X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צבי רוזנבלט מכר 400,000 כדורים ב-23 מיליון שקל שותפו, הרופא ליאוניד אדז'רסקי, נדון לשלוש שנות מאסר פסק הדין התעכב בשל משפט קצב
▪  ▪  ▪
[צילום: משרד הבריאות]

70 חודשי מאסר בפועל וקנס של 500,000 שקל - זהו עונשו של צבי רוזנבלט, שניהל מסחר אדיר מימדים בכדורים מזויפים נגד אין-אונות. ד"ר ליאוניד אדז'רסקי, שנטל חלק בפעילות, נדון לשלוש שנות מאסר בפועל ולקנס של 50,000 שקל. כך קבע (יום א', 6.11.11) שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, ג'ורג' קרא.
רוזנבלט ואדז'רסקי הפעילו בשנים 1999-2004 שלוש מרפאות ומכרו בהן הכדורים, כמו גם באמצעות האינטרנט. מחזורם הגיע ל-23 מיליון שקל. רוזנבלט היה האיש המרכזי בביצוע העבירות, ואדז'רסקי - רופא במקצועו - היה איש קש ששימש כמנהל בחלק מן החברות שהקים רוזנבלט. הם הורשעו בשורה ארוכה של עבירות ובהן סיכון חיי אדם מתוך רשלנות ופזיזות, הברחה, עבירות מס והלבנת הון.
קרא אומר בגזר הדין, כי מדובר בעבירות חמורות שהמניע היחיד לביצוען היה "בצע כסף, הרבה מאוד כסף". מדובר במעשים מתוכננים ומתוחכמים, שרק מעצרם של השניים הביא להפסקתם. הוא מקבל את עמדת המדינה, לפיה המעשים בהם הורשעו השניים יוצאי דופן בחומרתם בהשוואה למקרים אחרים של מכירת תרופות מזויפות. עוד אומר קרא, כי הגורם היחיד היכול להקל במידת מה בעונשו של רוזנבלט הוא הזמן שחלף מאז ביצוע העבירות. קרא מעיר, כי כתיבת פסק הדין התעכבה בשל תיקים אחרים בהם ישב - והכוונה בעיקר למשפט קצב.
לחומרה מציין קרא, כי לחובתו של רוזנבלט עומד מאסר על תנאי על קבלת דבר במירמה. עוד הוא אומר, כי העובדה שרוזנבלט חייב 100 מיליון שקל לנושיו, לא הפריעה לפעילותו דרך אנשי קש. יתרה מזו: הוא רכש רכב לבנו, רכש נכס מקרקעין ורשם אותו על שם בת-זוגו ועוד. לכן, אומר קרא, טענת הסניגור לפיה יש להתחשב במצבו הכלכלי של רוזנבלט, אין בה כדי למנוע הטלת קנס על מרשו - גם אם משמעות הדבר שהקנס לא ישולם ורוזנבלט ייאסר ל-15 חודשים נוספים.
על אדז'רסקי אומר קרא, כי חומרת מעשיו אומנם פחותה מזו של רוזנבלט, אך הלה לא היה מצליח במזימתו בלא סיועו של אדז'רסקי. עוד הוא מציין, כי אדז'רסקי לא עצר ולו לרגע כדי לחשוב על משמעות מעשיו, ואף ניהל את הגנתו במטרה לסייע לרוזנבלט. עם זאת, גם בעניינו של אדז'רסקי קובע קרא, כי התמשכות ההליכים מצדיקה הקלה מסוימת בעונש.

תאריך:  06/11/2011   |   עודכן:  06/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
70 חודשי מאסר לסוחר בכדורי אין-אונות מזויפים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
5 וחצי שנים - וכמה מקבל
שושית  |  7/11/11 09:15
2
יצא בזול לא שילם מס על 23 מיל ל"ת
חחחח  |  7/11/11 14:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר הכנסת תוקף את הצעת החוק להגדלת פיצויים על הוצאת דיבה שתעלה מחר להצבעה בקריאה ראשונה    "יוזמה שתפגע אנושות בחופש הביטוי, תגרום לסגירת כלי תקשורת קטנים אך חשובים ותסרס את השאר"
איציק וולף
שורת אתרים ממשלתיים נפלו היום בזה אחר זה    קבוצת הפצחנים אנונימוס פרסמה הודעה כי פריצת האתרים נעשתה בעקבות עצירת המשט לרצועת עזה
עירן פאר
מאיר שמיר מתכנן לגייס מספר גופים מוסדיים שירכשו יחד איתו את מניות תנובה לפי שווי של 6-5.5 מיליארד שקל    הערכות: אייפקס צפויה להסכים להצעה, המשקפת תשואה אדירה השקעתה בתנובה תוך 3 שנים בלבד
איציק וולף
העובדים לא יענו לטלפונים, לא יקיימו פגישות עם ספקים, לא יוציאו הזמנות רכש מלבד במקרי חירום    "נספק אך ורק את שירותי החירום ההכרחיים הנוגעים לביטחון ישראל ואזרחיה"
מערכת אתר ערוץ הספורט
הרדצ'קה ופשקה ניצחו 0:2 במשחק הזוגות המכריע וסידרו לנבחרת 2:3 בגמר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il