X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר לא תמסור לשופטים את גירסתה - בהמשך לשמירתה על שתיקה במשטרה תוקפת בחריפות את הפרקליטות: "החליטה מראש להפיל ראש ממשלה מכהן"
▪  ▪  ▪
שולה זקן. בטוחה בזיכוי מלא [צילום: פלאש 90]
נאמנות? טיפשות? הימור?
איתמר לוין
החלטתה של שולה זקן שלא להעיד במשפט אולמרט עשויה להצביע על סוג של יאוש והרמת ידיים מצידה, כמו גם על דבקותה בנאמנות לאולמרט והחשש שמא תסבך אותו - וגם את עצמה - בחקירה הנגדית. משמעות הצעד של זקן היא, שהסיכויים להרשעתה גבוהים מאי-פעם. השאלה הגדולה כעת: מה תעשה זקן בפרשת הולילנד
לרשימה המלאה

שולה זקן, שהייתה ראש לשכתו של אהוד אולמרט, הודיעה (יום ג', 6.9.11) שאינה מתכוונת להעיד במשפטה, המתנהל יחד עם זה של אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים. זקן מואשמת במעורבות בפרשות ראשונטורס, מרכז ההשקעות וטלנסקי, וכן בהאזנות סתר לאולמרט בלשכותיו השונות.
הימנעותה של זקן מלהעיד עשויה להוות חיזוק לראיות נגדה, שכן היא לא תמסור לבית המשפט במישרין את תגובתה להאשמות נגדה. גם במשטרה שמרה זקן על זכות השתיקה, ועדות בבית המשפט הייתה ממילא בעלת משקל נמוך יחסית בשל היותה גירסה כבושה.
בשיחה ראשונה עם התקשורת מאז החלה הפרשה, אמרה זקן: "בחקירות הייתה מטרה אחת ויחידה - להפיל ראש ממשלה מכהן. זו לא דרכי, ולא ראיתי את עצמי משתפת פעולה עם מטרה כזו שאין מאחוריה דבר. אינני יכולה להרשות לעצמי לשחק במשחק המכור של התביעה.
"אינני מוצאת לנכון לשמש כלי משחק בידי התביעה, שמנסה לעשות מזה הצגה גדולה, ואני סומכת ובוטחת ומכבדת את השופטים שיראו את התמונה המלאה דרך העדים שהיו ויהיו כאן. אני בטוחה שיגיעו למשפט צדק שיסתיים בזיכוי מכל אשמה.
"מי שישב כאן ושמע, שמע על איש משכמו ומעלה, שנפלה לי הזכות הגדולה לעבוד לצידו. איש שהמדינה הפסידה כראש ממשלה, ואני מייחלת שעוד יהיה לו מה לומר בנושא. פשוט חבל. מבינים שנעשה כאן עוול גדול לאדם גדול. אין לי חשש, אין לי מה להסתיר. אני חזקה היום יותר ממה שהייתי לפני שבאתי".
עוד לפני פגרת בית המשפט אמר סניגורה של זקן, עו"ד מיכה פטמן, כי היא טרם החליטה האם להעיד. לטענת זקן, את ההחלטה שלא להעיד גיבשה במשך זמן, אבל את ההחלטה הסופית קיבלה רק היום. "לתביעה לא היה חשוב מה העדים אומרים. סימנו מטרה, והיא הגיעה לכאן. זו לא שאלה שאין לה תשובה. אני גם יודעת שטלנסקי עדיין חי", אמרה ברמז לטענתו של פרקליט המדינה, משה לדור, כאילו משה טלנסקי חושש לחייו בעקבות חשיפת הפרשה.

תאריך:  06/09/2011   |   עודכן:  06/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שולה זקן לא תעיד במשפט אולמרט
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שיבוש מהלכי משפט וחקירה
ישמעאל  |  6/09/11 20:59
2
עד מתי תגררו את המשפט של הפוש
ישע  |  6/09/11 23:01
3
הפרחה הקטנה מירושלים
יהויכין סטוצ'בסקי  |  7/09/11 08:46
4
" זה משחק מכור "
א.ל. רמת-גן  |  7/09/11 09:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות בישראל פנה למנכ"ל חברת טורקיש איירליינס וביקש ממנו לוותר על דמי ביטול הטיסות של ישראלים בחברתו    "האופן שבו תטפל בסוגיה זו תשפיע באופן ניכר על רצונם של נוסעים ישראלים לטוס בחברת טורקיש איירליינס בעתיד"
עופר וולפסון
לאחר שצלחו באיום החרם על שופרסל, עוברת אגודת הסטודנטים של תל אביב ליצרנית החלב שהפכה לאחד מסמלי המאבק    מאיימת בחרם על מוצריה החל מה-12 בספטמבר
עידן יוסף
דיון סוער בוועדת החוקה על הוצאת צווי הרחקה והסכמה בין הח"כים שמדובר באקט פסול    משרד הביטחון: לא היו ראיות שיכלו להבשיל להגשת כתב אישום    נציגי השב"כ זומנו ולא הגיעו    יו"ר הוועדה ידרוש דיון בהשתתפות היועמ"ש
זיו אברג'יל
האירוע התרחש בהיכל התהילה של הפועל באר שבע באצטדיון וסרמיל
עידן יוסף
דובר אגד: ההבנות שהתקבלו סוללות את הדרך של אגד חזרה לתחנות במסגרת ההסכם שמתגבש בימים אלו    ההבנות: התערבות המפקח על התעבורה במקרה שלא תהיה הסכמה על דמי השכירות שישולמו לתחנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il