X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש המחוזי בנצרת מנע את חידוש המסחר במניות רבינטקס הנמצאת בפירוק ודחה את טענת הבורסה לפיה רק לה יש סמכות לעשות זאת קובע עם זאת: על ביהמ"ש להתערב רק במקרים חריגים
▪  ▪  ▪
עיילבוני. הבורסה רואה רק חלק מן התמונה

לבית משפט של פירוק יש סמכות להורות על השעיית המסחר במניותיה של חברה המצויה בפירוק, וסמכות זו אינה מסורה לבורסה בלבד. כך קובע (22.12.11) שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, עטאף עיילבוני.
ב-21.11.11 הורה עיילבוני להפסיק את המסחר במניותיה של חברת רבינטקס, לבקשת הנאמן בהסדר הנושים של החברה, רו"ח חן ברדיצ'ב. הלה טען, כי קיים חשש שמשקיעים שירכשו את מניות החברה יאבדו את כל השקעתם, אם וכאשר יימכר השלד הבורסאי שלה כחלק מהסדר הנושים. המסחר במניות רבינטקס הופסק ממילא ב-3.10.11 בשל אי-הגשת דוחות כספיים, אך בקשתו של ברדיצ'ב באה לנוכח כוונת החברה להגיש בקרוב דוחות אלו.
הבורסה ערערה על החלטתו של עיילבוני בטענה, שרק לה הסמכות להורות על השעיית מסחר. רשות ניירות ערך הצטרפה לעמדתה של הבורסה, אך עיילבוני דחה טענה זו. לדבריו, בית המשפט רשאי ברמה העקרונית להתערב בהחלטות הבורסה, ואילו בנוגע להפסקות מסחר - יש לו סמכות גם לתת סעד זמני כאשר הוא נדרש בדחיפות וכאשר הבורסה טרם הספיקה לתת את דעתה בנוגע אליו. עם זאת, אומר עיילבוני, מן הראוי שבית המשפט ינקוט בצעד זה במשורה ורק במקרים חריגים ויוצאי דופן.
עוד אומר עיילבוני, שבית המשפט של פירוק הוא המקום אליו מתנקז כל המידע הנוגע לחברה שבפירוק, בעוד שהבורסה - מטבע הדברים - רואה רק חלק מן התמונה. במקרה הנוכחי, הוא אומר, החשש שהביע ברדיצ'ב היה מוצדק ומיידי, ולכן היה מקום להיענות לבקשתו.

תאריך:  25/12/2011   |   עודכן:  25/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בימ"ש של פירוק יכול להשעות מסחר במניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
במשך חודשים לא שילמה הנהלת בתי המשפט למתמחה-לשעבר תוספות שכר עליהן הורה בית הדין, לא הגיבה להוראות בית הדין ולא התייצבה לדיונים    המחיר: תשלם הוצאות חריגות של 30,000 שקל
מירב ארד
יו"ר הוועדה לזכויות הילד יוצא נגד הודעת מפעיל הסלולר החדש על חלוקת מכשירי סלולר עם חבילת חינם לתלמידי כיתות א' שדרות    הוסיף: מרגילים אותם להרגלי צריכה שאין ביניהם לצרכי הילד ולתרומה להתפתחותו דבר
חדשות מחלקה ראשונה
על החפץ שהתגלה טבועה כתובת בשפה הארמית המורכבת משתי שורות: בשורה העליונה "דכא" ומתחתיה "ליה" - פירוש שתי המילים בארמית הוא "טהור"
איציק וולף
שר האוצר מאיים כי אם חברת כי"ל לא תשיב בחיוב להצעת האוצר הנוגעת לקציר המלח ולתמלוגים יקים האוצר בימים הקרובים ועדה נוספת שתבחן את חלקה של המדינה במשאבי ים המלח    על-פי ההסכמות שהתקבלו עד כה תממן כי"ל 90% מקציר המלח לפי עלות של 3.8 מיליארד שקל
חן מענית, לי אור אברבוך
חברת אנדמול, בעלת הזכויות העולמית בפורמט הריאליטי "האח הגדול", תובעת 3 מיליון שקל מישראל 10 - שידורי הערוץ החדש, ומחברת ההפקות אבוט רייפ מאירי, מפיקת "הדור הבא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il