X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השופט מודריק: ״התקשורת קובעת לי את סדר היום, אני קורא מה אני צריך לעשות היום" השינוי העיקרי בכתב האישום המתוקן: מחיקת שמו של שלום דומראני
▪  ▪  ▪
צנעני. הודאה והרשעה [צילום: פלאש 90]

בפנים חתומות הגיעה (יום א', 27.11.11) מרגלית צנעני לביהמ"ש המחוזי בתל אביב. היא הודתה בעבירות סחיטה ואיומים והורשעה על-פי הודאתה. הדבר מתאפשר במסגרת הסדר טיעון לזמרת. לאחר ההודעה יצאה במהירות ולא הסכימה להשיב לשאלות העיתונאים.
בפתח הדיון, אמר השופט עודד מודריק: ״התקשורת קובעת לי את סדר היום, אני קורא מה אני צריך לעשות היום. התכוננתי לבוא לדיון מסוג מסוים ואני מגיע לדיון אחר״.
התובע גיא גורן הודיע כי הצדדים הגיעו להסדר במסגרתו יורשעו הנאשמים בעבירת סחיטה באיומים בצוותא-חדא. התביעה עותרת להשית על צנעני שישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי. שותפה של צנעני, מיכאל חזן, צפוי לעשרה חודשי מאסר. השינוי העיקרי בכתב האישום המתוקן הוא השמטת שמו של העבריין שלום דומראני, שהוצג בכתב האישום המקורי כמי שאמור היה לסייע ביישוב הסכסוך בין צנעני לבין אמרגנה, אסף אטדגי.
חילוקי הדעות
בכתב האישום המקורי טענה המדינה, כי בין צנעני לאטדגי התגלעו חילוקי דעות בנוגע לניהולו של הזמר עומר אדם, אשר יוצג בידי אטדגי. הלה אמור היה לקבל 30% מהכנסותיו של אדם, ולהעביר מחצית מסכום זה לצנעני. ואולם, צנעני חשדה שאטדגי אינו מקיים את חלקו בהסכם, והשניים הסתכסכו גם על-רקע ייצוגה של צנעני עצמה בידי אטדגי.
בעקבות זאת, פנו צנעני ואטדגי לבוררות בפני בורר ששמו אינו מוזכר בכתב האישום, והלה פסק שעל אטדגי להמשיך בייצוגם של צנעני ואדם בהתאם לתנאים שסוכמו בעבר. ואולם, אטדגי סירב לחתום על פסק הבוררות בשל חוסר שביעות רצונו ממנו. עוד טענה אז המדינה, כי בסוף דצמבר 2010 או בתחילת ינואר 2011 פנתה צנעני למפיק המוזיקה ירון אילן, המיודד עם העבריין שלום דומראני, וביקשה ממנו להפגיש אותה עם דומראני כדי שיפעל ליישוב הסכסוך עם אטדגי. אילן נענה לבקשה והפגישה התקיימה.
איבדה אמון באטדגי
מאחר שצנעני איבדה בתקופה זו כל אמון באטדגי, טענה המדינה, היא החליטה לערב את מיכאל חזן, "אותו הכירה כאדם המזרה אימה על כל סביבתו, בעל חזות והתנהלות מאיימת, ה'עוקר שיניים' לפרנסתו", ובכך להשפיע על אטדגי להיענות לדרישותיה. במקביל, הבהירה צנעני לאטדגי שחזן משמש כמלווה צמוד וקבוע לה ולבנה אסף, ובכך הטילה עליו מורא וגרמה לו להיענות לדרישותיה.
לדברי המדינה, בעקבות האיומים החל אטדגי לנהל את ענייניה של צנעני על-פי גחמותיה, מינה את בנה אסף למנהל נוסף של עומר אדם, העניק הנחות משמעותיות בהופעות של אדם בפני חבריהם של צנעני וחזן, ואף נאלץ להעניק לחזן כרטיסים להופעותיו של אדם בשווי אלפי שקלים.
בנוגע לתוכנית "כוכב נולד" טענה המדינה, כי ב-1.6.2011 העניקה צנעני ניקוד למתמודדת אורטל אדרי בהתאם להוראות שסימס לה חזן. שבועיים לאחר מכן היא שוחחה, זמן קצר לפני התוכנית, עם שגיב טיירי, קרוב משפחתו של המתמודד לירון רמתי, ובהתאם לדרישתו ציינה את שמו בשידור: "מה אתה חושב שגיב טיירי היה אומר על זה". על-פי כתב האישום המקורי, צנעני הייתה מוכנה גם לאפשר לדומראני דריסת רגל בעולם המוזיקה, וזאת לאחר שהודתה לו על סיועו בטיפול בסכסוך עם אטדגי.

תאריך:  27/11/2011   |   עודכן:  27/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צנעני הודתה והורשעה במסגרת הסדר טיעון
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תארו לעצמכם מה היה קורה לו
בשביל זה יש חברים  |  27/11/11 10:08
2
השופט רוצה להיות הראשון
aviku  |  27/11/11 15:38
3
מזלה שהיו לה עו"ד טובים מאד
נעמי1  |  27/11/11 18:03
4
בעוון פקס תגובה,ללא שמץ של הסת
קורןנאוה טבריה  |  28/11/11 06:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון יביא לממשלה יוזמת חקיקה שעל פיה יקבלו אלמנות צה"ל שבעליהן נספו בשירות המילואים לפני שנת 1999 תשלום של כמאה אלף שקלים    עלות החוק - כ-250 מיליון שקל והוא ימומן מתקציב הביטחון
עידן יוסף
מרכז המידע והמחקר של הכנסת, כך מתברר, משפיע הרבה יותר מאשר נראה על שורת עניינים בממשל בישראל
מערכת אתר ערוץ הספורט
בראדלי וקרטר הביכו את ההגנה, אך מנגד רון לואיס משיב מלחמה
מערכת אתר ערוץ הספורט
האורחים רוצים ניצחון ראשון בדרבי מאז 99', הבלאנקוס להמשיך לדרוס
איתמר לוין
שעות אחדות לאחר שמרידור איים להתפטר אם הממשלה תתמוך בהצעות חוק שיפגעו בביהמ"ש העליון, הודיע נתניהו על התנגדותו להצעה שמטרתה לצמצם את זכות העמידה של עמותות מהשמאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il