X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-255 מיליון שקל התשואה על ההון: 14.9% המנכ"ל יונס: "מזרחי-טפחות ממשיך לשמור על מעמדו בתחום ההלוואות לדיור"
▪  ▪  ▪
יונס. גידול משמעותי בהיקפי הפעילות [צילום: פלאש 90]

על-רקע אזהרות הרווח החריפות מצד מרבית הבנקים הגדולים, מודיע (יום ב', 28.11.11) בנק מזרחי-טפחות כי דווקא רשם רווח נקי של 255 מיליון שקל ותשואה להון של 14.9% ברבעון השלישי של השנה - גידול של 22.6% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2010. כך עולה מפרסום דוחותיו.
יחס ההון הכולל לרכיבי סיכון (הלימות הון) עמד על 13.55%, ויחס הון רובד ראשוני עמד על 7.7%.
הרווח המימוני ברבעון השלישי עלה ב-19.3% בהשוואה לרבעון המקביל, והגיע ל-877 מיליון שקל. גם מהתפתחות סעיפי המאזן עולה תמונה דומה: מתחילת השנה עלה היקף המאזן של הבנק ב-10.2% בעוד שפיקדונות הציבור והאשראי לציבור גדלו בשיעור דומה של 9.9%.
סך האשראי לציבור נטו עמד בסוף הרבעון על כ-117.6 מיליארד שקל, גידול של 5.2 מיליארד שקל לעומת סוף הרבעון הקודם וגידול של כ-14 מיליארד שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
נתון חשוב נוסף העולה מן הדוחות של מזרחי-טפחות נוגד לצד ליחסי היעילות של קבוצת הבנק (Cost-Income Ratio). אלו הגיעו בתשעת החודשים הראשונים של השנה ל-57.2%, לעומת 60.7% בתקופה המקבילה אשתקד ו-59.3% בשנת 2010 כולה. מגמה חיובית זו מצביעה גם על השיפור המתמשך בתוצאותיו העסקיות של בנק יהב, והצלחתו להגדיל את הפער היחסי שבין סעיפי ההכנסה וההוצאה שלו. ברבעון השלישי של 2011 לבדו, עמדו יחסי היעילות של קבוצת מזרחי-טפחות על 53.6%, כדוגמת הסטנדרט המאפיין בנקים מובילים בעולם.
נתח השוק הממוצע בהלוואות לדיור ברבעון: 34.3%
מזרחי-טפחות ממשיך גם לשמור על מעמדו בתחום ההלוואות לדיור, חרף התחרות העזה והתמורות שחלו בענף בשנה האחרונה. על-פי נתוני בנק ישראל, עמד נתח השוק הממוצע של הבנק ברבעון השלישי על 34.3%, תוך שמירה על מרווח פיננסי גבוה יחסית, בהתאם לרמת הסיכון המאפיינת בימים אלה את ענף הנדל"ן למגורים.
בבנק אומרים כי התוצאות העסקיות המרשימות ברבעון השלישי, בוודאי ביחס לשאר הבנקים, הן תוצאה של צמיחה מואצת בכל תחומי הפעילות. כך בין השאר, גדל מאז סוף ספטמבר 2010 האשראי לציבור ב-13.7%, מזה 14.9% בתחום הקמעונאי ו-8% בתחום העסקי והמסחרי. בפיקדונות הציבור חלה עלייה של 15.1% - רובה במגזר הקמעונאות והבנקאות הפרטית. כמו-כן, גדל ב-12 החודשים האחרונים היקף הפעילות בחדר העסקות של הבנק ב-9.3%.
על-מנת לענות על הגידול המשמעותי בהיקפי הפעילות ובקצב גיוס הלקוחות החדשים, פתח הבנק מתחילת השנה 13 נקודות מכירה וסניפים חדשים, תוך הגדלה מבוקרת של מצבת העובדים.
מנכ"ל הבנק אלי יונס מסר בתגובה כי "מזרחי-טפחות ממשיך להיות מחולל התחרות המוביל במערכת הבנקאית בישראל, באמצעות פס יצור חדשני ומקורי של מוצרים ושירותים, שתכליתם לשפר משמעותית את חווית הלקוח. 'הבנקאות ההיברידית' שהבנק השיק בימים אלה, מהווה מענה מושלם לצורך אמיתי של הלקוחות, ותסייע למזרחי-טפחות להמשיך ולהתבדל, תוך צמיחה מואצת במאגר הלקוחות ובמגוון תחומי הפעילות".

תאריך:  28/11/2011   |   עודכן:  28/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
22% גידול ברווח הנקי של מזרחי-טפחות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למה הפתעה חיובית? להפך !
מוצצי דם !  |  28/11/11 15:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המדד של איגוד לשכות המסחר ו-SQ לרבעון השלישי של 2011 מצא כי מערכת בתי המשפט בשפל מתמשך וממוקמת במקום האחרון    מגמת שיפור שירות מרשימה במשרד התחבורה ובמשרד התמ"ת, המתחילים להזכיר את המגזר הפרטי
רועי גלדסטון
למרות עזיבת ג'ורדן פארמר, הרכז היווני הביע מרמור ודרש הבהרות
איציק וולף
סקר של מכון הגל החדש מגלה כי כ-90 אחוזים מהישראלים מעוניינים בחקיקת חוק יסוד לזכויות חברתיות    כמחצית מן המשיבים ציינו כי הם אינם מוכנים להעלאת מיסים לצורך מימון חוק היסוד החדש
עידן יוסף
אורלב: "המשטרה מחכה שקטינה בת 12 תגיש תלונה? המשטרה רואה פשע חמור מתבצע ואינה עושה דבר!"    זוארץ: הזירה המרכזית לשידול קטינים עברה לאינטרנט, אבל המשטרה מעדיפה לחקור את עסקי ההימורים. כסף חשוב יותר מילדים"
מירב ארד
ההכנסות ברבעון זה הגיעו ל-154.975 מיליון שקלים והרווח ל-12.124 מיליון שקלים    החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד של 9.4 מיליון שקל לבעלי המניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il