X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נטייה לירידות בשל החשש [צילום: AP]
נטייה לירידות בשל החשש [צילום: AP]
גרמניה וצרפת מאיימות על יוון: קבלו את תוכנית החילוץ, או שהסיוע הפיננסי יופסק מנהיגי פורום ה-G20 ייפגשו היום האטה בפעילות במגזר הלא-יצרני בסין מניות הפיננסים במוקד
▪  ▪  ▪

המסחר בבורסות אסיה מתנהל היום (ה') בנטייה לירידות שערים, על-רקע נעילה שלילית בוול סטריט אמש. זאת, בעוד המשקיעים נשענים על החדשות המדאיגות מאירופה, שם הבהירו ממשלות גרמניה וצרפת כי יקפיאו את הסיוע הפיננסי ליוון, עד סיום עריכת משאל העם במדינה על תוכנית החילוץ השנייה שלה. ברקע, ייפגשו קברניטי כלכלות ה-G20 כדי לדון במשבר החוב.
הבורסות במזרח ממוקדות גם היום באירופה, שם יוון עדיין במוקד העניינים. זאת, כאשר אתמול הודיעו האיחוד האירופי וקרן המטבע הבינלאומית על דחיית מסירת הסיוע הפיננסי המגיע ליוון במסגרת תוכנית החילוץ שלה. ללא הסיוע, בהיקף 8 מיליארד אירו, יוון עלולה להכריז על חדלות פירעון עד סוף חודש נובמבר. הדחייה מגיעה לאחר שר"מ יוון פפנדריאו קיבל את תמיכת הפרלמנט המקומי, לערוך ביום ו' הקרוב משאל עם על תוכנית החילוץ השנייה ליוון.
ברקע, עורכים קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ונשיא צרפת ניקולא סרקוזי מספר פגישות בהולות, כהקדמה לפגישתם היום בפורום כלכלות ה-G20 - במטרה לבחון את הסוגייה היוונית על-רקע משאל העם והמשך הסיוע. בהמשך היום, צפוי יו"ר הבנק המרכזי האירופאי הנכנס, מריו דראג'י, לנצח על פגישת נגידי הבנקים המרכזיים של הפורום - אשר ידון בכלכלה העולמית בכלל ובמשבר החוב באירופה בפרט.
"העובדות הן שמנהיגי אירופה מתחילים לשקול עכשיו ברצינות את האפשרות להוציא את יוון מגוש האירו, תוך שהם נוקטים עמדה בוטה ונוקשה יותר לקראת משאל העם שצפוי להתקיים", כתבו היום כלכלני Credit Agricole במזכר ללקוחותיהם.
"השווקים מאותתים ליוון"
"השווקים מאותתים ליוון שאם תמשיך כך, היא תישאר מבודדת בגוש האירו", מסביר אריק ריסטבן (Erik Ristuben), מנהל השקעות מניו-יורק. "משאל העם הוא באירוע שלילי מאד, ואירופה לוחצת על יוון לעזוב הכל וליישם את צעדי הצנע שנדרשים ממנה".
בזירת המאקרו, פורסם היום בסין מדד הפעילות במגזר הלא-יצרני, שרד בחודש אוקטובר לרמה של 57.7 נקודות - בהשוואה לרמה של 59.3 נקודות בחודש ספטמבר.

תאריך:  03/11/2011   |   עודכן:  03/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בורסות אסיה יורדות בשל המשבר המחריף ביוון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אלוף במילואים גיורא איילנד, שהיה ראש המועצה לביטחון לאומי, טוען כי אם הדרג המדיני יקבע שתקיפה באירן תגרום לדחיה של ממש בתוכנית הגרעין שלה - הרי שתקיפה שכזו אינה מטורפת ואינה חסרת אחריות
אלעזר לוין
רכשה עם שותף מגרש בן 2.2 דונם ב-9 מיליון שקל    המינהל "מגרד את התחתית"    מגרש קטן ביפו נמכר ב-1.08 מיליון שקל    מגרש לשני קוטג'ים ביקנעם - 1.46 מיליון שקל.
איציק וולף
ראש המוסד לשעבר משיב לשרי הממשלה שהטיחו נגדו האשמות בעקבות דבריו נגד תקיפה ישראלית באירן    "לא אני התחלתי את העיסוק בנושא האירני אלא ראש הממשלה ושר הביטחון"    על גלעד שליט אמר כי אינו גיבור    "קבלת פניו על-ידי ראש הממשלה הייתה מוגזמת"
מערכת אתר ערוץ הספורט
יגן על התואר? השוויצרי איבד מערכה אך ניצח 1:6, 6:4 ו-3:6
איתמר לוין
בבקשה לתביעה ייצוגית נטען שהכיתוב על בקבוקי נביעות+ מטעה ונוגד את התקנות    בהסכם פשרה התחייבה נביעות לשנות את התוויות החל מ-1.1.12
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il