X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתביעה שהגישה ההסתדרות לביה"ד לעבודה מתוארת מסכת הלחצים שעוברים עובדי הרשת תוך מימוש זכותם להתאגד ולהקים ועד עובדים מבקשת להכיר בהסתדרות כארגון היציג
▪  ▪  ▪
הוט. מסרבת להכיר בהתאגדות העובדים

ההסתדרות הגישה תביעה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב נגד הנהלת "הוט טלקום" לפיצוי בסך של 3.2 מיליון שקלים לעובדי החברה, בשל התערבותה במהלך התארגנות העובדים.
כמו-כן מבקשת ההסתדרות להכיר בה כארגון היציג. בתביעה מתוארת מסכת הלחצים והאיומים שעוברים עובדי הרשת תוך מימוש זכותם להתאגד ולהקים ועד עובדים.
בית הדין הודיע הבוקר (א', 11.12.11) להסתדרות כי יקיים דיון בנושא ביום רביעי הקרוב. זו הפעם השנייה שההסתדרות ביקשה תביעה נגד מעסיק בהיקפים כאלה. זאת לאחר שהגישה תביעה נגד מחסני חשמל לפני מספר חודשים. תביעה זו נדונה בבית הדין לעבודה.
מחר (יום ב', 12.12.11) יעמדו עובדי הוט ופעילים חברתיים בכניסה לפסטיגל שבחסות "הוט" במרכז הקונגרסים בחיפה, יפגינו ויחלקו להורים מנשרים שההנהלה פוגעת בעובדי החברה ולילדים יחלקו "סוכר על מקל".
בבקשה אשר הוגשה על-ידי היועץ המשפטי של ההסתדרות, עו"ד מיה פרי אלתרמן ועל-ידי עו"ד ענת גוטמן ועו"ד קרן קלפר מהלשכה המשפטית של האג"מ בהסתדרות, נאמר כי "מזה כחודש ימים מנהלת הנהלת הוט טלקום מלחמת התשה בניסיון לשבור את מהלך של התארגנות ראשונית. במסגרת מלחמת התשה זו פנתה ההנהלה לעובדים רבים והתערבה במהלך ההתארגנות, אם בדרך של ישיבות צוות תכופות, אם בדרך של הפצת חוזרים, ואם בדרך של זימונים לשימועים ובירורים".
בהסתדרות מדגישים בבקשה כי הוט טלקום סירבה בכל תוקף להכיר בהתארגנות העובדים ועשתה הכל על-מנת להשפיע על רצונם החופשי של העובדים. עוד ציינה ההסתדרות כי מדובר בניסיון התארגנות שני לאחר שניסיון התארגנות קודם במסגרת ההסתדרות הלאומית, הוכשל על-ידי אותן הנפשות הפועלות ובאותן השיטות.
כזכור, כ-700 טכנאי "הוט טלקום" התאגדו לאחרונה בהסתדרות והקימו ועד עובדים. לטענתם, במהלך השנים האחרונות זכויותיהם הורעו. כמו-כן ההנהלה שינתה באופן חד-צדדי את שיטת התגמול והם מקבלים שעות נוספות באופן גלובאלי ובכך עובדים יותר שעות בפועל. בנוסף טוענים העובדים כי במשך שנים שכרם לא התעדכן ואין הם מקבלים הפסקות. העובדים אף חוששים מפיטורים ומהעברה לחברה קבלנית. זאת לאחר שהנהלת חברת הוט העבירה חלק מהשירות
למספר חברות קבלניות שיספקו ללקוחות החברה את השירות.
לאחר שהעובדים התאגדו בהסתדרות, פנתה ההסתדרות להנהלת החברה כדי לפתוח במו"מ להסדיר את תנאי העסקתם וביטחונם התעסוקתי במסגרת הסכם קיבוצי. ההנהלה מצידה הודיעה כי אין היא מכירה בהתאגדות ובמקביל החלה לזמן עובדים ולהחתימם על טופס ביטול חברות להסתדרות. ההסתדרות התריעה בפני ההנהלה כי מדובר בפגיעה בחופש ההתארגנות ואף הכריזה על סכסוך עבודה במקום.

תאריך:  11/12/2011   |   עודכן:  11/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחסני חשמל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתדרות תובעת מהוט פיצוי של 3.2 מלש"ח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מתי יועמד יו"ר ההסתדרות לדין
בגין הטרדה מינית?  |  11/12/11 15:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
מחקר מצא, כי אין כל מניעה לשירות נשים בצוללות    כמה קצינות בריטיות כבר הודיעו על רצונן לשרת בצוללות, ויוצבו עליהן מסוף שנת 2013    החיל יתחיל לגייס נשים לצוללותיו החל משנת 2014
עידן יוסף
הבנק נכנע למחאת אנשי שמאל שתבעו לבטל את השתתפות תנועת אם תרצו    לאומי: כל עמותה תקבל 10,000 שקלים החזר הוצאות
אביתר בן-צדף
תשלם רק על הובלת ארבע מאות טנקים - כאחד-עשר מיליוני דולר    לנוכח מצבה הכלכלי הקשה, קיצצה אתונה את הוצאותיה לרכש צבאי מ-600 מיליארד אירו למיליארד אחד בלבד'
מירב ארד
כך העריך ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, בוועידת גלובס    הדגיש כי הסיכונים בשוק הקונצרני ואי-הוודאות בענף הייבוא יעצימו את השפעתם על המשק    קרא לממשלה לתת הקלות במיסוי על דירות לזוגות צעירים
איתמר לוין
טוענת שאחיה שיקר כאשר טען שיש לו קשר הדוק עם אולמרט: "לאולמרט אין אמון בו, אבל הוא צדק כי יורם עשה דברים שאי-אפשר לסלוח עליהם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il