X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשות הטבע והגנים מעריכה כי יותר ממיליון וחצי מטיילים יבקרו בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים במהלך חול המועד יערני קק"ל מכינים את החניונים והפארקים לקליטת המטיילים הרבים התאחדות המלונות מדווחת על תפוסות גבוהות ברוב אזורי הארץ
▪  ▪  ▪
סוכה של קק''ל [צילום: דוברות קק"ל]
חוגגים סוכות: מדריך אירועים
מירב ארד
חג סוכות מביא עימו שלל סיורים, טיולים, אטרקציות ופסטיבלים. לקראת החג ריכזנו עבורכם את כל האירועים שיתקיימו ברחבי הארץ במהלך חול המועד
לרשימה המלאה

לקראת חג הסוכות נערכים בישראל לבואם של מאות אלפי המטיילים שיפקדו את אתרי התיירות והפארקים ברחבי הארץ. את החג מעדיפים ישראלים רבים לחגוג באחד מבתי המלון, והתאחדות המלונות מדווחת על תפוסות גבוהות ברוב אזורי הארץ.
באילת ובים המלח עומדת התפוסה במלונות על 90%, והצפי לחג השני הוא לתפוסה של 80%. בירושלים מגיעה התפוסה בחג הראשון, בחול המועד ובחג השני ל-70%-75%. בתל אביב, הנשענת בעיקר על תיירות נכנסת רוב ימי השנה, עומדת התפוסה במלונות בחג סוכות על 65%-70%. בחיפה תגיע תפוסת החדרים במלונות לכ-85% בכל ימי החג. וטבריה תהנה מתפוסות של כ-85% בחג הראשון ובחול המועד, ובחג שני התפוסות יגיעו לכ-90%.
היערכות לקליטת מאות אלפי מטיילים
רשות הטבע והגנים מעריכה כי יותר ממיליון וחצי מטיילים יבקרו בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים במהלך חול המועד סוכות. במהלך ימי החופשה תקים רשות הטבע והגנים תחנות מידע בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים שבשטחים הפתוחים, שם ניתן יהיה לקבל מידע על פעילויות, אירועים ומסלולים מומלצים. בנוסף, תחלק רשות הטבע והגנים במהלך ימי חול המועד פנקס כיס חדש, ובו כללי הטיול הבטוח והנכון - "המצילי"ם" (הכנה, מים, ציוד, יום, לבוש, יידוע, מסלול).
עוזי ברזילי, ראש חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים: "אני בטוח שמגוון הפעילויות שהכנו לציבור המטיילים הישראלי יוכיח שוב שכאשר מציעים למשפחה הישראלית ערך מוסף - הם מעדיפים את הביקור בקניון הבניאס על פני הביקור בקניון באזור התעשיה, ואת ההשתתפות בפסטיבלים ובסיורים על פני הצפייה בטלוויזיה. מזג האוויר צפוי לשתף פעולה ואנחנו נערכים לקבלת מאות אלפי מטיילים".
בקק"ל נערכים גם כן לקליטת מאות אלפי מטיילים הצפויים לפקוד את היערות. יערני קק"ל שוקדים על ניקיון היערות והכנת החניונים והפארקים לקליטת המטיילים הרבים הצפויים לפקוד, כבכל שנה, את יערות הקק"ל בחג.
קק"ל מקימה, כמדי שנה, סוכות רבות ביערותיה ברחבי הארץ לטובת ציבור המטיילים כדי לאפשר להם ליהנות מפיקניקים בטבע ובה בעת לקיים את מצוות החג לשבת בסוכה. הסוכות ייבנו במוקדים הידועים כאהודים וכקולטי קהל מטיילים גדול.
מיקומי הסוכות ביערות במהלך החג:
בצפון הוצבה סוכה באגמון החולה לרווחת ציבור המבקרים שיגיעו להשתתף בשלל הפעילויות המגוונות שמציע האתר במהלך חג הסוכות. ביער לביא תתקיים ביום שני (17.10.11) חגיגת מסיק הזיתים.
במרכז הקימו יערני קק"ל ארבע סוכות: בחניון פורת שבשרון, בבר בהר אשר נמצא בפארק עצמאות ארה"ב הסמוך למושב בר גיורא, ביד קנדי הנמצא ביער עמינדב ובאתר הסטף. ביער בן שמן תתקיים ביום שלישי (18.10.11) חגיגת מסיק הזיתים.
בדרום המטיילים יוכלו ליהנות מישיבה בסוכות בפארק גולדה ובפארק ירוחם.
הסוכות תהיינה פתוחות לקהל הרחב במהלך כל ימי החג.
אפי שטנצלר, יו"ר קק"ל: "אנו קוראים לציבור להמשיך במגמה החיובית של השארת היערות נקיים כדי לשמור על יופיים וניקיונם של השטחים הפתוחים. השנה עובדי קק"ל בשטח יחלקו שקיות אשפה בחניונים המרכזיים בחמישה יערות שונים ברחבי הארץ לטובת שמירת הניקיון ביערות".

תאריך:  11/10/2011   |   עודכן:  12/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אפי שטנצלר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוכות: המלונות מלאים ומאות אלפי ישראלים צפויים לטייל בחג
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כץ יהיה אחראי על ניתוח אפיקי השקעות בכלל, ושוק האג"ח בפרט
יפעת גדות
למרות שקולומבוס לא היה הראשון שהגיע לאמריקה, הגעתו ליבשת היא שגילתה לאירופה בעת ההיא את ה"עולם החדש"    עד יום מותו היה משוכנע כי גילה דרך ימית להודו    רק ב-1501 הבין אמריגו וספוצ'י כי מדובר ביבשת חדשה
מירב ארד
הצרכן יוכל לבטל עסקה לרכישת טיסה שנעשתה באופן פרונטלי    את העסקה ניתן לבטל תוך 14 ימים מיום עשיית עסקה ועד 18 יום שאינם ימי מנוחה לפני מועד הטיסה
עופר וולפסון
שינתה דעתה ומוכנה כעת להסגיר למצרים את איש סודו ושותפו של הנשיא לשעבר מובארק    מואשם בהונאה ובספסרות הנוגעות לעסקת הגז עם ישראל ולעסקות נדל"ן סמוך לים האדום
יפעת גדות
'כאשר אתה מדליק נר אחד של אמת, גם השקר הגדול ביותר מגורש'"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il