X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הלשכה בת"א מזהירה שהשביתה תגרום לנזק ישיר של 800 מיליון שקל בשבוע טוענת: ההסתדרות רוצה לחזק את מעמדה בעקבות המחאה החברתית, ופועלת בניגוד לחוק ולהסכמים עליהם היא חתומה
▪  ▪  ▪
"שביתה ממניעים זרים" [צילום: AP]

לשכת המסחר בתל אביב מבקשת (יום א', 6.11.11) מבית הדין הארצי לעבודה למנוע את השביתה הכללית עליה הכריזה ההסתדרות. בבקשתו תוקף הארגון בחריפות את ההסתדרות ומאשים אותה בניהול שביתה פוליטית בלתי חוקית ובניגוד להסכמים, וזאת מתוך שיקולים זרים וצביעות.
לדברי הלשכה, ההסתדרות מנסה לכפות על המשק כולו, בצורה אלימה ובלתי דמוקרטית, מבנה העסקה קשיח שכבר הביא לקריסת המפעלים שניהלה היא עצמה. לטענתה, הניסיון למנוע את העסקתם של עובדי קבלן והוצאת שירותים למיקור חוץ, והשימוש בנשק השביתה להשגת מטרה זו, מהווה עקיפה של המערכת הדמוקרטית. הלשכה סבורה, כי לא ניתן לשבות נגד עצם העיקרון של העסקת עובדי קבלן, וכי כל מעסיק רשאי לבחור את הדרך בה ינהל את עסקו ויעסיק את עובדיו. עוד נטען, כי מיקור חוץ הוא דרך חיונית לקבל שירותים שונים, וכי דרישת ההסתדרות למנוע אותו הוא "איוולת גמורה" ופגיעה בחופש העיסוק של המעסיקים.
הלשכה טוענת, כי נושא עובדי הקבלן הוא רק אמצעי מבחינת ההסתדרות לרכב על גל המחאה החברתית, בו לא הייתה שותפה. היא מציינת, כי 15 הימים שחלפו מאז הכרזת סכסוך העבודה ועד למועד השביתה כללו גם חגים, בהם אפילו ההסתדרות עצמה כמעט שלא עבדה - דבר המוכיח לדבריה על חוסר תום ליבה של ההסתדרות ועל המניעים הזרים העומדים מאחורי השביתה.
הלשכה מוסיפה ואומרת, כי בתחילת השנה דחתה ההסתדרות - במסגרת הסכם השכר שנחתם בשירות הציבורי - הצעות להעניק תוספות שכר גבוהות יותר לעובדים בדרגות הנמוכות, משום שהעדיפה שלא להתעמת עם הוועדים הגדולים והחזקים. בדומה לכך, היא אומרת, דווקא ההסתדרות היא שטירפדה את צו ההרחבה שאמור היה לקבוע לעובדי הניקיון שכר הגבוה ב-20% משכר המינימום. הלשכה מסכמת ואומרת, כי ההסתדרות פועלת בצביעות, חוסר נקיון כפיים וחוסר תום לב.
עוד אומרת הלשכה, כי הנזק הישיר משביתה כללית יהיה 800 מיליון שקל לשבוע, המשקפים הפסד תוצר של 400 מיליון שקל. בנוסף לכך, היא מזהירה, ייגרמו נזקים עקיפים כבדים שחלקם יהיו בלתי הפיכים.

תאריך:  06/11/2011   |   עודכן:  06/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לשכת המסחר בת"א לביה"ד: שביתה פוליטית וצבועה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חנן וייס-היטלר עלה לשלטון
בזכות ועדים  |  6/11/11 13:24
2
חייבים גמישות ניהולית
אורי999  |  6/11/11 17:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בתפקידו הקודם שימש כמנהל המכירות, הגברת ההכנסות ושימור הלקוחות הפרטיים בסלקום
יפעת גדות
החוקרים, ממאיו קליניק, גילו דרך לחסל את כל התאים המזדקנים בעכברים שהונדסו גנטית    בעלי החיים הזדקנו במהירות רבה הרבה יותר מהנורמה, אך כשקיבלו את התרופה שרקחו החוקרים, התאים המזדקנים מתו
איציק וולף
תלונה הוגשה לוועדת האתיקה של משרד הבריאות נגד בית החולים רמב"ם שפרסם בעיתונות את צילום הרסיסים שהוצאו מידו של פדוי השבי גלעד שליט    "זו התפארות מסוכנת - מסע פרסום ויחסי ציבור פסול, נלוז ונפסד"
איתמר לוין
קובע: יקבלו פטור של שני שלישים גם על עסקים המתנהלים מחוץ לדירותיהם, ולא רק על כאלו שבתוך הדירות    הפטור חל גם על שוטרים וסוהרים נכים ועל משפחותיהם של חללים
איתמר לוין
איגוד מנהלי קרנות הנאמנות טוען בבג"ץ, כי חובת פרסום התשקיפים בעיתונים נועדה להזרים מיליוני שקלים למו"לים ואין בה כל סיוע למשקיעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il