X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במשרד האוצר טוענים כי מכרז ההפרטה להוסטלים גובש במשרד הבריאות, ללא שיתופם במשרד הבריאות ציינו כי המכרז יידחה בחודש וחצי, במסגרת סיכום לפיו תופסק בינתיים השבתת ההוסטלים
▪  ▪  ▪
הפרטת ההוסטלים מוקפאת [צילום: פלאש 90]

עידכון סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע (יום ד', 21.9.11) להסכמה, עם יו״ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסקורן, לפיו תסתיים באופן מיידי שביתת העובדים בהוסטלים לניצולי השואה. על-פי הסיכום יידחה מכרז ההוסטלים לניצולי שואה בחודש וחצי, במטרה לבחון באופן יסודי, את בקשת ראש הממשלה לקליטת עובדי ההוסטלים כעובדי המדינה.
"מתוך מחויבות למתן מענה לצרכי ניצולי השואה והדאגה לאיכות חייהם, לבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו ובתיאום עם ההסתדרות, הגענו לסיום השביתה בהוסטלים ודחיית המכרז לפרק זמן מוסכם מראש", אמר ליצמן.
מוקדם יותר, הודיע שר האוצר יובל שטייניץ כי הנחה את גורמי המקצוע במשרדו לפעול להקפאת פרסום המכרז להפעלת ההוסטלים לניצולי שואה שגובש במשרד הבריאות ללא שיתוף משרד האוצר.
שטייניץ הנחה את גורמי המקצוע לפעול באופן מיידי יחד עם כל הגורמים הנוגעים בדבר לגבש מודל להמשך הפעלת ההוסטלים תוך הבטחת איכות החיים ורמת הטיפול בניצולי השואה ושמירה על הגמישות הנדרשת למערכת הבריאות בטווח הארוך בהתאם למדיניות הממשלה.
סיום השביתה - רגע אחרי שהוחרף המאבק
הצעד של שר האוצר מגיע לאחר שההסתדרות החליטה אתמול להחריף את המאבק בנושא, והחליטה להשבית עוד הוסטלים לניצולי שואה, הפעם בשער מנשה ובאר יעקב. זאת, לאחר שעובדי ההוסטל בפרדסיה שובתים מזה כשבוע. בנוסף, היום קיימה הסתדרות האחיות אסיפות הסברה בביה"ח הפסיכיאטרים. מדובר בבתי חולים כמו אברבאנל, טירת הכרמל, מזרע וכדומה. במקביל, עובדי הרנטגן בבתי החולים הממשלתיים לא ביצעו צילומים בשעות הבוקר לאות הזדהות.
בהסתדרות קראו לראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול לקליטת העובדים כעובדי מדינה. יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר כי הוא מצפה מהמדינה להקפיא את המכרז לבחירת קבלן חדש שיפעיל את ההוסטלים. "המשך העסקת העובדים כעובדי קבלן יביא לערעור יחסי העבודה ומי שיסבול מכך יהיו הניצולים שלא יקבלו את הטיפול שמגיע להם", אמר.

תאריך:  21/09/2011   |   עודכן:  21/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוקפא המכרז להפרטת ההוסטלים לניצולי שואה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כן להפריט
אהרן מיטל  |  21/09/11 18:09
2
הפגנה ביום חמישי-הפסקת החרפה
תקון העוול מיידית  |  21/09/11 19:54
3
כל מי שפוגע בניצולי השואה שלא  ל"ת
יגיע לראש השנה חי  |  24/09/11 21:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין, איציק וולף
הדגיש במיוחד בנאומו את מחויבותה של ארה"ב לביטחון ישראל ואת חששותיה של ישראל מפני שכניה    קובע: אין תחליף למו"מ בו שני הצדדים יבינו זה את חששותיו ותקוותיו של זה
איציק וולף
המזכיר הכללי של האו"ם פת את העצרת הכללית השנתית וקרא לישראל ולפלשתינים לשים קץ למבוי הסתום ביחסי העמים    "האו"ם יסייע ללא לאות להשיג את השלום באמצעות הסדר שיושג במשא-ומתן"
עופר וולפסון
אחוז הגברים בעלי עודף משקל גבוה מאחוז הנשים, אך נשים מעוניינות יותר מגברים לרדת במשקל    שליש עוסקים בפעילות גופנית לפחות שלוש פעמים בשבוע    למעלה ממחצית מהאוכלוסיה בודקים רכיבים או סימון תזונתי שעל אריזת מוצרי המזון
איתמר לוין
עולה שזהותו נגנבה וטען לנזקים כבדים עקב כך, ביקש להורות למשרד הפנים להחליף את מספר הזהות    בג"ץ: החוק אינו מאפשר זאת; היה עליו לחדש מיד את תעודת הזהות וכך היה מונע את הנזקים
איציק וולף
שר החוץ הרוסי קרא לארצות הברית שלא להשתמש בזכות הוטו שלה בנוגע להכרה במדינה פלשתינית    "אנחנו חושבים שאין לגזול מהפלשתינים את הזכות לבקש ממועצת הביטחון הכרה במדינה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il