עיתון מעריב הנמנה עם קבוצת אי.די.בי. הצליח בערב החג להגדיל באופן משמעותי את תפוצתו באמצעות רשת שופרסל, שאף היא נמנית עם קבוצת אי.די.בי. בדרך זו מצליח העיתון לצמצם את הפערים שבינו לבין העיתונים ישראל היום ו
ידיעות אחרונות.
ביום רביעי הוצע לכל רוכש ברשת שביצע קניות ב-100 ש"ח לפחות לרכוש גליון של מעריב ב-5 שקלים בלבד. מחיר גליון סוף-שבוע או חגים בדוכנים וגם ברשת שופרסל הוא 13 ש"ח, כך שמדובר בהנחה אטרקטיבית - המעודדת רכישת גליון העיתון על-חשבון ידיעות אחרונות או נוסף לעיתון זה.
רשת שופרסל היא הגדולה בישראל. היא מפעילה סניפים ברחבי הארץ. יש בכוחה של מכירה-דחיפת עיתון בדרך זו להביא לגידול במכירות בהיקף של עשרות אלפי גליונות.
במקביל למאמץ השיווק הנעשה עתה באמצעות שופרסל, פועלת קבוצת אי.די.בי. להגדלת מספר המנויים של העיתון. ספקי שירותים בחברות מקבוצת אי.די.בי. התבקשו/הוזמנו לבצע מנוי לעיתון במחיר מיוחד, הן למנהלים והן לעובדים הבכירים. בדרך זו כבר הצליחה הקבוצה להשיג כמה אלפי מנויים חדשים.