X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היחידה הארצית לחקירות הונאה המליצה להעמיד לדין את יורי גיא-רון בעבירות שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע ומרמה בנסיבות מחמירות בעקבות פרשת "המשפחה המאוחדת"
▪  ▪  ▪
גיא רון. המלצה להעמיד לדין

יאח"ה סיימה היום את חקירת פרשת "משפחה מאוחדת" והעבירה את המלצותיה לפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה). המשטרה מצאה תשתית ראייתית נגד יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, יורי גיא-רון בגין עבירות של שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע ומרמה בנסיבות מחמירות ותשתית ראייתית נגד בת זוגו, כנרת פרי בגין עבירות של מרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד.
כמו-כן, המשטרה ממליצה להעמיד לדין את עוזי סלנט, מי שהיה מנכ"ל קופת חולים מאוחדת, בגין עבירה של מרמה והפרת אמונים בכל הנוגע לגיוס מבוטחים לקופה בניגוד לחוק.
ביאח"ה סבורים כי נמצאה תשתית ראייתית כנגד יהודה עליאש, לשעבר מנהל מחוז הקופה בירושלים, בגין עבירות שוחד, מרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון וזאת בכל הנוגע לשכירת שירותיהן של חברות השיווק בהן עבדו מקורביו.
יורי גיא-רון מסר כי "קיבלתי בהפתעה ובתדהמה את הידיעה. מהיכרותי את העובדות, איני יכול להבין את המלצת המשטרה. גיבוש ההחלטה מתבצעת בפרקליטות, ואני משוכנע שיימצא שלא נפל כל פגם במעשיי".
ביחידה הארצית לחקירות הונאה וביחידת להב 433, הסתיימה היום (ג') החקירה בפרשת "משפחה מאוחדת", אשר עסקה בחשדות לביצוע עבירות פליליות על-ידי בכירים בקופ"ח מאוחדת ומעורבים אחרים.
חקירה בעקבות דוח מבקר המדינה
החקירה החלה בעקבות דוח מבקר המדינה אשר ממצאיו העלו חשד לפעילות בניגוד עניינים של יהודה עליאש ששימש החל משנות ה-90' ועד לשנת 2008 כסמנכ"ל שיווק ארצי וממונה על תקציבי הפרסום והשיווק בקופת חולים מאוחדת ומשנת 2008 ועד לנובמבר 2010 כמנהל מחוז ירושלים של הקופה.
בנובמבר 2010 החלה החקירה הגלויה, בשיתוף רשות המיסים ובליווי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה). על-פי החשד שנחקר, עליאש, בתוקף תפקידו כסמנכ"ל השיווק, אישר תשלומים מופרזים שלא כדין, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, לחברות פרסום ושיווק בהן מועסקים מקורביו ובני משפחתו, תוך ביצוע עבירות שוחד, הלבנת הון ומרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד. כמו-כן נבדקו חשדות לפיהם פעלה הקופה, באמצעות בכיריה, לגיוס מבוטחים חדשים לקופה, בניגוד לחוק.
עמדת היחידה, על דעת ראש להב היא, כי נמצאה תשתית ראייתית כנגד עוזי סלנט, מי שהיה מנכ"ל הקופה, לביצוע עבירה של מרמה והפרת אמונים בכל הנוגע לגיוס מבוטחים לקופה בניגוד לחוק. כמו-כן, סבורה היחידה כי נמצאה תשתית ראייתית כנגד יהודה עליאש לביצוע עבירות שוחד, מרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון וזאת בכל הנוגע לשכירת שירותיהן של חברות השיווק בהן עבדו מקורביו.
במסגרת החקירה, נחקר כחשוד גם מי שהיה עד לבחירות האחרונות ראש לשכת עוה"ד, עו"ד יורי גיא-רון. עו"ד גיא רון נחקר בגין חשד לפיו העבירה הקופה לחברה פרטית העוסקת בשיווק בשם "ג.פ. אפיקי שיווק" סכומים של מאות אלפי שקלים בלא שניתנו לקופה תמורה או שירותים אמיתיים תמורת סכומים אלה. חברת "ג.פ. אפיקי שיווק" מצויה החל משנת 1998 בבעלותם של גב' כנרת פרי ובן זוגה עו"ד יורי גיא רון.
היחידה מצאה כי נמצאה תשתית ראייתית כנגד עו"ד גיא רון לביצוע עבירות של שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע ומרמה בנסיבות מחמירות וכנגד זוגתו, כנרת פרי, בעבירות מרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד. לאחר שעיין בחומר, אימץ ראש אגף לחקירות ולמודיעין ניצב יואב סגלוביץ את המלצות היחידה. סיכום תיק החקירה יועבר לפרקליטות לעיון והחלטה.

תאריך:  15/11/2011   |   עודכן:  15/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המלצה להעמיד לדין את יורי גיא-רון
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
ואני המטומטם ,בזמנו,הצבעתי ל"ת
עבור יורי....  |  15/11/11 16:34
2
לחקור אי נאמנויות עו"ד ללקוחות ל"ת
סרטן  |  15/11/11 17:06
 
- חוסר יושר , של עו''ד
כלב מוכה  |  16/11/11 07:23
3
עכשיו מובנת לחלוטין דרישת
בני בנקר  |  15/11/11 17:12
4
הוא אחד מכנופית שלטון החוק
פנחס  |  15/11/11 17:17
 
- הטפה
אורי פ  |  15/11/11 21:39
5
אם זה נכון זה מביש וממיט חרפה ל"ת
סמואלו  |  15/11/11 21:19
6
היה אמור לבחור את השופטים !!!! ל"ת
איש השמאל הזה  |  16/11/11 21:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
פערים משמעותיים בשכר לטובת בעלי ההשכלה הגבוהה: הכנסתם החודשית הממוצעת של מי שלא סיימו 12 שנות לימוד הייתה 5,339 שקלים והכנסתם של מי שסיימו - 7,036 שקלים, אך הכנסתם של בעלי תואר אקדמי הגיעה ל-14,235 שקלים    "רמת חינוך נמוכה במיוחד במקצועות הליבה במערכת החינוך היסודית וירידה ברמת התעסוקה וברמת הפריון מאז שנות ה-70"
עופר וולפסון
במסיבת עיתונאים שכינס הנגיד, הוא אמר כי על-אף צמיחה נמוכה יחסית ברבעונים השני והשלישי ב-2011 צפויה צמיחה שנתית של 4.7% וב-2012 - של 3.2%    "מצב הכלכלות בעולם סביר, למעט המצב באירופה, שם גוש האירו עלול להתפורר"
מירב ארד
הצעיר שהה במרפסת בזמן הקריסה ונלכד מתחת לפרגולה    צוותי חילוץ שהוזעקו למקום קבעו את מותו    המשטרה חוקרת כיצד נפלה הפרגולה
עופר וולפסון
חברת סיעת ישראל ביתנו אמרה כי היא פותחת בשביתת הרעב, עד אשר תקודם הצעת חוק שיזמה, הקובעת כי גם מזמין שירותים יהיה אחראי לתנאיהם וזכויותיהם של עובדי הקבלן, ולא רק המעסיק הישיר של אותם עובדים    "התחזיתי לעובדת קבלן... חוויתי על בשרי את העוול ואינני יכולה להמשיך ולעמוד מנגד"
איציק וולף
רב אלוף בני גנץ אמר לחברי ועדת החוץ והביטחון כי על הפעולה להיות ביוזמת ישראל לנוכח ההסלמה והפגיעה בנפש ובשגרת החיים בדרום    התריע מפני התארגנויות טרור רבות בסיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il