X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חוקרים גילו כי הסיכונים מעישון אצל גברים צעירים משמעותיים ביותר למרות שרוב הגברים בגילאים אלו משוכנעים שאין להם סיבה לדאוג להיבט זה של בריאותם בגיל כה צעיר
▪  ▪  ▪
לא מועיל למיטה [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]
עישון בבוקר - סיכון גבוה לסרטן
יפעת גדות
עישון ב-30 הדקות הראשונות שלאחר ההתעוררות כמעט מכפיל את הסיכון, הגבוה גם ככה, לסרטן ריאות * ההשערה היא כי אנשים הממהרים לעשן כבר בבוקר שואפים כמו גדולה יותר של עשן אל ריאותיהם
לרשימה המלאה

   יפעת גדות
עישון - מסוכן יותר לנשים

מחקר אמריקני גילה כי גברים שהצליחו להפסיק לעשן שיפרו - על סמך בדיקות מעבדה - את הבריאות המינית שלהם יותר מאלו שחזרו לעשן אחרי שהשתתפו בתוכנית להפסקת עישון. המחקר הראה כי עישון משפיע גם על הבריאות המינית של גברים שמשוכנעים ש"במיטה הכל בסדר".
כשבדקו החוקרים גברים צעירים, הם גילו כי הסיכונים מעישון באוכלוסיית גיל זו היו משמעותיים ביותר למרות שרוב הגברים בגילאים אלו משוכנעים שאין להם סיבה לדאוג להיבט זה של בריאותם בגיל כה צעיר.
ממצאי המחקר פורסמו ב-British Journal of Urology International.
ללא קשר להוכחה כי הקשר קיים אצל גברים בכל קבוצות הגילאים, המטרה הייתה בעיקר להביא לידיעת הגברים כי עליהם להיות מודעים לממצאים וכך להשפיע על החלטתם לנסות להפסיק לעשן.
החוקרים, מאוניברסיטת טקסס, גייסו 65 גברים שלא סבלו מאימפוטנציה (על בסיס דיווח עצמי) לתוכנית גמילה בת שמונה שבועות בעזרת מדבקות ניקוטין. לפני הטיפול, במחצית הטיפול ולאחר מספר שבועות, נקראו הגברים למעבדה, שם צפו בסרטי פורנו.
בזמן הצפייה, נבדקה רמת ההתעוררות המינית של המשתתפים והחוקרים ערכו מדידות של איברי המין שלהם. במקביל, הם מילאו שאלונים לגבי התפקוד המיני שלהם מחוץ למעבדה, כולל שאלות לגבי תשוקה וסיפוק מיני. בסוף המחקר, 20 גברים לא עישנו לפחות שבוע, בעוד ש-45 גברים עדיין עישנו.
אצל אלו שהפסיקו לעשן זוהתה עלייה בהתרחבות איבר המין, זאת בהשוואה לאלו שלא הפסיקו עם ההרגל. על-פי דירוג עצמי של המשתתפים, גברים אלו הגיעו גם לשיא ההנאה המינית שלהם מהר יותר מגברים שעדיין עישנו.
יש לציין כי גברים שהפסיקו לעשן לא דיווחו על שיפור מיני בסביבת החיים ה"אמיתית". ייתכן גם שלשיפורים שנצפו במעבדה נדרש זמן כדי שיתבטאו בחדר השינה. ייתכן גם שלגברים נדרש זמן ממושך יותר להבחין בהבדלים סובייקטיבים מחוץ למעבדה, ואי-אפשר להתעלם גם מהעובדה שהדבר תלוי במערכת המינית שלהם עם בנות הזוג.
למרות שעישון נמצא קשור למספר בעיות בריאותיות כמו סרטן ומחלות לב, ממצאי המחקר מצביעים על סיבה נוספת שיכולה לשכנע גברים להפסיק לעשן.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  15/09/2011   |   עודכן:  15/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גברים מעשנים - פחות מוצלחים במיטה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השתתפתי במחקר
רונן גולדשטיין  |  16/09/11 14:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
משפחת סלומון, אחת המשפחות הענפות בישראל, ש'הביאה לעולם' בין השאר את נחלת שבעה, פתח תקוה, הבלדה המפורסמת וגם את חברת טבע, מחפשת מוצגים היסטוריים מעברה לקראת כינוס משפחתי ענק - אחד מהם הוא החותם של אבי המשפחה
עידן יוסף
מפגש הכבישים 70 ו-79 הפך למחלף מהיר שבחלקו התחתון מנהרה לנוסעים מהגליל לכיוון חיפה ובמרכזו נתיב לרכבת הקלה    החברה הלאומית לדרכים ממשיכה בעבודות להרחבת כביש 77 וכביש 79 בין סומך למחלף המוביל שנחנך לפני כשבוע    מחלף סומך יהיה המשכו של כביש חוצה ישראל במסלול מוואדי מילך דרך תל קשיש לגליל המערבי
איציק וולף
לאחר מספר ימים שבהם התלבט ראש הממשלה האם לנסוע בעצמו לאו"ם לדיון בהכרה במדינה פלשתינית או לשלוח כנציגה של ישראל את נשיא המדינה שמעון פרס פרסם משרד ראש הממשלה מכרז לחכירת מטוס לארצות הברית    נתניהו: אגיד באו"ם את האמת, עם ישראל ורבים מידידינו מצפים לזה
עופר וולפסון
הקנס הוטל על מנהל "מינימרקט אורטל" בראשון לציון, שהפקיע מחירי מוצרי יסוד כגון ביצים, חלב, שמנת חמוצה וחלה    מנהל המחוז בתמ"ת לצרכנים: "שימו לב לפערי המחיר בין הטבוע על המוצר לבין המחיר הסופי בקבלה"
עופר וולפסון
כך אישר לפני כחודש הקבינט החברתי-כלכלי בממשלה    גובה החשיפה המצטבר של עשות בגין ההשקעה בחברה: עד 5 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il