X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההזמנה מוערכת בכ-18 מיליארד דולר והיא ההזמנה הגדולה ביותר של דגם בודד - 777-300ER - בהיסטוריה של בואינג צבר ההזמנות של בואינג למטוס הבואינג 777 עומד על 182 מטוסים
▪  ▪  ▪
חברת התעופה אמירייטס. הזמנה היסטורית

יצרנית המטוסים המובילה בואינג וחברת התעופה של איחוד האמירויות הודיעו היום (א', 13.11.11) בסלון האווירי בדובאי על הזמנה לאספקת 50 מטוסי בואינג 777-300ER וכן אופציה לרכישת 20 מטוסים נוספים מדגם זה.
ההזמנה מוערכת בכ-18 מיליארד דולר והיא ההזמנה הגדולה ביותר של דגם בודד בהיסטוריה של בואינג. צבר ההזמנות של בואינג למטוס הבואינג 777 עומד עתה על 182 מטוסים. האופציה לרכישת 20 מטוסים נוספים מוערכת בכ-8 מיליארד דולר.
"הודות לאמינות, לביצועים ולתפעול הכלכלי שלו, מטוס הבואינג 777 נבחר לשמש כעמוד התווך של צי המטוסים שלנו", אמר השייח' אחמד בין סעאד אל מקטום, יו"ר ומנכ"ל קבוצת איחוד האמירויות. "הצבנו לעצמנו תוכנית אסטרטגית שאפתנית להמשיך את צמיחת הרשת הגלובלית שלנו ובמיוחד את הטיסות ארוכות הטווח ללא עצירות ביניים. הזמנה זו תומכת בהרחבת הצי שלנו ומאשרת את מחויבותנו להפעלת צי מודרני עבור נוסעינו תוך הבטחת היעילות התפעולית".
חברת התעופה של איחוד נסיכויות המפרץ היא המפעילה הגדולה ביותר של מטוס הבואינג 777 עם 94 מטוסים ו-41 מטוסים מוזמנים שטרם סופקו.
נשיא קבוצת התעופה האזרחית של בואינג, ג'ים אלבאו, אמר: "אנו גאים בהזמנה זו, המדגישה את האמון של חברת התעופה של איחוד הנסיכויות במטוס הבואינג 777. כמפעילה הגדולה ביותר של המטוס בעולם, היוותה חברת התעופה של איחוד הנסיכויות שחקן מרכזי בתהליך פיתוח המטוס והמשוב שקיבלנו מהחברה לאורך השנים לא יסולא בפז".

תאריך:  13/11/2011   |   עודכן:  13/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ההצבעה הטרומית על ההצעה לפיה ראש הלשכה יהיה אוטומטית חבר בוועדה לבחירת שופטים תתקיים כבר מחר    האופוזיציה: המטרה היא להשלים את השינוי לפני בחירת נציגי הלשכה בידי המועצה הארצית בשבוע הבא
איציק וולף
ח"כ זהבה גלאון פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיורה על פתיחת חקירה נגד ראש המועצה המקומית בית אל שאישר הקצאת חצי מיליון שקלים מכספי המועצה למאבק נגד הריסת מאחזים    "יש להעמיד את ראש המועצה על כך שמדובר בפעילות עבריינית, ושפעילות זו תחייב אותו לממן מכיסו האישי כל הוצאה בלתי חוקית מכספי המועצה"
איתמר לוין
המדינה: אבי לוי פעל להעלאת שערן של אג"ח מליסרון, כאשר שימש כמנכ"ל החברה, כדי להבטיח את הצלחתה של הנפקה    מליסרון ועוד שתי חברות מקבוצת האחים עופר מואשמות גם הן    הסניגורית: לוי פעל כדין
עידו יוסף
ישפר את הקליטה בשרון, בשומרון ובמרכז בעוד 3 שבועות    אלעד קינסט מונה למנהל מחלקת החדשות בתחנה
מירב ארד
כך קוראת ח"כ עינת וילף לקראת דיון מחר בוועדת הכספים    טוענת: חברות הפורקס מוכרות שירותי הימורים במסווה של שירותי השקעות    רשות ני"ע פועלת להסדרת הענף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il