X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במחקר שפורסם בערב הכינוס הראשון מסוגו של האו"ם בנושא מחלות כרוניות, או לא מדבקות, מסר ארגון הבריאות העולמי כי ישנם צעדים זולים רבים שממשלות יכולות לקחת כדי להדוף את גל המחלות שעלול לגרום לפשיטת רגל של מערכת הבריאות העולמית
▪  ▪  ▪
ניתן להציל [צילום: AP]

מדינות עניות יכולות לנקוט באמצעי מניעה ולטפל במיליוני מקרים של סרטן, מחלות לב, סוכרת ומחלות ריאה ב-1.2 דולר לאדם לשנה, כך על-פי ארגון הבריאות העולמי (WHO).
במחקר שפורסם בערב הכינוס הראשון מסוגו של האו"ם בנושא מחלות כרוניות, או לא מידבקות (NCDs), מסר ארגון הבריאות העולמי כי ישנם צעדים זולים רבים שממשלות יכולות לנקוט כדי להדוף את גל המחלות - הקטלניות והיקרות לטיפול - שעלול לגרום לפשיטת רגל של מערכת הבריאות העולמית.
ארגון הבריאות העולמי מנבא כי מגיפת ה-NCD תתקדם בשני העשורים הבאים, כך שבשנת 2030 מספר מקרי המוות ממחלות אלו יגיע ל-52 מיליון איש בשנה.
NCDs לעתים קרובות מקושרות למחלות של העולם העשיר, היכן שמזונות שומניים, סגנון חיים לא פעיל וצריכה גבוהה של טבק ואלכוהול הפכו לחלק מהחיים הנורמלים עבור רבים. אך בעשורים האחרונים גורמי סיכון כאלו ומחלות כרוניות הפכו יותר ויותר שכיחים במדינות עניות, היכן שהגישה לרופאים ולתרופות מוגבלת, והידע בנושא המניעה דל ביותר.
קרוב ל-80% ממקרי מוות אלו (מ-NCDs) הם במדינות בעלות הכנסה בינונית ונמוכה. האתגר עבור מדינות אלו הוא עצום, אך המחקר מוכיח כי ישנם צעדים שהם במסגרת האפשרויות הכספיות שממשלות יכולות לנקוט בהם כדי לטפל במחלות הללו.
רשימת ההמלצות של ארגון הבריאות העולמי כוללת אמצעים המכוונים לכלל האוכלוסיה, כמו העלאת המיסים על טבק ועל אלכוהול, איסור עישון במקומות עבודה ובמקומות ציבוריים, המעוגן בחוק, כמו גם מסעות פרסום שיעודדו את הורדת רמות המלח ושומני הטרנס במזונות, ותוכניות להעלאת המודעות הציבורית לשיפור התזונה ולעידוד הפעילות הגופנית.
צעדים אחרים כוללים סריקות, ייעוץ ותרופות לאנשים בסיכון למחלות לב, סריקות לסרטן צוואר הרחם וחיסונים להפטיטיס B במטרה למנוע סרטן הכבד.
הכינוס בן היומיים, שהתקיים בניו-יורק, הוא השני מסוגו והוא עוסק באיום הבריאותי העולמי - הראשון התקיים לפני עשור בנושא איידס/HIV.
במחקר נפרד שפורסם, הפורום העולמי הכלכלי אמר כי ההשפעה הכלכלית העולמית של חמש מחלות ה-NCDs העיקריות - סרטן, סוכרת, מחלות מנטליות, מחלות לב ומחלות של דרכי הנשימה - יכולה להגיע ל-47 טריליון דולר בעשרים השנים הבאות אם לא ייעשה דבר כדי למנוע זאת.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  21/09/2011   |   עודכן:  21/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
1.2 דולר להצלת חיי אדם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה רעה בתמותה גבוהה של בני אדם
העולם צריך דילול  |  21/09/11 15:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
66 אלף מתפקדי העבודה נדרשים לבחור בין עמיר פרץ לשלי יחימוביץ'    פרץ ויחימוביץ' הצביעו עם פתיחת הקלפיות    עד לשעה 18:00 הצביעו 21,298 אנשים, המהווים 31.9% ממספר הבוחרים הזכאים
יפעת גדות
המעיינות, המרהיבים ביופיים, פורצים מתוך קרקעית האגם דרך לועות בצורת קונוס בקוטר של עד 10 מטרים ועומק של עד 13 מטרים
אלעזר לוין
ביהמ"ש המחוזי קיבל את גרסת כנף וקבע: סוכמה עסקה שבה תרכוש קבוצת בסר את מניות כנף בחברה גרמנית    השופטת הורתה לאכוף את הסכם המכירה    נדחו טענות קויתי וסופרין, שלא הייתה עסקה    "עדות סופרין - מגמתית"
אביתר בן-צדף
על-ידי הרטטת הפרודות, ניתן לזהות מטענים בשטח הנסרק
איתמר לוין
קובע שהסוחר, כאיש מקצוע וכמי שנהנה מפערי התיווך, חייב לבדוק את אמינות המידע שהוא מוסר לקונה - או לכל הפחות להעמיד אותו על הסיכונים שבפניו כאשר המידע לא נבדק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il