X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"ככל שהמצב הגיאו-פוליטי באזור יורע - כך צפוי השקל להיחלש בימים הקרובים במסחר"
▪  ▪  ▪

למרות הסערה שעוברת על השווקים העולמיים ובכלל זה גם על הבורסה בישראל, הדולר - שנחשב כמקלט בעתות משבר - רושם הבוקר דווקא ירידות שערים קלות. המטבע האמריקני מאבד בשעה זו כ-0.1% ונסחר בשער של 3.719 שקלים לדולר. לעומתו, היורו מתחזק ב-0.3% מול השער היציג שנקבע אתמול.
בימים האחרונים השווקים סובלים מסנטימנט שלילי וזאת עקב חשש מפני גלישת העולם למיתון חוזר. הכלכלן הנודע נוריאל רוביני, אשר זכה לכינוי "דוקטור דום" הודות לתחזיותיו הקודרות, הכריז אמש כי מיתון כלכלי בארה"ב ובאירופה הוא כעת בלתי נמנע, וכי ייתכן שיהיה אף גרוע יותר מהמיתון של שנת 2008. גם מוחמד אל-עריאן, מנכ"ל פימקו - קרן האג"ח הגדולה בעולם, אמר כי "העולם נמצא ערב משבר פיננסי נוסף, אשר במרכזו עומד משבר החוב של ממשלות".
אמש רשמו המדדים בוול סטריט ירידות חדות: מדד דאו ג'ונס צנח ב-3.5%; מדד S&P 500 נפל ב-3.2%; מדד נאסד"ק איבד 3.3%. ירידות חדות נרשמו גם בבורסות אירופה. לונדון נסגרה בירידה של 4.7% - הירידה היומית החדה ביותר מאז חודש מארס 200. פרנקפורט נפלה ב-5%; פאריס צללה ב-5.3%.
חששות גיאופוליטיים
"בטווח הקרוב להערכתנו צפוי השקל להיסחר מול הדולר על-רקע מגמת המסחר בעולם, אך ההתפתחויות הגיאופוליטיות יהיו אלו שיתנו את הטון", העריכו הבוקר כלכלני לאומי בסקירה השבועית שפירסמו. "כמו-כן, המשך המגמה השלילית בשוק המניות וירידות נוספות באפיק הצמוד יתמכו בהיחלשות נוספת של השקל ולהפך", הוסיפו.
"ככל שהמצב הגיאו-פוליטי באזור יורע - כך צפוי השקל להיחלש בימים הקרובים במסחר", העריכו השבוע סוחרי מט"ח בשוק. גם היום תמשיך ישראל בניסיונותיה לסכל הצבעה באו"ם שתכיר במדינה הפלשתינית. בתוך כך, צפויים הערב לנאום באו"ם ראש הממשלה בנימין נתניהו ומיד אחריו ראש הרשות הפלשתינית מחמוד עבאס. לאור הדברים, נערכים גם היום להתפרעויות בגדה המערבית.

תאריך:  23/09/2011   |   עודכן:  23/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למרות הטלטלה בשווקים: הדולר מאבד הבוקר 0.1% ל-3.719 שקלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי בסוק
ערב נסיעתו לניו-יורק, חתם נתניהו על הסכם הכולל קיצוץ של 3 מיליארד שקל בשנה בתקציב הביטחון    ההסכם אמור לשפר את רמת הפיקוח של האוצר על מערכת הביטחון
איציק וולף
בשעה 18:30 ינאם ראש הרשות הפלשתינית ויקרא למדינות החברות באו"ם לתמוך בבקשה הפלשתינית להכרה כמדינה חברה מלאה באו"ם    נתניהו ינאם ב-19:15, יכנה את הפלשתינים סרבני שלום ויקרא למשא-ומתן ישיר ללא תנאים מוקדמים
איתמר לוין
מסבירה שהגשת סיכומים בכתב, נורמה שבתי המשפט מרבים להשתמש בה, יוצרת בהכרח דחייה במתן פסק הדין - תוצאה שאינה רצויה ברוב התיקים    תומכת בסיכומים בכתב בעיקר בתיקים מורכבים
איתמר לוין
בעל שבית הדין כפה עליו להעניק לאשתו גט, לאחר שהודיע שיישב במאסר ולא יעשה זאת, תבע מבית הדין מיליון שקל בטענה ל"אובדן נישואין"    ביהמ"ש דחה את התביעה על הסף
רן דגוני, וושינגטון
נשיא ארה"ב לשעבר בשיחה עם בלוגרים: "שתי הטרגדיות הגדולות בהיסטוריה של הפוליטיקה המודרנית במזרח התיכון הן רציחת יצחק רבין והשבץ המוחי של אריק שרון; הן מעוררות בי תמיהה האם אלוהים באמת רוצה שלום"    "ישראל פשוט אינה עומדת לוותר על הגדה המערבית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il