X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועד העובדים טוען כי בעקבות רפורמות "אופק חדש" ו"עוז לתמורה" וועדת שמיד, נגרם עומס חריג על העובדים ומחסור בכוח אדם בקריית הממשלה בחיפה הכריזו על סכסוך עקב הימשכותם של המפגעים התברואתיים ב"בניין הטיל"
▪  ▪  ▪
משרד החינוך. מחסור בעובדים בעקבות הרפורמות [צילום: ערוץ 10]

ועדת התיאום והביצוע של ההסתדרות הכריזה (יום ה', 24.11.11) על שורה של סכסוכי עבודה - המרכזיים שבהם במשרד החינוך, בקריית הממשלה בחיפה ובמוסד לביטוח הלאומי בירושלים. סכסוכי עבודה נוספים הוכרזו באיגוד ערים כבאות אילת, באורט ישראל, בדלתות חמדיה ובמכללה למנהל. משמעות ההחלטה היא שבתוך שבועיים יוכלו עובדי הארגונים השונים לפתוח בעיצומים ואף בהשבתה של העבודה.
סכסוך העבודה במשרד החינוך הוכרז בעקבות טענות ההסתדרות להתעלמות ההנהלה מדרישות העובדים בנוגע להשלכות ולפגיעות בתנאי עבודתם של העובדים שנוצרו בעקבות רפורמת "אופק חדש", רפורמת "עוז לתמורה" וועדת שמיד, הגורמות לדבריהם לעומס חריג על העובדים ולמחסור בכוח אדם. עוד טענו בהסתדרות כי העובדים מוחים על קליטת סטודנטים במשרות זמניות במקום עובדים שפורשים, דבר אשר מגדיל את העומס על העובדים ואף פוגע בכוח הארגוני שלהם.
סכסוך העבודה בקריית הממשלה בחיפה נוגע לעובדי בניין ב', "בניין הטיל", בעקבות פגיעות קשות בעובדים עקב מפגע בריאותי חמור במקום העבודה הנובע מבעיות אוורור וזיהום אוויר, הגורם לתופעות בריאותיות. בסכסוך העבודה אף צוין כי ההנהלה מתעלמת בדרישות נציגות העובדים להסדיר את המפגעים ולתקן את הליקויים המסכנים את העובדים בבניין.
סכסוך העבודה במוסד לביטוח הלאומי בסניף ירושלים הוכרז בעקבות טענות לפיהן מתכוונת ההנהלה להפעיל רשת שלמה של מצלמות בסניף באופן חד-צדדי וללא כל מו"מ בנושא עם נציגות העובדים, באשר להשלכות על הפגיעה בפרטיותם. כמו-כן, הוכרז הסכסוך בעקבות צעדים חד-צדדיים של ההנהלה בדבר שינויים מבניים, לרבות העברת עובדים ממחלקת הכספים למשרד הראשי, הקמת מרכזי שירות חדשים באופן חד-צדדי והקמת יחידה ארגונית חדשה של פקידי קבלה.
הכבאים באילת ממתינים לכספם
סכסוך העבודה באיגוד ערים כבאות אילת הוכרז בעקבות אי-הפרשת כספים לקופת הגמל, אי-תשלום על ימי מילואים, אי-העברה של הפרשות לפנסיה ואי-תשלום תוספת 10% לחלק מהכבאים.
ברשת אורט הוכרז סכסוך העבודה בעקבות טענות להחלטות חד-צדדיות של ההנהלה, כגון הכנסת שעון ביומטרי ושאלון פרטים אישיים חדש לעובדים. כמו-כן, הוכרז הסכסוך בעקבות סחבת במו"מ מצד ההנהלה לחתימה על הסכם קיבוצי.
סכסוך העבודה בדלתות חמדיה הוכרז בעקבות מבוי סתום במו"מ לחתימה על הסכם עבודה קיבוצי להסדרת תנאי עבודתם וזכויותיהם של העובדים.
סכסוך העבודה לעובדי המכללה למנהל הוכרז בעקבות העסקת עובדים מנהליים שעתיים ולא במסגרת ההסכם הקיבוצי - דבר הפוגע לדברי ההסתדרות בכוחם הארגוני של העובדים.

תאריך:  24/11/2011   |   עודכן:  24/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכסוך עבודה הוכרז במשרד החינוך
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר הכנסת התייחס באזכרה לחללי מלחמת קדש לעימות המצרי הפנימי ואמר כי הסכם השלום בין ישראל למצרים הוא אינטרס הדדי מובהק של שתי המדינות    "לא נאפשר לחצי האי סיני להיות אזור של טרור ומלחמה"
איתמר לוין, עידן יוסף
הנשיא לשעבר, האמור להיכנס לכלא בעוד שבועיים, מבקש דיון נוסף בעליון בהרכב חמישה    במקביל דחה ריבלין - שעשוי להכריע גם בבקשתו של קצב - בקשתו של אנס אחר לדיון נוסף, בנסיבות הדומות מאוד לאלו של קצב
עופר וולפסון
החברה נמצאת בשליטת מבטח שמיר, קרן פימי ואורי יהודאי    חברי קיבוץ חצור, המחזיקים ב-20% מהמניות, ייהנו מאקזיט של 100 מיליון שקל
יפעת גדות
הצעת החוק שנועדה לקבוע כי הוראות הבטיחות והתברואה שבחוק פיקוח בתי הספר יחולו גם על בתי ספר רשמיים הפכה להצעה לסדר
יפעת גדות
מומלץ להתחסן מדי שנה, שכן המחלה משתנה ובכל שנה מופיע נגיף חדש, מעט שונה מזה שהיה בשנה הקודמת    החיסון השנה (ובכל שנה) מיוצר על בסיס תחזית של ארגון הבריאות העולמי שקובע מה הם הזנים הצפויים באותה שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il