X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר לעניינים אסטרטגיים העריך כי מדינה פלשתינית שתקום תהיה ישות כושלת וחלשה שתיפול במהרה לידי החמאס "אם הפלשתינים ימשיכו במהלך באו"ם, יפרו את הסכמי אוסלו ויתיחסו לעצמם כמדינה, יחריפו את המאבק הפוליטי נגד ישראל ויאפשרו עוד אלימות, ישראל תהיה חייבת לאמץ מציאות חדשה"
▪  ▪  ▪
[צילום: יותם פרום]

השר לעניינים אסטרטגיים, משה יעלון, אמר (יום ב', 12.9.11) כי ישראל לא רוצה לשלוט בפלשתינים ומוכנה לקבל מדינה פלשתינית בחלק מהארץ ההיסטורית.
"הם יכולים לקבל מדינה מפורזת בלי חשש מישראל, לכן אנחנו מצפים שיקבלו את ישראל בתור מדינה יהודית. עלינו להיות מסוגלים להגן על עצמנו מפני איומים", אמר בכינוס הבינלאומי ה-11 של המכון למדיניות נגד טרור במרכז הבינתחומי הרצליה.
לדבריו, אם מהלך ההצבעה על מדינה פלשתינית באו"ם יימשך ישראל מוטרדת מן האפשרות כי שתהיה על סף דלתה של מדינת ישראל ישות חלשה וכושלת אשר עלולה ליפול במהרה בידי החמאס וכל הכרוך בכך.
"רק הסכם שיושג באמצעות שיחות ישירות יבטיח ביטחון יציב ובר-קיימא. ישראל מנסה לצמצם את מעורבותה בחיים הפלשתינים ואנחנו מתמקדים רק בביטחון. אני מטיל ספק במהלך החד-צדדי ואפילו סלאם פיאד מודאג מאוד. אם הפלשתינים ימשיכו במהלך באו"ם, יפרו את הסכמי אוסלו ויתיחסו לעצמם כמדינה, יחריפו את המאבק הפוליטי נגד ישראל ויאפשרו עוד אלימות, ישראל תהיה חייבת לאמץ מציאות חדשה. לא מדובר האמצעי ענישה אלא בהתאמה בלתי נמנעת למצב חדש, שבו ברור שיש לנו פרטנר שלא מכבד הסכמים, שאינו מוכן לקבל אותנו כמדינת הלאום היהודי, שלא יהיה מוכן לקבל פחות ממה שקיבל מהקהילה הבינלאומית ושמתעקש שנקבל מציאות חדשה הנכפית עלינו חד-צדדית על-ידי הפלשתינים, עמם אין לנו כל הסכם", אמר.
עוד ציין כי הוא חושש כי בסופו של דבר, מבלי לדעת מה יקרה, ישראל, ארה"ב וגורמים נוספים יצטרכו לנקוט אמצעים שיהיו להם השלכות על יכולת הקיום של המדינה הפלשתינית. "אני מקווה כי מאמצי הרגע האחרון יסייעו לצדדים השונים ולגורמים המתונים ברשות הפלשתינית לשכנע את ההנהגה הפלשתינית לשנות כיוון לטובת כולם", אמר.

תאריך:  12/09/2011   |   עודכן:  12/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יעלון: ישראל וארה"ב ייאלצו להקשות על יכולת הקיום של המדינה הפלשתינית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
תודות להתערבותה ולטיפולה של עמותת "מצדיעים", לסיוע לנכי צה"ל, זכה ע"ב, בן 62, שנלחם במלחמת יום כיפור בחווה הסינית, להכרה של ועדה רפואית בזכויות מלאות כנכה-מלחמה
עופר וולפסון
ירד בשיעור ב-14.3% בשיעור שנתי, לאחר עלייה מתונה בלבד של 0.5% במרס-מאי    ירידה חדה במיוחד ביצוא הטכנולוגיה העילית    בשמונה חודשים בלבד: הגירעון המסחרי עלה על הגירעון הכולל ב-2010
עופר וולפסון
בכינוס שנערך בבורסה בנושא גיוס הון לחברות טכנלוגיה, אמר שלו, שותף מנהל בקרן ההון סיכון ג'נסיס פרטנרס, כי החזקת השליטה היא סוגייה שאינה קיימת בחברות ההיי-טק בארה"ב    "ההנפקות הראשונות צריכות להיות עם החברות הרציניות באמת"
איציק וולף
הבהיר כי השוטרים ינהגו בהפגנות התמיכה בהקמת מדינה פלשתינית כפי שנהגו עם דיירי האוהלים    "כל הפרה של חוק וסדר או אלימות יטופלו על ידינו מיידית וללא פשרה"    העריך כי חולשת השלטון במצרים מנוצלת על-ידי גורמים קיצוניים לטרור ולפשע
יפעת גדות
ישנה דאגה הולכת וגוברת כי הדבקות הקפדנית בהיגיינה היא שגרמה לכך שבני אדם יהיו חשופים לצורות אחרות של מחלות    הירידה בחשיפה לחיידקים, לווירוסים ולטפילים פגעה ביכולת של המערכת החיסונית להגיב כראוי לאתגרים סביבתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il