X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נציגי המתמחים וההסתדרות הרפואית נפגשו עם רה"מ נתניהו ביקש מהמתמחים להמתין עם ההתפטרות כדי לבחון הצעות שעלו אידלמן: הוא התייחס לנושא ברצינות רבה המתמחים הבטיחו שישיבו להצעה לאחר התייעצויות
▪  ▪  ▪
רגע לפני הפגישה עם רה''מ [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (יום ג', 4.10.11) עם נציגי הרופאים המתמחים במשרד ראש הממשלה, כדי לנסות ולמצוא פתרון שימנע את התפטרותם ההמונית של הרופאים הצעירים. בסיום הפגישה ביקש נתניהו מהנציגים להמתין כמה ימים עם התפטרותם כדי לבחון את ההצעות שעלו בפגישה.
זוהי פגישה ראשונה של נתניהו עם נציגי המתמחים, שדורשים מאז פרוץ המשבר לפני חצי שנה להיוועד עימו. הפגישה, שבה השתתפו גם יו"ר ההסתדרות הרפואית ד"ר ליאונד אידלמן וסגנו ד"ר צאקי זיו-נר, נמשכה כשעתיים והתקיימה בעקבות לחצים שהפעילו על נתניהו גם מקורביו ואנשי לשכתו.
לאחר הפגישה הביע ד"ר אידלמן שביעות רצון ממנה, ואמר כי נתניהו התייחס ברצינות רבה לנושא.
בהודעה משותפת ללשכת ראש הממשלה, להסתדרות הרפואית ולנציגי הרופאים הצעירים בתום הפגישה נמסר כי נציגי המתמחים הסבירו לנתניהו את הבעייתיות במשך ההסכם ובתנאי העבודה. נתניהו השיב כי הוא "מבין את מצוקתם", הדגיש את החשיבות שהוא מייחס ל"מלאכת הקודש של העוסקים ברפואה בישראל", כדבריו, והוסיף כי "התרשם מרצונם של המתמחים להבטיח תנאי עבודה הולמים ואופק לרופא במערכת הרפואה הציבורית".
נציגי המתמחים הבטיחו שישיבו מחר (ד') להצעתו לאחר שיתייעצו עם חבריהם הרופאים. המתמחים הבהירו לראש הממשלה כי גם אם יקבלו את הצעתו, ייתכן שכמה מתמחים בודדים בכל זאת יתפטרו כיוון שההתפטרות היא אישית.
לפני הפגישה שוחח נתניהו עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן. האחרון הביע סיפוק מהחלטת ראש הממשלה להיפגש עם נציגי המתמחים. ליצמן קרא לכל הצדדים "לגלות אחריות ולהתגייס יחדיו למען מערכת הבריאות ולטובת ציבור החולים".
בהתייחסה למחאת הרופאים, ועוד לפני שנודע על הפגישה, אמרה היום יו"ר האופוזיציה ציפי לבני: "רופאים במדינת ישראל לא צריכים להזדקק לתמיכת ההורים כי אין להם כסף לשלם על בייביסיטר. התעקשותו של ראש הממשלה שלא לדבר עם הרופאים במשך חודשים רבים כל כך היא כשל מהותי של המנהיגות בישראל". לבני אמרה את הדברים באירוע של התנועה הקיבוצית שנערך בקיבוץ גן שמואל.

תאריך:  04/10/2011   |   עודכן:  05/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו למתמחים: "המתינו כמה ימים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ההצעה, שנוסחה על-ידי גורמים אירופאים, מאיימת ב"צעדים ממוקדים" נגד הממשלה הסורית ונגד נשיא סוריה בשאר אסד    הרוסים עלולים לטרפד את המהלך בהטלת וטו: "הצעת החלטה בלתי נסבלת"
עופר וולפסון
שרי הבריאות והאוצר ממנים בימים אלה את הוועדה להרחבת סל שירותי הבריאות לשנת 2012    באמצעות תקציב של כ-300 מיליון שקל תקבע הוועדה גורלות, ותחליט אלו תרופות מצילות חיים ייכנסו לסל
אסף אפל
אשקלון פתחה עונה. שמעון אמסלם: יש כאן סגל מהמוכשרים בליגת העל
איציק וולף
ראש הממשלה, נשיא המדינה, שר הביטחון, יו"ר הכנסת ויו"ר האופוזיציה ספדו לח"כ לשעבר חנן פורת שהלך היום לעולמו    "תרומתו לבניין הארץ ויישובה, לחינוך ולהנהגת האומה על ערכי הציונות, היא מופת ודוגמה לאזרחי ישראל"
אמיר טייג
הערכות הן כי שר התקשורת תומך בהמלצות אך עשוי לדחות את הטיפול לשר שאחריו    ההמלצה העיקרית: הקמת שוק סיטונאי של תקשורת קווית להגברת התחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il