X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התחבורה ביקש לעבוד יום ולילה כדי להכפיל את המסילה לבאר שבע, אך העובדים לא מוכנים לעבוד בלילה דן הראל ביקש לאכוף את ההבנות בנושאי הבטיחות שנחתמו עם הוועד
▪  ▪  ▪
מנכ''ל משרד התחבורה דן הראל
[צילום: מן הטלוויזיה]

ועד עובדי הרכבת צפוי לטרפד את בקשתו של שר התחבורה ישראל כ"ץ, שביקש להאיץ את עבודות הפיתוח להכפלת המסילה בקו מתל אביב לבאר שבע. כ"ץ ביקש לבצע עבודות יום ולילה ולמנוע בכך השבתה מוחלטת של הציר דרומה, כפי שקורה כיום בכל פעם שיש תקלה.
דיון בנושא התקיים בלשכת השר ביום חמישי האחרון, ובמהלכו פרסו נציגי רכבת ישראל בפניו את תוכניות הפיתוח העתידיות, והבהירו לו כי העיכוב בשבוע שעבר היה תקלה ולא פגיעה מכוונת מצד העובדים.
עבודות הפיתוח מבוצעות אומנם בידי קבלנים חיצוניים, שמסוגלים לבצע אותן לכל אורך שעות היממה, אך נדרשת בהן גם התערבות מצד עובדי רכבת המומחים בנושא. אולם הוועד אינו מוכן לאשר להם לבצע עבודות מעבר לשעות העבודה הרגילות, דבר המשבית לגמרי את העבודות בלילה.
בהנהלת רכבת ישראל צופים כי הכפלת המסילה לבאר שבע תסתיים כמתוכנן - במאי 2012, ואומרים כי הבעיה העיקרית היא באישור של משרד התחבורה למערכת איתות בציר איילון, שתאפשר מעבר של 14 רכבות בשעה במקום 11 כיום. כיום עובדים ברכבת על מסילה רביעית בציר זה, כדי להרחיב את קיבולת איילון.
עדיין קיימים מכשולים שונים בתוכניות הפיתוח של הרכבת, ובהם דרישות שונות מצד רשויות מקומיות באשר לרכבת באופקים, קיר מגן אותו דורש משרד הביטחון ליד ניר עם, קברים ברמלה, התנגדות הפלשתינים למעבר הקו מעבר לקו הירוק והתנגדות תושבי מבשרת ציון לעבודות הכוללות מפגעי רעש ואבק.
בדיון דרש מנכ"ל משרד התחבורה, דן הראל, לאכוף את ההבנות בנושאי הבטיחות שנחתמו עם הוועד ולקדם את נושא רכישת 72 הקרונות שיהיו חסרים בעתיד ומשרד האוצר בולם את רכישתם. השר כ"ץ השיב שיש לטפל בנושא מול הוועד בסבלנות ובמתינות.

תאריך:  09/10/2011   |   עודכן:  10/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועד עובדי הרכבת עשוי לטרפד זירוז הקו לב"ש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עבודה סביב השעון יחבר הפריפריה
רכבת לעמק  |  10/10/11 15:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
התנגשויות אלימות בין מפגינים נוצרים קופטים לבין חיילי צבא מצרים    עדי ראייה סיפרו כי מפגינים חטפו מחיילים כלי נשק    ראש ממשלת מצרים קרא לנהוג באיפוק
עידן יוסף
ראש ממשלת טורקיה קבר את אמו בת ה-83    רה"מ נתניהו והנשיא פרס שלחו אגרות תנחומים
עידן יוסף
ראשי הישיבות שמעו מפי הרב הצבאי סקירה על חוות הדעת המתגבשת בענייני שירת נשים בצה"ל והסכימו שאין מקום לפסיקות הלכה פרטיות    הסכימו להארכת שירותם הצבאי של קצינים במסגרת ההסדר
איציק וולף
מירב אורן החלה להשתמש בגרסה החדשה של האלטרוקסין ובמקביל גילתה כי נכנסה להריון    חודשיים מאוחר יותר גילתה כי בשל הטיפול בתרופה נגרם לה חוסר איזון הורמונלי קיצוני    על-פי חוות דעת רפואיות עלול מצב שכזה לגרום לנזק בלתי הפיך לעובר    גם בתה בת השנה אמורה הייתה לקבל את התרופה החדשה    "אם היו נותנים לבת שלי את הכדורים האלה החדשים הם היו פוגעים פוטנציאלית בהתפתחות המוחית שלה"
אייל גרוסברד
מאמצים אחרונים למנוע את דחיית פתיחת העונה בליגה הטובה בעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il