1 |
|
|
|
2 |
|
|
לפרק את החברה הזאת,להעיף את כל המנהלים והועדים שלה ולהקים רכבת חדשה. אי אפשר להותיר לחבורת בריונים להחזיק את הציבור בגרון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
זה לא רק הוועד, גם ההנהלה לא שווה דבר, ובראש הדירקטוריון העמידו או מעמידים את מקורבו חסר הכישורים של ביבי הא' אורי יוגב וזה תמהיל הרה אסון, וועד מיליטנטי ואלים, הנהלה ת "מקורבים" חסרי יכולות,ויו"ר פוליטרוק אז מקמח כזה לא ניתן לאפות לחם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורני מתל אביב |
|
|
|
|
איומיו/הבטחותיו ויפרק את מאורת הנחשים הזאת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
3 |
|
|
כשאנמי קורא ידיעה כזו, קשה לי להזיל דמעות על כך שעובדי הרכבת יחשבו כעת שבע פעמים, בטרםך ימרטו את עצבי הנוסעים. כמובן, לפי הדרישות של הפוליטיקלי קורקט והחוק, אינני תומך באלימות ואיני מעודד אותה. אך לאחר מעשה, אני מצליח בקלות לעצור את הדמעות ואפילו מתעורר בי מדי פעם הדחף למחוא כפיים.
הגיעה השעה שכל עובדי הציבור יחששו להשתלט על השאלטר, על הרכבת, על אספקת המים, על פינוי הזבל ועל שאר משאבי הציבור, ויפתרו את בעיותיהם בבית הדין או במשא ומתן. ואם זה קשה או אפילו אינו מצליח, הם אינם שונים בזכויותיהם מכל עובד אחר, רק בזכות עבודתם ליד השאלטר.
מהיום והלאה, נהגי הקטרים יחששו להסיעם באיטיות מכוונת - ובכך גם לסכן חיי נוסעים, כמו האישה שכרעה ללדת או נוסעים הזקוקים לתרופות - ויפחדו מפני התנפלות נוסעים זועמים.
משום מה, אינני עצוב על שזהו המצב החדש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
4 |
|
|
אך ללא כל העובדים הוותיקים שהם עושי צרות מקצועיים.
הרכבת בהרכבה הנוכחי לא עושה את העבודה וחבל לשלם למאפיונרים הללו משכורת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
yoni207 |
|
5 |
|
|
ואז נראה את העובדים שלא יהיה להם עבודה, יש לפטר את כולם!
ונהג הרכבת המתואר הכתבה צריך לתת את הדין על סיכון חיי אדם אני מקווה שיפטרו אותו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוציקו |
|