X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך אישרה הוועדה המשותפת לכלכלה וחינוך בדיון בדבר פיצול מספר סעיפים מהתיקון לחוק רשות השידור העוסק ברפורמה ברשות מחר תדון הוועדה שוב בגורל ערוץ 10
▪  ▪  ▪
תמכור נדל"ן

מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 21.12.11) את בקשת הוועדה המשותפת לכלכלה וחינוך בדבר פיצול הצעת חוק רשות השידור (תיקון מס' 25). האישור ניתן לאחר שהוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה וועדת החינוך של הכנסת, בראשות ח"כ כרמל שאמה-הכהן, החליטה לפצל מספר סעיפים מהתיקון לחוק רשות השידור העוסק ברפורמה ברשות.
הוועדה החליטה לפצל מהחוק את הסעיף שעוסק במכירת נכסי הרשות, סעיף שיאפשר לה להעביר תכנים באינטרנט והסעיף שמחייב להשקיע 8 מיליון שקל לשידורי רדיו ברוסית ו-1.6 מיליון שקל לשידורי רדיו באמהרית.
משמעות ההחלטה היא כי הסעיפים הללו יאושרו בנפרד מההצעה המקורית לתיקון חוק רשות השידור.
היו"ר שאמה-הכהן אמר בתחילת הדיון כי הרפורמה ברשות השידור נתקלה בבעיה בשל סוגיית המימון. היו מספר דיונים עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והוחלט שהכיוון הוא מימון הרפורמה ממכירת נכסי רשות השידור, אולם המהלך הזה ייקח ככל הנראה עוד מספר שבועות, לכן יש כוונה לקדם את הרפורמה ולפצל ממנה מספר סעיפים שכבר התקבלה בהם הכרעה.
ח"כ אופיר אקוניס אמר בתגובה כי "אם תצביעו בעד הפיצול תעזרו לשידור ציבורי חזק ועצמאי". מנגד טען ח"כ איתן כבל כי "פיצול הסעיפים יפגע בשידור הציבורי במקום לחזק אותו".
ח"כ דב חנין הבהיר כי מדובר "בחלק מסדר יום להשתלטות על התקשורת ועל השיח הציבורי". גם ח"כ מוחמד ברכה טען כי "המטרה היא להפוך למנגנון דברור הממשלה והאדרת שמה בנוסח הטקס בכרמל". לעומתם טען ח"כ אלכס מילר כי "הפיצול בסך-הכל יאפשר מכירת נכסי נדל"ן של הרשות ויציל רשתות מקריסה... לא אכפת להם מרשות השידור או ערוץ 10 אלא מחפשים את הקונספירציה בכל דבר".
44 ח"כים תמכו בבקשת הוועדה לפיצול ו-25 התנגדו לה. ההצעה תועבר להכנתה לקריאה שנייה ושלישית בוועדה המשותפת לכלכלה וחינוך.
ועדת הכלכלה תדון מחר שוב בגורל ערוץ 10
ועדת הכלכלה וועדת החינוך של הכנסת ידונו מחר (יום ה', 22.12.11) שוב בגורלו של ערוץ 10 לבקשת ח"כ איתן כבל, שדרש דיון זהה לערוץ 10 ולרשות השידור, על-רקע בקשת רשות השידור למחוק חובות במיליוני שקלים. היו"ר שאמה-הכהן התייחס לנושא ערוץ 10 ואמר: "צריך למצות כל אפשרות להציל את הערוץ וגם להעלות את הבקשה לדחיית חובותיו במסגרת הרחבת ה-DTT הייתה סוג של אקרובטיקה". עוד אמר היו"ר שאמה-הכהן כי ישקול את בקשתו בחיוב.
יו"ר איגוד המפיקים, אסף אמיר, התייחס לנושא חובות רשות השידור וחובות ערוץ 10, ופנה לחברי הוועדה ואמר כי "כשערוץ 10 היה באותו מצב דרשתם את הכסף עכשיו, וכשערוץ 1 במצב הזה אז ראש הממשלה רוצה למחוק חובות". על כך אמר היו"ר כי "אין דין ערוץ 10 כדין רשות השידור - ברשות השידור מדובר בכסף ציבורי". על כך הגיבו היוצרים ואמרו כי "זה יותר חמור כי זה כסף של כולנו".

תאריך:  21/12/2011   |   עודכן:  21/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשות השידור תמכור נדל"ן למימון הרפורמה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תסגרו כבר את רשות השידור !!
אלירן245  |  22/12/11 09:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
סוחר המתכות נסים גלם העלים הכנסות ב-306 מיליון שקל, השתמש בחשבוניות פיקטיביות ב-52 מיליון שקל וביצע עבירות הלבנת הון באותו סכום
עופר וולפסון
ההסתדרות וחברת כרטיסי האשראי חתמו על הסכם קיבוצי ראשון בקבוצה, המונה כ-1,400 עובדים    ההסכם, שתוקפו עד סוף 2014, מעניק לעובדים שלל הטבות בנוסף לתוספת השכר
עידן יוסף
דוחה פרסומים ולפיהם ינוקו השרים מאחריות, וזו תוטל רק על קציני המשטרה ושאר הדרגים הזוטרים    "כל השערה או ניחוש לגבי תוצאות הבדיקה הנמשכת, הם בגדר הימור מוחלט"
עופר וולפסון
בדיון בוועדת הכספים בתיקונים לחוק מראני אמר בעל המניות הגדול בבנק כי במקום שהמשקיעים יוכלו להציע מועמדים לדירקטורים, ייתנו את הסמכות לוועדה בראשות שופט: "לוקחים זכויות של בעלי מניות"    הנגיד פישר בתגובה: "התיקון נועד לכך שהדירקטורים יעבדו לטובת כל בעלי המניות ולא רק בעלי השליטה"    ההכרעה בתיקוני החקיקה - בעוד 10 ימים
אלעזר לוין
עוד מכירות בנובמבר: זליג - 5 חדרים באזורי חן ב-3.45 מיליון שקל    משהב - 5 חדרים מול הים בנתניה ב-2.1 מיליון שקל    זקן - 4 חדרים על קרקע פרטית בגילה ב-1.6 מיליון שקל    חיפה - פנטהאוז ב-2.4 מיליון שקל    הבינלאומי יתן ליווי ל-260 דירות בעכו    החברות חזרו לדווח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il