X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחיר המתכת היקרה בדרכו לירידה החודשית החדה מאז אוקטובר 2008 עודנו גבוה ב-8% מרמתו בתחילת 2011
▪  ▪  ▪
המחיר בנסיגה זה היום השישי [צילום: AP]

מחיר הזהב נסוג זה היום השישי ברציפות בדרכו לרצף הירידות היומי הממושך ביותר מאז שנת 2009, לאחר שהתחזקות הדולר בעולם צמצמה את הביקוש למתכת היקרה בתור השקעה חלופית. מחיר הנפט עלה זו הפעם השביעית בשמונה ימי המסחר האחרונים על-רקע נתוני מקרו כלכליים חיוביים שפורסמו בארה"ב - צרכנית האנרגיה הגדולה בעולם.
החוזים על הזהב למסירה בפברואר נסגרו במחיר של 1,540.9 דולר לאונקייה - מחיר הסגירה הנמוך ביותר מאז ראשית יולי - לאחר ירידה של 1.5% בבורסת הסחורות של ניו-יורק. היה זה היום השישי ברציפות בו ירד מחיר הזהב - רצף הירידות הארוך ביותר מאז חודש מארס 2009. מתחילת החודש נפל מחיר הזהב ב-12%, ונמצא בדרכו לירידה החודשית החדה ביותר מאז אוקטובר 2008.
מחיר הזהב נמוך כעת ב-19% משיא של 1,891.9 דולר לאונקייה בו נסגר ב-22 באוגוסט, ונמצא במרחק ירידה של 1% נוסף מנפילה של 20% מהשיא - ההגדרה המקובלת של "שוק דובי". עם זאת, מחיר הזהב עודנו גבוה ב-8.4% מרמתו בתחילת השנה, והוא נמצא בדרכו לעלייה שנתית 11 ברציפות - רצף העליות השנתי הממושך ביותר זה תשעה עשורים.
מחיר הנפט עלה היום זו הפעם השביעית בשמונה ימי מסחר בעקבות נתוני מקרו כלכליים מעודדים שפורסמו היום בארה"ב, אשר הראו שמספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב נפל בחודש החולף לרמתו הנמוכה ביותר זה שלוש שנים וכי מספר החוזים למכירת בתים קיימים עלה בשיעור חד מהצפוי בנובמבר. החוזים על הנפט הגולמי למסירה בפברואר נסגרו היום בניו-יורק במחיר של 99.65 דולר לחבית, עלייה של 0.3%.
"נתוני המקרו בארה"ב תומכים במחיר הנפט", אמר הכלכלן ג'יימס ויליאמס מחברת המחקר WTRG אקונומיקס בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג. "אולם יותר מכל, הדבר שדוחף כלפי מעלה את מחיר הנפט זה האפשרות של עימות עם אירן במצרי הורמוז", הוסיף.
הממוצע הארבע-שבועי של מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב נפל בשבוע שעבר לרמה של 375 אלף תביעות, הרמה הנמוכה ביותר מאז חודש יוני 2008, מסר היום משרד העבודה האמריקני. עם זאת, מספר התביעות בשבוע שעבר לבדו עלה בשיעור חד מהצפוי של 15 אלף לרמה של 381 אלף תביעות. תחזית הכלכלנים הייתה לגידול של 11 אלף תביעות.
מספר החוזים למכירת בתים קיימים שנחתמו בנובמבר בארה"ב קפץ ב-7.3% לעומת החודש הקודם לרמתו הגבוהה ביותר מאז אפריל 2010, לאחר זינוק של 10.4% בחודש הקודם, מסר היום איגוד סוכני הנדל"ן (NAR) בארה"ב. תחזית הכלכלנים הייתה לעלייה מתונה יותר של 1.5%.

תאריך:  29/12/2011   |   עודכן:  29/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזהב על סף שוק דובי; נפל ב-19% מהשיא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גלדסטון
הגארד חוזר מהפועל קרית טבעון בעקבות עזיבתו של ג'רום רנדל
מערכת אתר ערוץ הספורט
הג'ודאית הגיעה ל"חדשות הספורט" עם החונכת עדי ביכמן: "יש לי סיכוי"
איציק וולף
החרדים בבית שמש יצאו הערב להפגין סמוך לבית הספר אורות    הציתו פחי אשפה ויידו אבנים לעבר כוחות המשטרה    שלושה נעצרו, בהם גם אישה אחת    כעת נשמר השקט במקום
איתמר לוין
אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי יואשמו בקבלת שוחד מיזמי פרויקט הולילנד בפרשה שנחשפה ב-News1    צפוי כתב אישום גם נגד שולה זקן    בשבועיים הקרובים יוחלט מי מבין יתר החשודים יועמדו לדין
אלעזר לוין
דובר משרד השיכון מגיב על טיעוניו של יו"ר קבלני השיפוצים ערן סיב    "אנחנו מתנגדים להצעת החוק שיזם"    "על-פי חוות דעת משפטית, סיב אינו יכול להיות חבר במועצת ענף הבניה"    אין תגובה בעניין סירוב השר להופיע בכנסי ההתאחדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il