X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הד מאסטר, בשליטתם, רכשה ממשפחת ישורון בנין בשד"ל 10 ת"א, פינת יהודה הלוי זכויות הבנייה של הבניין יועברו למגדל בן 30 קומות שיבנו על המתחם
▪  ▪  ▪
יצחק חג'ג' [צילום: קובי קנטור]

חברת הד מאסטר, בשליטת האחים חג'ג' והיזם רפי קלינה, קנתה במוצאי שבת (31.12.11) ממשפחת ישורון בניין ישן בן 2 קומות ברחוב שד"ל 10, פינת יהודה הלוי בתל אביב, המהווה חלק ממתחם מרכזי בסיטי. הד מאסטר שילמה 12.5 מיליון שקל. למגרש יש זכויות בנייה לא-מנוצלות של 2,390 מ"ר, והן יועברו למגדל שייבנה במתחם. הדבר יאפשר לבנות מגדל בן 30 קומות, 13,000 מ"ר ברוטו.
להלן פירוט העסקה:
חברת הנדל"ן רג'נסי, בשליטת יצחק ועידו חג'ג', רכשה מחברת דיגל (בשליטת יהודה לוי) 50% מחברת הד מאסטר, ב-18 מיליון שקל. יתר ה-50% הם בידי המתווך והיזם הוותיק רפי קלינה.
הד מאסטר הייתה כל העת בעלים של חלק מהמתחם, מגרש בשד"ל פינת רוטשילד, עם זכויות בנייה של 4,400 מ"ר שטח עיקרי. היא רכשה בסיועו של קלינה נכסים נוספים ברחוב, וכך הגדילה את זכויות הבנייה שלה.
בנוסף, רכשה הד מאסטר משישה יורשים של משפחת ישורון את הבניין בשד"ל 10, ב-12.5 מיליון שקל, וכך השיגה זכויות בנייה נוספות של כ-2,400 מ"ר שטח עיקרי.
כל זכויות הבנייה יחד – 13,000 מ"ר
כל זכויות הבנייה יחד – המגרש המקורי, הרכישות הנוספות, זכויות חניון ומחסן (ראה בפסקה הבאה) ומגרש ישורון – יאפשרו לבנות בשד"ל פינת רוטשילד מגדל בן 30 קומות. שטחו ברוטו (עם שטחי שירות) יהיה, לדברי היזמים, 13,000 מ"ר. על-פי בדיקת News1, יהיה הבניין בן 12,200 מ"ר (8,680 מ"ר שטח עיקרי ועוד 3,500 מ"ר שירות).
המגדל מיועד בעיקר למשרדים, עם קומת קרקע מסחרית. אחת התוכניות היא לייעד את הקומות העליונות למגורים. תב"ע מתירה לבנות עד 2,390 מ"ר שטח עיקרי למגורים, דבר שיאפשר לבנות, למשל, כ-40 דירות בנות 100 מ"ר ברוטו.
הד מאסטר היא הבעלים של שני נכסים נוספים במתחם, שלא ייהרסו: חניון בן 106 מקומות ומחסן בבניין משרדים ביבנה 31 (הבניין עצמו אינו בבעלות הד מאסטר). יש לה זכויות לא מנוצלות מהחניון והמחסן, וגם הן יועברו למגדל. בבעלותה גם בניין לשימור בן 70 שנה, 650 מ"ר שטחו, בשד"ל 8.
קלינה, מגדולי המתווכים בתל אביב, עובד זה שנים על הפרויקט. האחים חג'ג' ישלמו לו 6 מיליון שקל, תמורת עבודתו והשקעותיו.
אולי גם מרוטשילד 84
הד מאסטר הייתה בעלים של מגרש ובניין ברוטשילד 84. היא מכרה את המגרש והבניין אשתקד, אך המכירה לא כללה זכויות בנייה לא מנוצלות. היזמים יבדקו אפשרות להעביר את הזכויות למתחם בשד"ל, והדבר יאפשר אולי להגביה את המגדל מעל 30 קומות.
יודגש, כי לא מדובר על בנייה "מהיום למחר": הוגשו שתי תביעות משפטיות בקשר לבעלות על החניון והמחסן, אם כי לא נראה שהן תעכבנה את הבנייה. יש לערוך טבלאות איזון וחלוקה, כדי להסדיר סופית את הבעלות על מגרשי המתחם. בנוסף, יש להכין תוכניות אדריכליות, לחתום על חוזה עם בנק שייתן ליווי בנקאי, ולחכות להיתר בנייה של העירייה.

תאריך:  02/01/2012   |   עודכן:  03/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חג'ג' וקלינה: בית ב-12.5 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הסיבה: אינה יכולה לעמוד במחויבויותיה כלפי היוצרים בישראל    רשות השידור וחברת שפ"ם אפיקים חתמו על הסכם להמשך שידורי הפרסום ברדיו
מוטי בסוק
החרימה 76 מכוניות וגבתה 50 מיליון שקל    470 עובדי הרשות, מתוגברים בחוקרים, גבו בסוף השבוע חובות מבתי עסק שלא דיווחו על הכנסותיהם    דורון ארבלי, מנהל רשות המיסים: מתוכננים מבצעים מוגברים נוספים
איציק וולף
נשיא המדינה תקף את יוזמות החקיקה האחרונות הנוגעות להרכב בית המשפט העליון ואמר כי ערעור עצמאות המשפט, או הטלת ספק בערכיותו, עלולים לגרום לנזק היסטורי ומדיני למדינת ישראל
עופר וולפסון
שר האוצר הספרדי הודיע היום כי תחזית הגירעון של הממשלה עבור השנה שעברה עלולה להיות גבוהה אפילו יותר מאשר התחזית שניתנה רק לפני כמה ימים לגירעון של 8%    כלכלנים: הכלכלה הספרדית עלולה להתכווץ ב-2% השנה
איציק וולף
חברי הכנסת אישרו בקריאה שניה ושלישית את החוק שיאפשר את מינוי השופט אשר גרוניס לנשיא בית המשפט העליון בעוד חודש    לבני: אין מקום לחקיקה פרסונלית בכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il