X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
על-מנת להתמודד עם הגרעון המצטבר החליטה הממשלה בצרפת להעלות את המס על כל במלונות המציעים חדרים במחירי של מעל 200 אירו ללילה
▪  ▪  ▪
פריז. הופכת יקרה יותר לתיירים [צילום: פלאש 90]

בעוד הכלכלה בצרפת מתאוששת, הממשלה מתמודדת עם ירידה בהכנסותיה וחוסר יכולתה להתמודד עם גרעון המדינה. לשם כך מגייסת הממשלה את תעשיית התיירות הצרפתית כדי למלא את קופת האוצר.
הניסיון הראשון של הממשלה היה להעלות את המע"מ על פארקים לשעשועים (כגון יורודיסיני) משיעור של 5.5% ל-19.6%. חישוב מהיר מגלה כי מהלך זה היה מכניס לקופת המדינה כ-117 מיליון דולר. אולם מחאות והשפעת פוליטיקאים מקומיים, כולל ראש הממשלה לשעבר אילצו את הממשלה הנוכחית לסגת ולזנוח לחלוטין את הרעיון.
המיסוי החדש שהוצע נדחה על-ידי כבר אנשי המקצוע בענף המלונות, ומלווה בדירוג מחדש של כל המלונות בצרפת. בעבר הצליחו המלונאים לחמוק מתשלום מס שהוטל על מלונות יוקרה (מלונות בדירוג חמישה כוכבים) על-ידי הקטנת דירוג המלון. כך הפכה צרפת לבין המדינות הבודדות בעולם ללא מלונות 5 כוכבים, אלא ארבעה כוכבים דלקס.
המס שאושר ביום חמישי האחרון בפרלמנט הצרפתי, יוטל בסופו של דבר על כל המלונות בעלי מחירי חדרים של מעל 200 אירו ללילה. כך שבמקום מס בשיעור של 5.5% על חדר במלון כולל ארוחת בוקר, יגיע המס החדש לשיעור של 7.5%. המלונאים בצרפת הביעו כבר את חששם כי המס החדש בשיעור של 2% יעצור את ההתאוששות הבינלאומית ביחס למלונות היוקרה בצרפת. המס החדש ייכנס לתוקף כבר בחודש נובמבר הקרוב.

תאריך:  10/09/2011   |   עודכן:  10/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחודש נובמבר: מס חדש על מלונות בצרפת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון שטיינבלט
קבוצת IDB עולה על שולחן הניתוחים: IBI מצביע על ההזדמנויות שנוצרו באג"ח של חברות ההחזקה שבשליטת נוחי דנקנר    "ההחזקות האיכותיות של הקבוצה ניתנות למימוש באופן כמעט מיידי, ונוכחנו לדעת שכשצריך כסף, אין שם הרבה סנטימנטים לגבי האם וכמה לממש"
מירב ארד
כך עולה מסקר שערך אתר מקוון להשוואת מחירי מלונות באירופה בקרב 1,000 ערים באירופה ובבריטניה    בראש הדירוג מובילה בעיר הגרמנית דרזדן, אחריה קרקוב וברוז' הבלגית
יואב יצחק
מטוס של חיל האוויר הגיע הלילה לקהיר ובתיאום עם שלטונות מצרים חולצו עובדי השגרירות ובני משפחותיהם כולל השגריר יצחק לבנון    כוחו קומנדו מצרי חילץ שישה מאבטחים    נתניהו הודה לנשיא אובמה ולשלטונות מצרים על הסיוע בפינוי    "מנענו אסון כבד", אמר
יואב יצחק
מאות מצרים משולהבים פרצו את החומה המקיפה את שגרירות ישראל בקהיר נכנסו למשרדי השגרירות וגרמו נזק    ראש הממשלה ושר הביטחון מקיימים התייעצויות    שגריר ישראל נעדר מהבניין    לא נפגעו ישראלים
יואב יצחק
ערוץ 10 פרסם בתחילת 2011 כתבת דיוקן ובה ייחס לאדלסון בין היתר השגת רשיון לקזינו בארה"ב באופן בלתי חוקי    עתה נאלץ הערוץ להתנצל על כזביו ולהודות: "לאחר שידור הכתבה בדקנו את ההאשמות. בדיקותינו גילו שהאשמות אלה היו - והינן - כוזבות לחלוטין", וכן: "אנו מצטערים מאד שלא בדקנו את ההאשמות האלה לפני ששידרנו אותן"    גיא זוהר התפטר וקבל: "לעיתים יש לעצור ולהרים דגל שחור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il