X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המחקר שבעבורו קיבלה פרופ' אורית קדר מהאוניברסיטה העברית את המענק בוחן את האופן שבו דמוקרטיות מחולקות לאזורי בחירה בגדלים שונים החוצים קהילות או מבדילים ביניהן
▪  ▪  ▪
פרופ' אורית קדר [צילום: יח"צ]

נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ' מנחם בן-ששון, יעניק מחר (ב', 26.12.11) את פרס הנשיא לחוקר צעיר מצטיין ע"ש פרופ' יורם בן פורת. הפרס יוענק לפרופ' אורית קדר מהפקולטה למדעי החברה, המחלקה למדע המדינה באוניברסיטה העברית.
המחקר שבעבורו קיבלה פרופ' קדר את המענק בוחן את האופן שבו דמוקרטיות מחולקות לאזורי בחירה בגדלים שונים החוצים קהילות או מבדילים ביניהן. המחקר מנתח את ההשפעה של חלוקות שונות למחוזות בחירה על ייצוגיות ועל המערכת המפלגתית.
פרופ' קדר היא חוקרת במדע המדינה, בתחום חקר ההתנהגות הפוליטית (הצבעות, אסטרטגיות פעולה של יחידים וקבוצות) ומצליחה לחדש בתחום זה, בזכות עבודתה המשלבת הן שיטות מחקר כמותניות והן שיטות מחקר איכותניות.
היא הצטרפה לאוניברסיטה העברית בראשית תש"ע וכבר הצליחה להציג הישגים מחקריים מרשימים בעבודתה באוניברסיטה. בכך היא ממשיכה את הקריירה המדעית שלה שתחילתה בזכייה בפרס תזת הדוקטורט המצטיינת בהרווארד, המשכה במינויים שקיבלה בשתיים מחמש המחלקות הטובות בעולם במדע המדינה (מישיגן ו-MIT, שם הייתה פרופ' חבר פחות מחמש שנים לאחר שסיימה את הדוקטורט) וזכייה במענק מחקר מטעם ה-ERC של יותר ממיליון אירו בשנה שעברה.
לדברי נשיא האוניברסיטה, פרופ' מנחם בן-ששון, "פרופ' אורית קדר היא סמל למצוינות וחדשנות במחקר האקדמי. הידע החוצה והמגוון שרכשה מלווה בטביעת עין ייחודית ומקורית משלה שמצליחה לחדש ולשנות כיווני מחקר ודיון קלאסיים בתחומה. פרופ' קדר מייצגת דור נוסף של חוקרים צעירים מבריקים ומבטיחים באקדמיה בישראל".

תאריך:  25/12/2011   |   עודכן:  25/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרס הנשיא לחוקר צעיר מצטיין - לפרופ' קדר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
עפרית כהנא הודיעה על עזיבתה לאחר עשר וחצי שנים בחברה    היא תסיים את תפקידה לאחר שיימצא מחליף ויושלם תהליך חפיפה
יפעת גדות
ח"כ סוויד: "לא יכול להיות שיהיה ליל בדולח נגד סטודנטים ערבים בצפת"    ראש העיר: "אנחנו לא מקלים ראש בבעיה - אבל לומר שהעיר גזענית זה לעשות עוול לתושביה"
אביתר בן-צדף
פאורס נהרג בשנת 1977 - הרבה שנים אחרי שחזר מהשבי הסובייטי    בשנות השישים היו שגינו את פאורס על שלא התאבד לאחר שצנח    בניגוד לפקודה, פלט פאורס את עצמו בטרם הספיק להפעיל את מנגנון ההשמדה העצמית של מטוסו    פאורס כבר עוטר במדליית השבויים, בצלב הטיסה המצוינת, במדליית השירות לביטחון הלאומי ובמדליה של ראש הסוכנות המרכזית לביון
מירב ארד
אחרי הכנות ממושכות הגיע חג המולד ואיתו אלפי מאמינים שהשתתפו במיסת חצות בכנסיית המולד בבית לחם    לפי הערכות משרד התיירות, 90 אלף תיירים יבקרו בישראל בימי החג    וגם - ערוץ היוטיוב הנוצרי שפתח משרד התיירות רושם הצלחה
אביתר בן-צדף
בשנת 2001 היה שיעור הגירושין 2.6 אחוזים; וכעת הוא 3.7 אחוזים    המגמה - גידול מתמיד בשיעור הגירושין מדי שנה    בשנת 2011 גדל שיעור הגירושין רק ב-0.1 אחוז    חוקרים משערים, כי סיום הלחימה בעירק והפינוי הצפוי מאפגניסטן ישנו את המגמה, ושיעור הגירושין בקרב אנשי הצבא האמריקניים יתחיל לקטון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il