X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבנק תורם כ-45 מיליון שקל בשנה - היקף התרומות הכספיות הגבוה ביותר מבין כל החברות בישראל כ-50% מהתרומות - לחינוך הבנק מוביל במימון השוק הסולארי
▪  ▪  ▪
קינן. מובילים בתרומות [צילום: תמר מצפי/באדיבות גלובס]

בנק הפועלים, בראשות המנכ"ל ציון קינן, תורם כ-45 מיליון שקל בשנה - היקף התרומות הכספיות הגבוה ביותר מבין כל החברות בישראל. כך עולה (יום ה', 15.12.11) מדוח הקיימוּת והאחריות החברתית הרביעי של בנק הפועלים, המפרט את פעילויות הבנק בתחומים אלה בשנת 2010 והרבעון הראשון של 2011.
במהלך התקופה הנסקרת בדוח הרחיב הבנק את פעילותו בנושאי הקיימוּת והאחריות החברתית, כגון קידום והובלה של מימון שוק האנרגיה הסולארית בארץ, באמצעות יותר מ-50% מסך המימון לענף הסולארי בישראלי.
פעולות הבנק בתחום הסביבתי לחסכון בנייר לדוגמא, בין השנים 2007-2010, הביאו לחיסכון מצרפי של כ-1,990 טון נייר, שפירושו מניעת כריתה של כ-30,000 עצים.
כ-50% מסך ההשקעה החברתית של הבנק לפרויקטים בתחום החינוך. נתון מעניין נוסף בדוח הוא ההשקעה המצרפית של הבנק בקהילה בשנים 2004-2010 שעומדת על 268 מיליון שקל.
בנק הפועלים מסר בתגובה: "אחריות תאגידית היא אחד הנדבכים החשובים ביותר באסטרטגיה שלנו, משום שהיא מסייעת לבנק להשיג תוצאות ולהגשים יעדים עסקיים, תוך התחשבות במערכת שיקולים רחבה ובכלל מחזיקי העניין. האחריות התאגידית הפכה בהדרגה לחלק מה-דנ"א של הבנק, כך שבכל רובדי הפעילות - התפעול השוטף, ניהול המשאב האנושי, פיתוח מוצרים, ההשקעה בקהילה - מוטמעים היבטי האחריות התאגידית. מחויבותו של בנק הפועלים לערכי האחריות החברתית והקיימות אף זכתה להכרה בינלאומית, והשנה צורף הבנק לראשונה ל-FTSE4Good, מדד בינלאומי מוביל ליישום ערכי הקיימות, בציון מקסימלי של 100".

תאריך:  15/12/2011   |   עודכן:  15/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמירם ברקת
דירקטוריון חח"י אישר הערב את ההסכם לרכישת גז במשך 15 שנה משותפות "תמר" - קבוצת דלק, אלון גז, נובל אנרג'י וישראמקו    חח"י לא נסוגה מהדרישה למחיר רצפה והתנתה בכך את החתימה הסופית
איציק וולף
תת-אלוף אלון, אשר היה עד לפני כחודשיים מפקד אוגדת יהודה ושומרון, מכיר היטב את פעילות נערי הגבעות    עם עזיבת האוגדה התריע כי פעילותם מגיעה לכדי טרור
איציק וולף
ראש הממשלה התחייב כי כל מי שיעיז לפגוע בחיילי צה"ל ובשוטרי משמר הגבול ייענש ללא פשרות    "לא ניתן להם להצית מלחמת דת ולפגוע הן ביהודים והן בערבים"    מרכז הליכוד אישר את הצעת ראש הממשלה להקדים את הבחירות לראשות הליכוד ל-31 בינואר 2012
איציק וולף
ארגון יד ושם הביע זעזוע מן המאמר שטען כי אפילו הנאצים סברו שהפרדה בין גברים לנשים הינה טבעית    "דוחים בשאט נפש את התפיסה המעוותת לפיה ניתן ללמוד מהאידיאולוגיה של הנאצים"
עופר וולפסון
272 מהמשקיעים מהם גנב איש העסקים גרגורי לרנר כספים במסגרת ניהול חברת הגז שהייתה בבעלותו, דורשים 20.4 מיליון שקל פיצויים בתביעת נזיקין מהרשות לני"ע והמשטרה    טוענים: "התרשלו נחרצות בתפקידן למנוע מלרנר לממש את מזימתו, על-אף שידעו על מעלליו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il