X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: פלאש 90]
66 אלף מתפקדי העבודה נדרשים לבחור בין עמיר פרץ לשלי יחימוביץ' פרץ ויחימוביץ' הצביעו עם פתיחת הקלפיות עד לשעה 18:00 הצביעו 21,298 אנשים, המהווים 31.9% ממספר הבוחרים הזכאים
▪  ▪  ▪

בשעה 10:00 נפתחו 171 קלפיות בסיבוב השני של הבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה. כ-66 אלף מתפקדי העבודה נדרשים לבחור בין שני מועמדים: ח"כ עמיר פרץ וח"כ שלי יחימוביץ'.
עד לשעה 18:00 הצביעו 21,298 אנשים, המהווים 31.9% ממספר הבוחרים הזכאים.
יחימוביץ אמרה אחר-הצהריים כי היא אינה מרוצה מאחוזי ההצבעה. "הם טובים אבל לא מצויינים ונמוכים מן הסיבוב הקודם. אני קוראת לכל מי שעדיין לא הצביע להגיע לקלפיות בהקדם ולא להחמיץ את ההזדמנות להשפיע על עתיד מפלגת העבודה ומדינת ישראל", אמרה.
לדבריה, סימפתיה ואהדה אינם מספיקים אלא רק קול ועוד קול וחייבים לצאת מהבית ולהשפיע. "אני קוראת גם למי שלא מצביע עבורי לבוא ולממש את זכותו הדמוקרטית ביום החשוב הזה".
הקלפיות במפלגת העבודה צפויות להיסגר בשעה 22:00 בלילה ואז, בדומה לאשר נעשה בסיבוב הראשון של הפריימריז, יזרמו הנתונים אל מטה המפלגה בבית ברל.
שני המועמדים הספיקו להצביע כבר עם פתיחת הקלפיות. ח"כ עמיר פרץ, הגיע יחד עם רעייתו, אחלמה, אל הקלפי בעירו שדרות.
לדבריו, הטיעון שלפיו יחימוביץ' תביא למפלגת העבודה יותר מנדטים הם לא יותר מאגדה.
"אני חושב שיחימוביץ' רשאית להתמודד, אבל ברור לחלוטין שעל-פי מה שראינו אתמול בסקרים - כל האגדה הזו על כך שכביכול מישהו מביא יותר מנדטים, התנפצה", אמר תוך שהוא מתייחס לסקרים שפורסמו בערוץ הראשון שלפיהם מפלגת העבודה בראשות שני המועמדים זוכה ל-16 מנדטים. עוד ציין כי ברור מהסקרים שהוא המועמד היחיד שיכול להביא בוחרים מקרב שורות מצביעי הליכוד.
עוד קרא פרץ לתומכיו בקיבוצים ובהסתדרות ללכת ולהצביע. קריאה זו של פרץ, לאנשי ההסתדרות, נעשית לאחר שיו"ר ההסתדרות, עופר עיני, הודיע על תמיכתו ביחימוביץ' ולאחר שפרץ הגיש אתמול תלונה על כך שמטה הבחירות של יחימוביץ' מנצל את המערך הלוגיסטי של ההסתדרות לצרכי הבחירות.
יחימוביץ', אשר הצביעה בקלפי בתל אביב, האשימה את מטה הבחירות של פרץ כי גרם לעיכוב מכוון בפתיחת קלפיות. זאת, לאחר שמשקיפים של פרץ לא הגיעו לקלפיות בקיבוצים ובחלק מן הערים הגדולות.
"לצערי, היה עיכוב מכוון בפתיחת הקלפיות ואני קוראת לבוחרים שלא להיכנע לתרגילים ולבריונות, לבוא ולשים את הפתק עם השם בו הם מאמינים, כדי להכריע כיצד ייראו פני מפלגת העבודה", אמרה.
בעקבות פניית מטה הבחירות של יחימוביץ' אל ועדת הבחירות של המפלגה נפתחו הקלפיות בעיכוב. ועדת הבחירות קבעה כי הקלפיות יכולות להיפתח גם ללא המשקיפים של פרץ.

יחימוביץ' התנצלה בפני פעיל שהותקף

סמוך לאחד הקלפיות פרצה תגרה אלימה בין אחד מפעילי שלי יחימוביץ' לדב שמש, פעיל של עמיר פרץ.
בתגובה אמרה ח"כ יחימוביץ' כי היא מגנה את התנהגות הפעיל שנקט אלימות וקוראת לשמור על שקט ואיפוק גם לנוכח פרובוקציות מצד מטה פרץ.
"שום פרובוקציה אינה מצדיקה אלימות ואני מגנה אלימות מכל סוג. זו אינה דרכנו, זהו יום חשוב וגורלי למפלגת העבודה ועלינו להתנהל בדרך מכובדת", אמרה.
עוד ציינה כי היא נכחה באותה תחנת הצבעה אך לא הבחינה בנעשה משום שהתראיינה בשעת התקרית ומיד כששמעה על העניין גינתה אותו בתוקף.
מאוחר יותר התקשרה יחימוביץ' אל שמש והתנצלה באופן אישי על התקרית הבוקר.

תאריך:  21/09/2011   |   עודכן:  21/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יחימוביץ': לא מרוצה מאחוזי ההצבעה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
המעיינות, המרהיבים ביופיים, פורצים מתוך קרקעית האגם דרך לועות בצורת קונוס בקוטר של עד 10 מטרים ועומק של עד 13 מטרים
אלעזר לוין
ביהמ"ש המחוזי קיבל את גרסת כנף וקבע: סוכמה עסקה שבה תרכוש קבוצת בסר את מניות כנף בחברה גרמנית    השופטת הורתה לאכוף את הסכם המכירה    נדחו טענות קויתי וסופרין, שלא הייתה עסקה    "עדות סופרין - מגמתית"
אביתר בן-צדף
על-ידי הרטטת הפרודות, ניתן לזהות מטענים בשטח הנסרק
איתמר לוין
קובע שהסוחר, כאיש מקצוע וכמי שנהנה מפערי התיווך, חייב לבדוק את אמינות המידע שהוא מוסר לקונה - או לכל הפחות להעמיד אותו על הסיכונים שבפניו כאשר המידע לא נבדק
איתמר לוין
עוה"ד אליעזר קליבנסקי ושמואל מלכא לא בדקו במשך זמן רב את המצב המשפטי של הבית, לא התריעו בפני המוכרים על עבירות הבנייה ולא עמדו במועד שקבע ביהמ"ש לרישום זכויות הקונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il