X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הנהלת האוניברסיטה חתמה על הסכם שכר עם הסגל הבכיר, ואיום השביתה שהייתה מונעת את פתיחת שנת הלימודים ביום ראשון הוסר הסגל הזוטר באוניברסיטאות ברחבי הארץ עדיין מתכוון לשבות
▪  ▪  ▪
מחאת הסטודנטים באונ' ת"א. שלשלאות סביב בניין המנהלה [צילום: פלאש 90]

הנהלת אוניברסיטת תל אביב חתמה (יום ו', 28.10.11) על הסכם הבנות בין הסגל הבכיר לבין האוניברסיטה. אתמול הודיעה האוניברסיטה כי הגיעה אמש להבנות עם הסגל ועם הסטודנטים לגבי המשך תמיכתם באוניברסיטה בנוגע להסדרת הקיצוץ בתקציבה.
במקביל, מסרה האוניברסיטה כי תמשיך את המגעים עם משרד האוצר במאמץ להסדרת סוגיית התקציב, על-מנת למנוע פגיעה בציבור הסטודנטים.
מהנהלת האוניברסיטה נמסר בתגובה כי לה ולסגל הבכיר אין חילוקי דעות לגבי ההסכם. לדברי ההנהלה, האוניברסיטה לא חתמה עד כה על ההסכם בשל קיצוץ תקציבי של 10% שהושת עליה.
בהתייחסות לקיצוץ זה, מסר משרד אוצר כי בשל חריגות שכר שהתגלו במשכורות הסגל המנהלי, החליט שר האוצר יובל שטייניץ לעכב את ההעברה של 10% מתקציב האוניברסיטה, עד שלא יחתם ההסכם המתוקן עם הסגל המנהלי. לדברי האוצר, ההסכם עם הסגל הבכיר נחתם ללא שום קשר לעיכוב בחתימת ההסכם עם הסגל
המנהלי. "צר לנו שהסגל הבכיר בוחר לפגוע בציבור הסטודנטים ללא שום סיבה", אמרו באוצר. "משרד האוצר עשה רבות על-מנת שההסכם עם הסגל הבכיר יחתם, מבלי שתהיה פגיעה בפתיחת שנת הלימודים".
יש לציין, כי איומו של הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות ברחבי הארץ לשבות עדיין תקף. הסגל הזוטר מוחה על העסקת המרצים הצעירים בתנאים של עובדי קבלן. העובדים, שתנאים העסקתם לא נכללו ברפורמה בהשכלה הגבוהה, דורשים הקצאת 60 מיליון שקל לשינוי תנאי העסקתם.
"28,000 סטודנטים אינם כלי מיקוח ואינם בני ערובה"
אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א נעלה את דלתות בניין המנהלה במחאה על ההחלטה של הסגל הבכיר להשבית את הלימודים. במהלך החסימה של הבניין ניסה פרופ' מנואל טרכטנברג להיכנס אך נחסם על-ידי הדלתות הנעולות וחזר על עקבותיו.
אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א יצאה אתמול בפעולת מחאה נגד הניסיון, לטענתה, להציב את הסטודנטים בעמדת מיקוח שבסכסוך שבין הסגל הבכיר להנהלת האוניברסיטה, ונעלה את דלתות בינין המנהלה של האוניברסיטה בשלשלאות. טרם נעילת הדלתות פרצו הסטודנטים לבניין המנהלה והכריזו במגאפונים כי הדלתות עומדות להינעל ולכן על כל עובדי הבניין לצאת החוצה.
הסטודנטים בבאוניברסיטה מתכוונים לשבות ביום ראשון למשך שעתיים, מ-12:00 ועד 14:00, בצעד של הבעת תמיכה בסגל הזוטר. במקום הלימודים, תתקיים עצרת מחאה נגד העסקת עובדי קבלן בקמפוסים.
אורי רשטיק, יו"ר האגודה, מסר: "למרות תמיכתנו בזכותם של עובדי האוניברסיטה לקבל שכר הולם, בכל הדרגים, לא נסבול מצב שבו 28 אלף סטודנטים הם כלי מיקוח במשא ומן בין הסגל הבכיר להנהלה. לא יכול להיות מצב שבו מכריזים על שביתה ולא מלמדים, אך ממשיכים במחקר כרגיל. הסטודנטים הם האחרונים שצריכים להיפגע מאי ההבנות בין הסגל הבכיר להנהלת האוניברסיטה או האוצר, ואנחנו לא נעבור בשתיקה על המהלך הזה".

תאריך:  28/10/2011   |   עודכן:  28/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הושגה הסכמה עם הסגל הבכיר באוניברסיטת ת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אייל ינון אומר שיש לשים לב לכך שההצעה מחוללת מהפכה בכך שהיא מעניקה עדיפות להיותה של ישראל מדינה יהודית על פני היותה מדינה דמוקרטית    קורא לשים לב גם להשלכות המעבר לאכיפה מינהלית
מערכת אתר ערוץ הספורט
טלקר פיספס ניצחון שלישי ברציפות זריס (53) כבש, סולימאן (86) איזן
איציק וולף
ראש הרשות הפלשתינית הורה להכין תוכנית למקרה שבו המאמצים המדיניים להכרזה על מדינה פלשתינית באו"ם ייכשלו    האחריות על הביטחון, הבריאות והחינוך תשוב לידי ישראל
מחלקה ראשונה
מאות מטופלים באלטרוקסין פנו למערכת News1 וסיפרו על תופעות הלוואי שמהן סבלו מאז החלו ליטול את התרופה אלטרוקסין בפורמולציה החדשה שלה    חלק מן המטופלים התחילו טיפול בכדורים פסיכיאטריים    צפו במקבץ תלונות שהגיעו בדוא"ל האדום
עידן יוסף
שר החינוך המייצג את ישראל בעצרת הכללית של אונסקו בפריז אמר כי הפלשתינים רוצים בפסאדה של מדינה כדי להמשיך את מאבקם נגד ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il