X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כשליש מהתלונות על חברת החשמל נמצאו מוצדקות, בעיקר בנושאי חשבונות 12% מן החשבונות שהגישה חברת החשמל לצרכנים - על סמך הערכות צריכה בלבד חברת החשמל ניתקה אשקתד כ-85 אלף צרכנים לאחר שצברו חובות
▪  ▪  ▪
[צילום: עידן יוסף]

328 תלונות ו- 923 פניות ציבור - זה המספר שהתקבל וטופל באגף לפניות הציבור של רשות החשמל, על חברת החשמל, בשנת 2010. מדוח פניות הציבור עולה (יום ג', 6.9.11) כי 34% מתוך התלונות נמצאו מוצדקות, בעיקר בנושאים של חשבונות - נושא בו כמות התלונות המתקבלת ומטופלת היא גם הגבוהה ביותר.
בשנת 2010 ביצעה חברת החשמל 84.5 אלף ניתוקים של צרכנים דו חודשיים מאספקת החשמל לאחר שצברו חובות צריכה. 10,250 פעולות עוקפות ניתוק בוצעו בשנה זו (התקנת מוני מת"מ ונתיך מוקטן) וצמצמו את כמות הניתוקים הגורפים בכ-11.1%. שיעור הערכות צריכה כתוצאה מחוסר גישה (נובעת מכוון הצרכן) עומד על כ - 5.3% ביחס לכלל החשבונות.
רשות החשמל מציינת לשלילה כי כמות הדילוגים היזומים ממשיכה לעלות: 12% מן החשבונות הוגשו על יסוד דילוג יזום (מצב בו החברה לא מוציאה קוראי מונים אל השטח ביוזמתה) ובעקבות כך מבוצעת הערכה של הצריכה במקום ומוגשים לפיה חשבונות לתשלום. מדובר בגידול של כמות החשבונות על יסוד הערכה ביחס לשנה קודמת ובהתאם, גדלה כמות התלונות בנושא ההערכות בקרב אלו המתקבלות ונענות על-ידי האגף.
מהדוח עולה כי סוגיית הערכות הצריכה היא העיקרית בסוגיות שעומדות לבחינתנו ובהתייחס לגידול בכמות הדילוגים היזומים שמבצעת החברה. מדובר בנתון מדאיג, במיוחד לאור העובדה שהדבר נתון בידיה של החברה והיא שמחליטה לבצעו.
בתגובתה לדוח הודיעה חברת החשמל כי צמצום כמות הדילוגים הינו חיוני ומשכך בכוונתה לתגבר את מערך קוראי המונים, על-מנת לצמצם משמעותית את התופעה.
לאור הגידול המצטבר בכמות הדילוגים היזומים והשלכתם על הערכות הצריכה אומרים ברשות החשמל כי הצעד עליו הכריזה חברת החשמל אינו מספיק ויש לבחון ולאתר דרכי פעולה נוספות שתצמצמנה את היקף ההערכות הללו. בשנה הקרובה מתכננת הרשות עידכון אמת מידה שמטרתו לצמצם את כמות הדילוגים היזומים.
שנת 2010 מתאפיינת בגידול של 100% בכמות הפניות שהגיעו לאגף, בעיקר לאור הסדרים שקבעה הרשות בתחום ייצור החשמל באמצעות אנרגיית השמש (פוטו וולטאי) וסיום המכסה בדצמבר 2009. מינואר 2010 ועד דצמבר 2010 התקבלו במשרדי הרשות 328 תלונות ציבור.

תאריך:  06/09/2011   |   עודכן:  06/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
13% עלייה בכמות התלונות לרשות החשמל ב-2010
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שני צעירים שהורשעו בפסק דין תקדימי בסיוע להימורים בלתי חוקיים, ישלמו קנס של 10,000 שקל כל אחד בנוסף ל-350 שעות עבודה לתועלת הציבור    נדחתה בקשת המדינה להטיל על השניים עבודות שירות
עידן יוסף
היועץ לשעבר של שר החינוך ייכנס אחרי החגים לנעליו של אסף זוהר
ראובן לייב
במלאות 30 שנה להתקפת המחבלים הערביים על בית הכנסת הגדול בווינה נערכה בו עצרת ממלכתית בהשתתפות צמרת השלטון האוסטרית וראשי הקהילה היהודית במדינה
איתמר לוין
המשקיע שנעצר בחודש שעבר בחשד להרצת מניות בבורסה, נעצר שוב - הפעם בידי רשות המיסים    בין החשדות: העלמת מיליוני שקלים שקיבל מחברת לידר תמורת תיווך בעסקה למכירת מניות ב.ס.ר
יפעת גדות
חוקרים הצליחו להזריק סוג מסוים של תא שומן שעורר את צמיחת השיער בעכברים שלא הצליחו לגדל שיער
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il