X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במטרה להגן על אוכלוסיות עובדים חלשות, האגף לאכיפת חוקי עבודה במשרד התמ"ת יפקוד מוקדי שירות ומכירה טלפוניים ויבדוק תנאי העסקתם של מאות עובדים בפריסה ארצית ב-3 השנים האחרונות חילק האגף קנסות מנהליים בהיקף של כ-52 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

האגף לאכיפת חוקי עבודה שבמינהל הסדרה והאכיפה במשרד התעשיה המסחר והתעסוקה, יוצא בימים אלה למבצע לאכיפת הוראות חוקי העבודה בקרב מעסיקים בענף מוקדי שירות ומכירה טלפונית.
מבצע זה הוא חלק מתוכנית עבודה מקיפה אשר גיבש האגף לאכיפת חוקי עבודה לאיתור והגנה על אוכלוסיות עובדים חלשות בשוק העבודה, ובא בהמשך למבצעים בקרב אוכלוסיות עובדים חלשות אותם קיים האגף בשנת 2010 .
במסגרת המבצע יפקדו מפקחי העבודה מוקדי שירות ומכירה טלפונית ויפעלו לבדיקת תנאי העסקתם של עובדים. כמו-כן, ידרשו המפקחים מידעים ומסמכי שכר וכן יגבו עדויות מעובדים, אשר במקרים הרלוונטיים ישמשו בסיס להמשך החקירה מול המעסיקים.
החקירה תכלול בין היתר בדיקת יישום הוראות של מספר חוקים מרכזיים, בהם חוק שכר מינימום, חוק שעות עבודה ומנוחה, חוק הודעה לעובד (תנאי עבודה), חוק הגנת השכר והחוק למניעת הטרדה מינית.
יחזקאל אופיר, מנהל אגף אכיפת חוקי העבודה בתמ"ת, מסר: "תופעת מוקדי השירות והמכירה הטלפונית הולכת ומתרחבת ברחבי הארץ ובתחום זה מועסקים כיום אלפי עובדים בעשרות מוקדים. מסגרת העסקה זו מאופיינת בשכר עבודה נמוך, שחיקה מהירה ותחלופה גבוהה של עובדים. מדובר במסגרת העסקה בה מועסקים מגוון של עובדים מהפריפריה, סטודנטים, אוכלוסיית אנשים עם מוגבלות, חרדים, בני מיעוטים ועוד, ואנו נפעל להבטיח ולהגן על זכויותיהם לפי חוק".
יש לציין, כי בשנים 2010-2007 ביצע האגף פיקוח בקרב כ-7,000 מעסיקים, הוטלו כ-5,000 קנסות מנהליים בסכום של 52 מיליון שקלים בסך-הכל, והוגשו כ-1,000 כתבי אישום. כמו-כן, ניתנו כ-800 התראות למעסיקים.

תאריך:  15/09/2011   |   עודכן:  15/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לידיעת המעסיקים: מבצע אכיפה במוקדי שירות טלפוניים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בנו של ראש הממשלה לשעבר, אשר העיד במשפטו, טוען שאין זה סביר שטלנסקי העביר סיוע כלכלי להוריו ומכחיש שנפגש עימו כדי לפרוע חוב של אביו
איציק וולף
השגריר הבריטי בישראל הודיע ליו"ר האופוזיציה יכ המלכה אליזבת חתמה על צו שימנע הגשת צווי מעצר נגד בכירים ישראלים    לבני: מקווה שיופסק הניצול הציני של החקיקה הבריטית נגד מפקדי וחיילי צה"ל
עופר וולפסון
ביום א', ידון ביה"ד לעבודה בתל אביב בבקשת העובדים לפתוח בסדרת שיבושים בפעילות הרכבת, העלולה להגיע עד לכדי השבתה מלאה    העובדים מוחים על דרישת האוצר להוציא את עבודות התחזוקה לקרונות הרכבת החדשים ליצרנית "בומברדייה"
עופר וולפסון
יו"ר הוועדה לשינוי כלכלי-חברתי הודיע כי במהלך השבוע תתכנס הוועדה לשתי ישיבות מרתוניות וכי רק אז יתקבלו המלצות סופיות    "משוכנע שהישראלים החדשים יודעים להבחין היטב בין אמירה מקצועית לאמירה תקשורתית"    יו"ר ועדת הכלכלה: "מי שהתנתק באוגוסט ישלם על כך בזיעה בנובמבר בוועדות הכנסת"
איציק וולף
ראש ממשלת טורקיה אינו מתרשם מן המסרים שהועברו לו על-ידי הממשל האמריקני ועל-ידי מפקדת נאט"ו    "ישראל לא תוכל לעשות כל מה שהיא רוצה במזרח הים התיכון"    ציין כי שיפור ביחסי המדינות - רק לאחר התנצלות ישראלית, פיצוי למשפחות ההרוגים והסרת המצור הימי מעזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il