטיות גדולה: 82% אינם מאמינים כי יירשם שינוי משמעותי במצב החברתי-כלכלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il