X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוענת ללשון הרע בתחקיר אודותיה ששודר אשתקד בערוץ 10 "יוצרי כתבה זו היו החוקרים, השופטים והתליינים, ומשביקשו להעביר את המסר המכפיש והשקרי לקהל הצופים, לא ניתן היה לעצור בעדם"
▪  ▪  ▪
וילנאי ומרוז [צילום: יוסי צבקר-יח"צ]

חברה קדישא בתל אביב תובעת מיליון שקל מגיא מרוז, אורלי וילנאי וערוץ 10, בטענה ללשון הרע בתחקיר על פעילותה ששודר ביולי 2010 בתוכנית "אורלי וגיא בע"מ". התביעה הוגשה (8.9.11) לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עו"ד אשר אקסלרד.
החברה קדישא מתייחסת למספר פרטים שהועלו בתחקיר, אשר לדבריה תיאר אותה כ"חברה רודפת בצע, אשר כל מטרתה ניצול משפחות שזה הרגע שכלו את יקיריהם על-מנת להרוויח את כספן שלא ביושר". לטענתה, "יוצרי כתבה זו היו החוקרים, השופטים והתליינים, ומשביקשו להעביר את המסר המכפיש והשקרי לקהל הצופים, לא ניתן היה לעצור בעדם".
לדברי החברה קדישא, בניגוד למה שהוצג בתחקיר, לא מתנהל כל מו"מ על תעריפי הקבורה, שכן הללו נקבעים בידי ההנהלה ומפורסמים באתר האינטרנט שלה. עוד נטען, כי בבית העלמין ירקון שוררת מצוקת מקום בשל הוראות התמ"א החלות עליו, ולפיכך אין יסוד לטענה כאילו היא מבצעת קבורה בקיר כדי להרוויח על חשבון משפחות הנפטרים.
התביעה מתייחסת גם לשתי הלוויות שהוצגו בתחקיר. לגבי אחת מהן טענו וילנאי ומרוז, כי גופת הנפטרת עוכבה במשך 3.5 שעות; החברה קדישא טוענת, כי הגופה הגיעה לבית הקברות שעה לאחר קבלת ההודעה על פטירת המנוחה. במקרה שני, בו הוצגו חילופי דברים בין משפחה אבלה לבין נציגי החברה קדישא, טוענת האחרונה, כי נראה שמדובר באירוע מבוים - שאחרת קשה להבין כיצד הצליחו מצלמות התוכנית להיות בדיוק במקום ובמועד בו התנהל הוויכוח שתיעדו.
עוד טוענת החברה קדישא, כי לא היה כל אמת בטענה כאילו היא מפעילה ללא רישיון חניון בסמוך לבית העלמין חולון, וכי מדובר בחניון חוקי. לדבריה, מאחר ששמה היה היחיד שהוזכר מבין 500 הגופים הדומים הפועלים בארץ, הרי שהצופה הסביר ייחס לה את כל הטענות הכלליות שהועלו בכתבה. לבסוף נטען בתביעה, כי תגובותיה של החברה קדישא הובאו בכתבה בצורה חלקית ומעוותת.
טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  26/09/2011   |   עודכן:  26/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברה קדישא ת"א תובעת מיליון שקל מווילנאי וממרוז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי: המדינה טענה שיש "קשיים ראייתיים" רק כדי להצדיק את העסקה; עונשי המאסר הם ברף הנמוך ביותר של מדיניות הענישה וספק אם יש בהם כדי לשרת אינטרס ציבורי מכל סוג שהוא
עופר וולפסון
במחצית השנייה של השנה התכווץ מחזור המסחר במניות, במקביל להתחזקות ירידות השערים    בשוק ההנפקות חלה האטה משמעותית בגיוסי ההון לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מערכת אתר ערוץ הספורט
הקשר החמיא גם לעצמו לפני הקרב עם סיטי בצ'מפיונס (מחר, חי באתר)
איתמר לוין
ביהמ"ש הורה לאפשר לרוצחו של רבין לפגוש אסיר אחד לצורך הלימוד, ולבחון את האפשרות להוסיף עוד אסירים למפגשים אלו    אישר בדיעבד את המשך הבידוד של עמיר לחצי שנה ב-6.7.11
איתמר לוין
למרות שבבית הדין הרבני הגדול חסרים שישה מבין 11 הדיינים, נאלץ נאמן לדחות בחמישה חודשים את ישיבת הוועדה למינוי דיינים - בשל בקשות של הרב עמאר וחברים אחרים בוועדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il