X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עוד עיכוב בהתנהלות משרד התחבורה

דחיית שיטת הניקוד תלויה בהתחייבות השר

ועדת הכלכלה תאשר את דחיית שיטת הניקוד החדשה רק אחרי ששר התחבורה יתחייב שזו הדחייה האחרונה יו"ר ועדת הכלכלה שאמה-הכהן: "הייתי רוצה לזמן את השר שיתחייב שהתקנות ייכנסו לתוקף ב-1 בינואר 2012, אבל הוא עסוק בפעילות מפלגתית-פוליטית"
▪  ▪  ▪
משרד התחבורה רוצה דחייה [צילום: פלאש 90]
התקנות שאושרו
מי שצבר 72 או 36 נקודות בפעם השנייה בתוך 6 שנים, רישיונו ייפסל ל-9 חודשים והוא יחויב לעבור תיאוריה, טסט ובדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. עוד נקבע כי מי שכבר כיום נצברו לחובתו 72 נקודות היכולת להפעיל נגדו את הסנקציה תחול רק אם יצבור עוד 12 נקודות, ולא באופן אוטומטי

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ב', 14.11.11) את בקשת משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, לדחות את תחילת כניסתה לתוקף של שיטת הניקוד החדשה לטיפול בעברייני תנועה. סגנית היועצת המשפטית של משרד התחבורה, עו"ד חוה ראובני, הסבירה כי שיטת הניקוד החדשה אמורה הייתה להיכנס לתוקף ב-1 בספטמבר השנה, אולם משרד התחבורה מבקש לדחות את המועד מאחר שטרם הושלמה הכנתן של המערכת הממוחשבות הנדרשות לשם כך. לדבריה, המשרד מבקש להחיל את השיטה ב-1 בינואר 2012.
עם זאת, אמרה עו"ד ראובני כי ישנם שלושה נושאים שבהם התקנות מקלות עם נהגים מסוימים, ובמקרים הללו לא יבוטלו התקנות למפרע. היא הסבירה כי מערכת המחשוב נוקתה מכל פעולה שנעשתה בה אחרי ה-1 בספטמבר. לדבריה, במסגרת זאת הוצאו מהמערכת 128 הרשעות וזימונם של 4 נהגים לקורס נהיגה מונעת בוטל, מאחר שלפי התקנות החדשות הם לא היו אמורים לעבור את הקורס.
השר עסוק בפוליטקה
ח"כ זאב בילסקי ביקש לדעת כיצד אמורים הנהגים לדעת על השינויים בשיטה, וראובני השיבה כי המשרד מתכוון לבצע פעילות הסברה בנושא סמוך לכניסת התקנות לתוקף. מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, רון מוסקוביץ', אף ציין כי הרשות מתואמת עם משרד התחבורה בנוגע לצורך לצאת בקמפיין הסברה.
עו"ד ראובני הזכירה כי השינוי הדרמטי בתקנות נוגע לאוכלוסיית הנהגים עליהם תוטל פסילת רישיון למשך תשעה חודשים. לפי התיקון, שאושר בוועדה בינואר השנה, מי שצבר 72 או 36 נקודות בפעם השנייה בתוך שש שנים, רישיונו ייפסל לתשעה חודשים והוא יחויב לעבור תיאוריה, טסט ובדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. עוד נקבע כי מי שכבר כיום נצברו לחובתו 72 נקודות היכולת להפעיל נגדו את הסנקציה תחול רק אם יצבור עוד 12 נקודות, ולא באופן אוטומטי. זאת לעומת הפרשנות של הניסוח היום, שלא אפשרה להפעיל את פסילת הרישיון בגין צבירת 72 נקודות.
בתום הדיון הודיע היו"ר שאמה-הכהן כי ההצבעה על הבקשה תתקיים במועד אחר. היו"ר אמר כי "בעניין התקנות הייתי רוצה לזמן את השר שיתחייב שהתקנות ייכנסו לתוקף ב-1 בינואר 2012, אבל הוא עסוק בפעילות מפלגתית-פוליטית, לכן ארצה לשמוע ממנו התחייבות מופרשת ורק לאחר מכן תתקיים הצבעה".

תאריך:  14/11/2011   |   עודכן:  14/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דחיית שיטת הניקוד תלויה בהתחייבות השר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
חלוצה של ולנסיה התכבד בשני שעריו הראשונים במדים הלאומים
עופר וולפסון
ועדת הכספים קיימה דיון בו השתתפו נציגי שוק ההון, לקראת רפורמה מקיפה בתחום יעוץ ההשקעות, אשר תובא לאישורה בשבועות הקרובים    הרפורמה תחייב לחשוף אופי ההשקעה וגובה דמי הניהול    חברות בשוק ההון יחויבו לחשוף מיידית חשדות לפלילים נגד עובדיהן
אלעזר לוין
בכיר בבנק מזרחי: אני צופה ירידה נוספת של 15% במשכנתאות ב-2012
עופר וולפסון
בנאום לחברי מפלגתה, תיארה קנצלרית גרמניה את מצבו של גוש האירו כ"אחד מהקשים ביותר שלו, ואולי הקשה ביותר מאז מלחמת העולם השנייה"    עד פסגת ה-9 בדצמבר ייאלצו הממשלות בגוש להציג אסטרטגיית חילוץ נועזת הרבה יותר
עידן יוסף
בשבועות הקרובים יפרסם מבקר המדינה את ממצאי דוח אסון השריפה בכרמל אותו בדק בשנה שחלפה    המבוקרים בדוח שכרו פרקליטים והגיעו לבקשתם לשימוע במשרד המבקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il