X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סקר שערך מועדון 'בהצדעה' לחיילי המילואים: 42% מחברי המועדון ישקיעו עד 30,000 ₪ ברכישת רכב ל-55% חשוב שיהיה מוכר אמין מבצעי רכב חדשים בשירות אישי-ייחודי למשוחררים ולמילואימניקים
▪  ▪  ▪
רכב יפני. מבצעים משתלמים [צילום: AP]
מועדון "בהצדעה"
מיזם של הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון ואגף כוח אדם בצה"ל, הקיים שנה ומונה למעלה מ-120,000 חברים. המועדון מעניק הטבות משמעותיות לאנשי מילואים וחיילים משוחררים במגוון תחומים: פנאי, תרבות, רווחה, תיירות, השכלה (מופעי בידור, הצגות, מסעדות, אתרי טבע, מתקני שעשועים, קולנוע וכדומה). בנוסף, מציע המועדון את שירות 'משלים למילואים' המעניק שירותי חירום לבני משפחות המילואימניקים בעת שהם בשירות מילואים, הנחות והטבות בשוק הרכב וכן הנחות בשוק הנדל"ן

לקראת עליית מבצעי רכב חדשים של מועדון "בהצדעה", שינתנו באמצעות שירות אישי ייחודי לחברי המועדון המשוחררים והמילואימניקים, נערך סקר בעמוד הפייסבוק של המועדון בנושא, עליו השיבו קרוב ל-1,000 משוחררים ואנשי מילואים. כ-63% השיבו כי יש בכוונתם לרכוש רכב במהלך השנה הקרובה, וכ-71% מתכננים לרכוש רכב יד ראשונה, לעומת 29% שרוצים רכב חדש.
72% השיבו כי הם מעוניינים ברכב שני במשפחה. בנוגע לתקציב לרכישת רכב; 42% השיבו כי יש ברשותם תקציב של עד 30,000 ₪, ו-30% מהמשיבים ציינו כי התקציב העומד לרשותם הוא עד 50,000 ₪. אחוז נמוך של משיבים, כ-20%, ציינו כי מוכנים להעמיד תקציב של למעלה מ-50,000 ₪ לטובת העניין.
הרוב המוחלט של המשיבים, כ-75%, מעוניינים לרכוש רכב יפני. אחוזים בודדים הראו התעניינות ברכב צרפתי (5%), אמריקני (7%) או קוריאני (4%). בשאלה מה חשוב למשוחררים ולמילואימניקים כאשר הם בוחנים רכב, למעלה ממחצית (55%) מהמשיבים השיבו כי מוכר אמין הוא הדבר הכי חשוב, קרוב ל-30% ציינו כי נסועה נמוכה (קילומטראז') הינה קריטריון חשוב וקטגורית המחיר הנמוך - קיבלה רק 8% כנקודה חשובה בבחינת רכב.
בכל הקשור לתוספות ולמוצרים נלווים לרכב, קרוב ל-60% היו רוצים לקבל מערכת סאונד כתוספת בעת רכישת הרכב, 25% מעוניינים בחיישני רוורס ורק 12% התעניינו בנווטן (מערכת GPS).
סקר שוק
בהמשך לסקר המקדים, משיק המועדון בימים הקרובים מבצע חדש, המעניק למשוחררים ולמילואימניקים שירות אישי לאורך כל הדרך ברכישת רכב - החל מבירור פרטים ועד ביצוע העסקה בפועל. השירות כולל צוות סוכני מכירות, שילווה את הרוכש משלב התעניינותו ברכב, עריכת סקר שוק בכל הנוגע למחירים, לסוג רכב, לבירור מול מגרשי ספקים, לתיאום הגעת הלקוח למגרש ומול המוכר ועד המכירה עצמה. הצוות יערוך פיקוח ובקרה שוטפים על מבצעים הקיימים במגרשי הספקים השונים ובאתרי האינטרנט וכן יברר מחירי השוק - ובהתאם אליהם יחליף את המבצעים שמציע המועדון לחבריו, ירחיב את מעגל הספקים מולו המועדון עובד (למבצעי השכרה, כלי רכב חדשים, קטנועים וכד') ויבנה סל מוצרים נלווה לרכב.
בנוסף, עתידים להתקיים ימי מכירות מרוכזים לכלי רכב חדשים ולכלי רכב יד ראשונה לחברי "בהצדעה". השירות החדש יעלה לאתר המועדון במהלך החודש הקרוב, כך שחברי המועדון יוכלו להשאיר את פרטיהם האישיים באתר המועדון וצוות הסוכנים יצרו עימם קשר.
מבצע זה מצטרף למבצעים קיימים של מועדון "בהצדעה", אשר הושקו בקיץ האחרון, ומציעים הנחה של 12-5 אחוזים ברכישת רכב יד ראשונה מבית 'קרסו טרייד-אין', אחריות יבואן על הרכב לשנה או ל-20,000 ק"מ, הנחה בשווי 4,000 שקלים לביטוח מקיף וחובה והתחייבות לקניית הרכב בעתיד תמורת רכישת רכב אחר במסגרת טרייד-אין עתידי. כמו-כן מציע פורטן הרכב הנחה ברכישת כלי רכב מבית 'שלמה SIXT' (לדוגמה, מזדה 2 שנת 2009 במחיר מבצע של 65,600 ₪, סובארו 3B שנת 2009 ב-62,250 ₪, שברולט אוואו שנת 2009 ב-46,100 ₪, מזדה 3 שנת 2009 ב-66,990 ₪).

תאריך:  27/12/2011   |   עודכן:  27/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שלמה Sixt / Shlomo Sixt
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
75% מהמילואימניקים: רוצים רכב יפני
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
רק יפאני, אמין זריז ומעוצב.
מקס פאואר  |  28/12/11 21:25
2
רק סובארו שלא נכנעה לחרם הערבי
אהרון 121  |  28/12/11 23:40
3
רק מוסטנג V6 2011
אמריקאי  |  29/12/11 03:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירלי בר דיין
קשרה של בני יהודה מכוון גבוה, אך מאמנו נשאר צנוע: "לא נצא בהצהרות"
עידן יוסף
במקום השני - ליאור מאיר מחולון    שר החינוך: בשנה הבאה נהפוך את החידון מארצי לעולמי
עידן יוסף
מהתוכניות שאושרו צפויות השפעות חיוביות על הרקמה העירונית הבנויה של ירושלים, ולהן תפקיד מרכזי בשדרוג מערך התחבורה הציבורי, בקידום צירי תחבורה ציבורית עירוניים, בהפחתת גודשי תנועה ובצמצום רמות זיהום אוויר
איציק וולף
ראש חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד אומר כי גל המחאה נגד הדרת הנשים הקיימת כביכול בחברה החרדית הוא חלק מהמתקפה על כל מה שמריח זהות יהודית    מוטב לכולם לסנן את זעקות השבר התקשורתיות
עופר וולפסון
בכינוס קבוצת אליוט ישראל, אמר היו"ר רו"ח אריאל פטל כי יש לעדכן באופן מיידי את פקודת המס וחוקים נוספים ולהתאימם לתקופה בה אנו חיים    "במצב הנוכחי רואי החשבון בישראל הופכים לאובדי עצות בעבודתם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il