X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
iPhone 4S [צילום: AP]
iPhone 4S: אותו מראה רק חזק יותר
אין אייפון 5! ההכרזה הדרמטית של אפל: החודש יופץ אייפון 4S עם מעבד חדש, 2 אנטנות, מצלמה משופרת והגימיק הגדול - siri - מערכת לזיהוי קול שתאפשר לכם לשאול את האייפון שאלות (בשלב זה לא בעברית) ולקבל תשובות מלאות ומפורטות

אחרי חרושת השמועות על מכשיר האייפון הבא, עלה (יום ג', 4.10.11) טים קוק, המנכ”ל החדש של אפל והציג את ה-iPhone 4S, מכשיר הדומה מאוד למכשיר ה-iPhone 4 ומגיע עם מעבד ה-A5 כפול הליבה.
המכשיר החדש אינו שונה במראהו החיצוני מה-iPhone 4 הנוכחי, אך כן יהיה מהיר יותר פי 2 ומעבד גראפי חזק יותר עד פי 7 מקודמו. אפל מבטיחה גם סוללה חזקה יותר בהספק עד 8 שעות דיבור, 10 שעות צפייה בוידאו או 40 שעות האזנה למוזיקה. כצפוי, אפל גם הגדילה את חיישן המצלמה ל-8 מגה פיקסל ואת חיישן ה-CMOS, שיאפשר לקבל עד 73 אחוז יותר אור ובשליש מהיר יותר. איכותו גדלה פלאים וכעת גם יאפשר צילום וידאו ב-1080p עם מערכת ייצוב תמונה וזיהוי פנים.
ה-iPhone 4S מאמץ את מעבד ה-A5 כפול הליבה 1GHz הקיים ב-iPad 2 וגם כפול ליבה במעבד הגראפי. הוא יישאר עם מסך 3.5 אינץ' מסוג Retina, אך עבר שדרוג מאסיבי בנושא בעיות האנטנה כדי להמנע מבעיות הקליטה שהיו לדגם הקודם. כפי ששיערנו, המכשיר יתמוך גם ברשתות GSM וגם ברשתות CDMA כך שאפל תוכל להשיק את המכשיר במקביל בכל רשתות הסלולר בארה”ב.
מערכת ה-iOS 5 שהוכרזה היום תגיע עליו יחד עם כל מה שאנחנו הספקנו להכיר בגרסאות הבטאות השונות ויותר מכך. עיקר החידוש במערכת הוא האפשרות לגיבוי הנתונים האישיים ב-iCloud, ענן אחסון ברשת עד לנפח של 5GB המאפשר לבצע גיבוי יומי להודעות, מסמכים, מיילים ועוד. שירות נוסף הוא Find My Friends שמאפשר לנו למצוא חברים ומשפחה בסביבה הקרובה בסיוע ה-GPS, וכן את Siri voice control שיבצע פקודות קוליות לפי דרישתינו. כך נוכל לבקש לחייג לאיש קשר מסוים, לנווט אותנו ליעד, לשלוח הודעה או להקריא מייל בשפתנו הטבעית.
המכשיר יושק בגרסאות 16GB, 32GB ו-64GB במחיר הנע בין 199 דולר ל-399 דולר בחוזה שירות, ויגיע בצבעים שחור או לבן כאשר הוא יושק ב-14 לאוקטובר בארה”ב, באירופה ויפן.
קשה שלא להסתיר את האכזבה מהכרזת ה-iPhone 4S שכן רבים ציפו למכשיר ה-iPhone 5 עם מסך גדול יותר, ודק יותר מקודמו, כך השמועות הרבות שהציפו את הרשת. לבסוף, אפל הציגה מכשיר עם עידכון הכרחי שהיה צריך לקרות לפני מספר חודשים ולא היום, שמכשירי האנדרואיד מציגים יכולות חזקות ומסכים גדולים.

קרא עוד בTGspot
תאריך:  04/10/2011   |   עודכן:  04/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הוועדה אישרה רביזיה על הצעת חוק ממשלתית לגבי הפחתת מיסים ישירים והדיון ברפורמת המס יתקיים מחדש    היו"ר גפני: "על-רקע המחאה החברתית, בחינה מחודשת של מדיניות המיסים היא מחויבת המציאות"
מערכת אתר ערוץ הספורט
המאמן החדש של אוואט וחמד אמר: "תהיה תחרות קשה על ההרכב"
עידן יוסף, עופר וולפסון
נציגי המתמחים וההסתדרות הרפואית נפגשו עם רה"מ    נתניהו ביקש מהמתמחים להמתין עם ההתפטרות כדי לבחון הצעות שעלו    אידלמן: הוא התייחס לנושא ברצינות רבה    המתמחים הבטיחו שישיבו להצעה לאחר התייעצויות
עופר וולפסון
ההצעה, שנוסחה על-ידי גורמים אירופאים, מאיימת ב"צעדים ממוקדים" נגד הממשלה הסורית ונגד נשיא סוריה בשאר אסד    הרוסים עלולים לטרפד את המהלך בהטלת וטו: "הצעת החלטה בלתי נסבלת"
עופר וולפסון
שרי הבריאות והאוצר ממנים בימים אלה את הוועדה להרחבת סל שירותי הבריאות לשנת 2012    באמצעות תקציב של כ-300 מיליון שקל תקבע הוועדה גורלות, ותחליט אלו תרופות מצילות חיים ייכנסו לסל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il