X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יצחק חדד פנה לבית משפט השלום בתל אביב ודרש ממנו למצות את כל חומרת הדין הפלילי הנוגע לאיסור לשון הרע ביחס ליו"ר האופוזיציה ציפי לבני, מנכ"ל קדימה משה שחורי ודובר המפלגה שמוליק דהן
▪  ▪  ▪
לבני. הוצאת שם רע [צילום: פלאש 90]

גזבר מפלגת קדימה לשעבר, יצחק חדד, הגיש לבית משפט השלום בתל אביב קובלנה פלילית נגד ראש האופוזיציה ויו"ר קדימה, ח"כ ציפי לבני, נגד מנכ"ל המפלגה משה שחורי ונגד דובר המפלגה שמוליק דהן. השלושה נאשמים לפי סעיף 6 לחוק איסור לשון הרע בצירוף הוראות סעיפים 1 ו-2 לחוק.
לדברי חדד, מידע שהעבירה מפלגת קדימה לעיתון הארץ היה שקרי ומטעה ביודעין בניסיון ליצירת רושם כאילו הוא אחראי לכל אי-הסדרים החמורים שחשף מבקר המדינה במפלגה וכי הוא אחראי למצבה הכלכלי העגום.
לאחר שנעצר חדד על-ידי המשטרה, נמסר לעיתונות על-ידי דוברות קדימה כי יו"ר המפלגה ציינה שהיא מאמינה שתהליכים של ניקוי הם דבר הדרוש במערכת הפוליטית ועל כן נקטה בצעד לא שגרתי של פנייה למשטרה. בכך ביקשה להציג תמונה שעל פיה מפלגת קדימה פנתה בנושא למשטרה תוך שקיפות מירבית.
"המידע שהועבר למערכת הארץ על-ידי הנאשמים ולפיו המפלגה פנתה למשטרה בעניינו של הקובל לאחר בדיקה של מבקר המפלגה ואף העבירה את המידע למבקר המדינה, מהווה מסירת מידע שקרי ומטעה ביודעין, אשר מטרתו לטעת בקורא את הרושם כי בדיקת מבקר הפנים של המפלגה והגשת התלונה למשטרה קדמו לבדיקת מבקר המדינה בעוד ההפך הוא הנכון", כתב בקובלנה הפלילית.
עוד ציין כי בשום מקום - לא בדוח מבקר המדינה ולא בתלונה שהוגשה על-ידי המפלגה - לא נטען כי הוא מעל בכספי המפלגה.
"האשמות שאין להן בסיס"
באישום נוסף ציין חדד כי בפעמים רבות הטילה דוברות המפלגה את האשמה על ההתנהלות הכספית הקלוקלת עליו, תוך שהיא מסיטה את האחריות מיו"ר המפלגה לבני ומן המנכ"ל שחורי.
בין הדוגמאות הייתה גם הטלת אחרית על חדד בנוגע להוצאה הכספית החריגה שנעשתה לצורך ארוחת-ערב סיעתית אצל ציפי לבני.
באישום שלישי ציין חדד כי בישיבת סיעת קדימה בחרו ציפי לבני ושחורי לדווח כי מבקר הפנים של המפלגה גילה אי-סדרים מהותיים וכי חדד הוא האחראי לליקויים. זאת, על-אף ששמו של חדד לא הוזכר, לדבריו, בדוח.
"כך, בפני רבים מחברי הסיעה הוציאו הנאשמים 1 ו-2 את דיבתו של הקובל רעה תוך שהם טופלים בו האשמות שאין להן בסיס והכל כאמור בכוונת מכוון ומתוך כוונה להסיט את האש מהמפלגה והנאשמת 1 והלאה", ציין.
"הקובל אינו מוכן לעבור לסדר היום על ביצוע עבירות פליליות של לשון הרע שנועדה לפגוע בו ולפיכך הוא עומד על כך שבית המשפט ימצה את כל חומרת הדין הפלילי והסנקציה הפלילית הקבועה בו ויטיל על הנאשמים את העונשים המקסימליים אותם קובע החוק בגין המעשים החמורים שביצעו", לשון הקובלנה הפלילית.

תאריך:  27/12/2011   |   עודכן:  27/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הוצאת עיתון הארץ בע"מ  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מבקר המדינה / The State Comptrollr  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עיתון הארץ  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גזבר קדימה הגיש קובלנה פלילית נגד לבני
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נווה תרצה מחכה ללבני
דן ה  |  27/12/11 10:32
 
- אתרוג
אורי פ  |  27/12/11 17:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
שיחק 21 דקות בבכורה העונה במדי קבוצתו החדשה, 96:104 לראפטורס
עידן יוסף
יתד נאמן מטיל פצצה וקורא להתבדלות מוחלטת מהציבור החילוני    הפוסק החרדי קובע כי אין להסכים לשירות לאומי, אזרחי או צבאי או למסגרות אקדמיות לחרדים
עידן יוסף
בלעדי: הסטודנטית שהסעירה מדינה שלמה דוחה האשמות כאילו היא חברה בארגונים שלהם היא מייחסת בגידה במדינה    על תמונתה באירוע של קול אחד: "נכחתי בדיון מתוך סקרנות"
עופר וולפסון
הטבח מצד אנשי אסד נמשך על-אף הגעתם של פקחי הליגה הערבית    כוח של 4,000 חיילים ו-100 טנקים צר על העיר
מערכת אתר ערוץ הספורט
פ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il