X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישלם כ-5 מיליון שקל בעד רכישת חברת השלד הבורסאי "תשואה 10", שהייתה בעבר בשליטת המנכ"ל-לשעבר של מפלגת העבודה יעקובי ואיטח רכשו את מגרשי תשואה 10 בבאר שבע, וגם המגרש בבוקרשט נמכר מימוש ב-13.5 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
ייני. 4.95 מיליון שקל תמורת שלד בורסאי

חברת גילאון השקעות 1919, בשליטת ירון ייני, רכשה את חברת הנדל"ן "תשואה 10" , שהייתה בשליטת ויצמן שירי, לשעבר מנכ"ל מפלגת העבודה. גילאון תשלם 4.95 מיליון שקל.
תשואה 10 היא כיום חברת שלד בורסאי ללא נכסים. לפני שבועות מספר מכר המפרק הזמני, עו"ד גיא גיסין, ב-5 מיליון שקל, את מגרשי החברה בבאר שבע, 2.8 דונם, לחברת האחים יעקובי (פינחס ואמיר) ולחברת פסגות נדל"ן, בשליטת יוסי איטח. המגרש, ברחוב העצמאות , מיועד לבניית 120 דירות. יתכן שהיזמים יבנו דירות להשכרה, כאשר רוב השוכרים-בכח הם סטודנטים באוניברסיטת באר שבע.
נכס נוסף של תשואה 10 היה מגרש בבוקרשט, ששוויו הוערך כיום בכ-5.5 מיליון שקל. מגרש זה נמכר ב-3.5 מיליון שקל. המגרש היה בבעלות קינג דויד, שהיא חברה-בת של תשואה 10.
בסך-הכל, הצליח המפרק עו"ד גיסין להשיג כ-13.5 מיליון שקל בעד החברה ונכסיה. הסכום כולו, בניכוי שכר טירחת המפרק והוצאות, יועבר לנושי החברה, ובהם בנק לאומי.
עסקי הנדל"ן של סגן שר הביטחון לשעבר
זהו סוף הדרך, לפחות לפי שעה, לעסקי הנדל"ן של שירי - אלא אם כן הוא משקיע בנכסים אחרים, שכרגע לא פורסם עליהם. שירי היה בעבר ח"כ מטעם מפלגת העבודה, ואף כיהן זמן מה כסגן שר הביטחון. בשנים האחרונות היה מנכ"ל מפלגת העבודה, ופעל להבריאה ולפרוע חלק גדול מחובותיה. אשתקד התפטר, כדי לטפל בעסקי חברת הנדל"ן שלו, תשואה 10. החברה, שהייתה רשומה בבורסה, נקלעה לקשיים, המסחר במניותיה הושעה, ושווין כיום סמלי בלבד.
בעל המניות המוביל בתשואה 10 הוא יונה שמש, בן משפחתו של שירי, עם 31% מהמניות. שירי מחזיק בכ-18%. עד לפני כשלושה חדשים כיהן כיו"ר החברה, והיה נותן הטון בה. בידי הציבור כ-50% מהמניות, אך כאמור שווין נמוך מאוד. החברה חייבת כספים לבנקים ולבעלי אג"ח.
ייני מתמחה בקנית חברות שלד בורסאיות ובהבראתן. בין היתר, קנה את מניות חברות אסיה פיתוח וצ'יפ. לפני זמן קצר הלווה 800 אלף שקל לחברת קינג דויד הרומנית, במקבילך לעסקה לרכישת תשואה 10. אם יצליח ייני להבריא את תשואה 10, יעלה שווי המניות, ובעלי המניות והאג"ח עשויים לראות כסף.

תאריך:  08/11/2011   |   עודכן:  08/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ויצמן שירי  ויצמן שירי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ירון ייני רכש את חברתו של ויצמן שירי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ממשלתו של ברלוסקוני זכתה בהצבעת תקציב חשובה לאחר שהאופוזיציה נמנעה מלהצביע נגד, אך ראש הממשלה איבד את הרוב בפרלמנט    עוד ועוד קריאות להתפטרותו, גם מצד שותפו המרכזי לקואליציה
עופר וולפסון
בדיון בוועדת הכספים, דרשו הח"כים מהאוצר הסבר מה עלה בגורל 110 מיליון שקלים שהיו חלק מתקציב הקרן להצלת עמותות ומעולם לא הועברו אליהן    "באוצר מנסים לעכב העברת התמיכה. הביקושים לשירותי העמותות רק גברו"
עופר וולפסון
עובדי המפעל שכמעט ונסגר חוזרים לשבות החל ממחר, על-רקע תחילת סבב הפיטורים של עשרות מהם    "המדינה התחייבה לסייע לבעלי המפעל, אולם לא מצאה לנכון לפתור את הבעיה ולמצוא מימון"
רועי גלדסטון
מסתמן: 4 זרות ישחקו העונה בליגה לעומת 3 בלבד ב-3 השנים הבאות
עופר וולפסון
נפח המסחר הכולל בשוק המט"ח הישראלי חווה ירידה של כ-14 מיליארד דולר בחודש שעבר, אך חלקם היחסי של תושבי החוץ במסחר גדל ב-2% לעומת ספטמבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il