X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר התאחדות הסטודנטים דרש מהוועדה לשינוי כלכלי-חברתי להתחיל לדבר על ההוצאה הממשלתית במקום על הקטנת ההכנסה אמר כי הוא מאמין בעבודתה: "היו לנו את כל הסיבות שבעולם לא לבוא לכאן היום. היו עשרות ועדות ציבוריות בישראל"
▪  ▪  ▪
מנואל טרכטנברג ואיציק שמולי

"אני חושב שהנצחון הכי גדול של המאבק הזה הוא עצם העובדה שאנחנו הישראלים העזנו להביט במראה ולגלות שם את עצמנו מחדש. כל חוסר התקווה והציניות והאדישות פתאום התפוגגו ופינו את מקומם לתקווה אחת גדולה שכבר שכחנו איך היא מרגישה, היא כמעט ונעלמה" - כך אמר (יום ג', 6.9.11) איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים, שהגיע לוועדת טרכטנברג ודיבר על סוגיית הדיור הציבורי, פינויים של יושבי המאהלים, פתרון בעיית יוקר המחייה, השילוב בין כלכלת שוק חופשית לבין אלמנטים סוציאליים ואחריות הממשלה לחברה הישראלית.
"הרבה אנשים שואלים אותנו מה השינוי מבקשים לראות בישראל. ואני חושב שהועדה הזאת מרכזת בתוכה מבחינה מקצועית אנשים טובים, מצוינים ואיכותיים מאוד. ואני חושב שזה לא תפקידנו לבוא ולומר לועדה 'השקיעו את השקל העודף בהרחבת חוק חינוך חינם או בדיור הציבורי'. תפקיד המוחים למחות ותפקיד הממשלה להקשיב ולהענות", הוסיף שמולי.
שמולי אמר כי הוא מאמין בעבודת הוועדה, אך ציין כי מסקנותיה יכולות להיחשב להיסטוריות, או להבדיל להיזכר כאפיזודה חולפת. הוא דרש להתחיל לדבר על ההוצאה הממשלתית במקום על הקטנת ההכנסה, וביקש מהוועדה לשתף את הסטודנטים כחלק מהפתרונות. "הסטודנטים הם חלק מהפתרון ומוכנים לקבל על עצמם משימות - אנחנו נעמוד בהן. היו לנו את כל הסיבות שבעולם לא לבוא לכאן היום. היו עשרות וועדות ציבוריות בישראל. אנחנו דרוכים ומצפים למסקנות הוועדה והן לא יקבלו הכשר מאיתנו ולא מאף אחד אחר - רק מהציבור."
שמולי פנה לטרכטנברג: "בנימה אישית, מנואל, אתה איש מקצועי ואיש אמת - הדילמה הזאת היא מונחת לפתחך ואנחנו רוצים להאמין שהמהפכן מקורדובה יגבר על הפרופסור מהרווארד".
פרופ' מנואל טרכטנברג ענה לשמולי: "ציירת בפנינו כמיהה שאתה משמש לה קול. קורים עכשיו אירועים שאף אחד לא יכול היה לצפות. תפקידנו לתרגם את מה שאתם מבטאים לשפה מקצועית, לשפת המדיניות. זו מלאכה קשה מכיוון שהקולות שאתם מבטאים הם רבים ומגוונים מאוד, מכיוון ובקולות ישנו גם כאב ממוקד וגם כמיהה למשהו אחר".

תאריך:  06/09/2011   |   עודכן:  06/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמולי לוועדת טרכטנברג: היסטוריה או אפיזודה חולפת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא הייתי קורא למחאה אפיזודה
סתם_1  |  6/09/11 19:08
2
כל הכבוד
גלית לוי  |  6/09/11 19:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המטה ללוחמה בטרור חידד את אזהרת המסע לישראלים הנוסעים לטורקיה מחשש למעשי אלימות על-רקע לאומני ועל-רקע התדרדרות היחסים בין אנקרה לירושלים    משרד התרבות והספורט פנה אל השב"כ בבקשה שיאבטח את מכבי תל אביב בכדורגל במשחק בטורקיה בשבוע הבא
איציק וולף
יו"ר ועדת החוקה של הכנסת פנה אל היועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיורה על פתיחת חקירה נגד אלון ליאל, יעל דיין, ספי רכלבסקי, דני קרוון ופרופ' ירון האזרחי    השלושה ביקרו אתמול במוקטעה ועודדו את אבו מאזן לפנות אל האו"ם
עופר וולפסון
כשליש מהתלונות על חברת החשמל נמצאו מוצדקות, בעיקר בנושאי חשבונות    12% מן החשבונות שהגישה חברת החשמל לצרכנים - על סמך הערכות צריכה בלבד    חברת החשמל ניתקה אשקתד כ-85 אלף צרכנים לאחר שצברו חובות
איתמר לוין
שני צעירים שהורשעו בפסק דין תקדימי בסיוע להימורים בלתי חוקיים, ישלמו קנס של 10,000 שקל כל אחד בנוסף ל-350 שעות עבודה לתועלת הציבור    נדחתה בקשת המדינה להטיל על השניים עבודות שירות
עידן יוסף
היועץ לשעבר של שר החינוך ייכנס אחרי החגים לנעליו של אסף זוהר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il