X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר האוצר יובל שטייניץ אישר את המינוי הזמני, לאחר שלא קיבל את המלצת ועדת האיתור למנות למחליפו של יהודה נסרדישי את משה אשר ארבלי מסר כי אין בכוונתו להתמודד על משרת הקבע בראש הרשות
▪  ▪  ▪
דורון ארבלי. מינוי לתקופה של עד שלושה חודשים [צילום: עידן יוסף]

שר האוצר יובל שטייניץ מינה (יום ג', 1.11.11) את דורון ארבלי למנהל רשות המיסים בפועל. ארבלי, בן 49, חבר הנהלת רשות המיסים, משמש בארבע השנים האחרונות כראש מינהל המכס.
ארבלי מחליף את מנהל רשות המיסים הנוכחי, יהודה נסרדישי, שמסיים היום 45 שנות שירות ברשות המיסים. מינויו של ארבלי תקף לשלושה חודשים או עד למינוי מנהל קבע שיאושר על-ידי הממשלה. ארבלי הודיע לשר האוצר שאין בכוונתו להגיש את מועמדותו לוועדת האיתור שתוקם.
ארבלי החל את דרכו ברשות המיסים לפני כ-24 שנים וכיהן במספר תפקידים, ביניהם, כמנהל מחלקת חקירות מס ומע"מ חיפה, כנציג רשות המיסים לארגון המכס העולמי (WCO), וכסמנכ"ל חקירות ומודיעין של הרשות אשר ממונה על-9 יחידות החקירות האזוריות של מס הכנסה ומכס ומע"מ.
בתפקידו הנוכחי כראש מינהל המכס, מופקד ארבלי על כ-900 עובדים בשבעה בתי מכס ברחבי הארץ. באוצר אמרו כי ארבלי הוביל תהליכים ורפורמות שמיצבו את מינהל המכס הישראלי כאחד המובילים בעולם. תחת ניהולו דורג מינהל המכס הישראלי בשנתיים האחרונות במקום ה-10 מתוך 184 מדינות במדד "עשיית עסקים" של הבנק העולמי. לאור הישג זה זכה ארבלי בפרס מצוינות בניהול מטעם נציבות שירות המדינה לשנת 2010.
ארבלי הינו בעל תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית, שניהם מאוניברסיטת חיפה.
שטייניץ לוועדה: "אין באפשרותי לקבל את מינוי משה אשר"
שר האוצר הודה לחברי ועדת האיתור לתפקיד מנהל רשות המיסים על עבודתם המאומצת והודיע להם שהגיע לכלל מסקנה שבנסיבות הקיימות אין באפשרותו להביא לאישור הממשלה את המינוי עליו המליצו. השר ציין כי התרשם מאוד ממקצועיותו הרבה ומאישיותו הנעימה של משה אשר אך הוא סבור שבעת הזו, תפקיד מנהל רשות המיסים הוא אחד התפקידים הניהוליים המורכבים והקשים ביותר בשירות הציבורי בישראל, תפקיד שדורש ניסיון ניהולי בכיר ומשמעותי. רשות המיסים עברה בשנים האחרונות טראומה שכללה חקירות משטרתיות וכתבי אישום והרשעות, שהגיעו עד להנהלה הבכירה ביותר של הרשות. שיקום רשות המיסים מחייב בראש ובראשונה מנהיגות מוכחת של מנהל בעל ניסיון שיוכל להוציא את המערכת לדרך חדשה, להחזירה לתפקוד בריא וליוזמה ולשקם את תדמיתה ואמון הציבור בה.
שר האוצר הנחה את ממלא-מקום מנכ"ל משרד האוצר לבחון יחד עם נציב שירות המדינה את תנאי הסף הנדרשים ממנהל רשות המיסים בדגש על שינויים ולתמורות שחלו ברשות המיסים בשנים האחרונות ולאתגרים הכלכליים הנוכחיים. שטייניץ אף ציין כי סמוך לאישור תנאי הסף החדשים, בכוונתו למנות ועדה חדשה לאיתור מועמדים לתפקיד מנהל רשות המיסים.
שטייניץ ביקש להודות ליהודה נסרדישי על תרומתו הרבה לשירות המדינה, משרד האוצר ורשות המיסים ואמר: "מדובר באדם מסור מאין-כמותו, שהשקיע את מיטב שנותיו ומרצו בעשייה ציבורית. לא בכדי הוא זכה השנה בתואר היוקרתי של 'יקיר שירות המדינה'. הערכתי הרבה נתונה לו על עבודתו המסורה ותרומתו החשובה".

תאריך:  01/11/2011   |   עודכן:  01/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דורון ארבלי מונה למנהל רשות המיסים בפועל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ראש הממשלה האיטלקי, שארצו נמצאת בסכנת נפילה לתוך משבר חובות משלה, אמר כי ההחלטה היוונית תגביר את אי-הוודאות    גרמניה מנסה למזער הנזק: "החלטה פוליטית פנימית ביוון"
הלל קורן, קובי ישעיהו
ירידות חדות בשווקים נוכח החלטת יוון לערוך משאל עם על תוכנית החילוץ באירופה ובצל קריסת חברת MF גלובל    המשקיעים חוששים: איטליה הבאה בתור    המניות בישראל קורסות: אלביט הדמיה נחתכה 12%, אפריקה 7%, הבנקים 4.3%
עופר וולפסון
ראש ממשלת יוון ג'ורג' פפנדראו עומד בפני קריאות הנשמעות מכל כיוון לפרוש מתפקידו - אפילו מתוך מפלגתו שלו    הציע לאפשר לעם היווני לבחור האם לאשר את חבילת החילוץ שהציג למדינה גוש האירו    שר החוץ השוודי: "קשה לראות מה יהיה טיבו של משאל העם הזה"
איתמר לוין
חמישה מתושבי אזור מבשרת ציון מבקשים לתבוע 16.5 מיליון שקל, בטענה שהאוטובוסים מירושלים מגיעים למחלף הראל באיחור וכאשר הם עמוסים, וכך נאלצים הנוסעים להמתין או לנסוע בעמידה
איתמר לוין
דחה בקשת סטודנטים שביקשו לפרסם כרזות המשוות את ראש הממשלה ושר החוץ לפשיזם    קובע: האוניברסיטה רשאית להביא בחשבון גם שיקולים של פגיעה בשמה ותביעות אפשרויות נגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il