X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הטקס אשתקד [צילום: יח"צ]
פורסמה רשימת מועמדי פרס ביקורת התקשורת
המועמדים: דרור אידר, מתי גולן, בן דרור ימיני, איילת שקד, שולמית מלמד ודבורית שרגל הזוכה יוכרז באירוע השנתי של האגודה לזכות הציבור לדעת ויזכה ב-5,000 דולר

גם השנה פותחת "האגודה לזכות הציבור לדעת" לבחירת הציבור הרחב את ההצבעה לאחד משני הזוכים ב"פרס ביקורת התקשורת על-שם אברמוביץ לשנת תשע"ב-2012. לדעת פרסמה את רשימת המועמדים הסופיים לבחירת הקהל. במועמדים נמצאים אתרי אינטרנט, עיתונאים, בלוגרים ואנשי אקדמיה.
המועמדים לבחירת הקהל (לפי סדר הא"ב):
  • ד"ר דרור אֵידר - פובליציסט. מאמריו מתפרסמים בעיתונים ישראל היום ומקור ראשון ובאתר News1. אידר ידוע במאמריו הבלתי מתפשרים בכל הנוגע לתקשורת, לממשל, לכלכלה ולפוליטיקה.
  • מתי גולן - סופר, עיתונאי, עורך, פובליציסט, ואיש תקשורת. זכה בפרס לביקורת התקשורת בשנת 2000. בין התפקידים הרבים שביצע בתקשורת גולן הגיש תוכנית רדיו בשם "דוקומדיה" ברשת ב' שעסקה בביקורת אמצעי התקשורת, ובהמשך הגיש וערך את תוכנית ביקורת הטלוויזיה "דוקומדיה" בערוץ 1. כיום בעל טור פובליציסטי קבוע בגלובס ומקדיש רבים מטוריו לביקורת על אופן התנהלותה של התקשורת.
  • בן דרור ימיני - עיתונאי, משפטן ופובליציסט, ובעל השכלה במדעי הרוח ובמשפטים. זכה בפרס הישראלי לביקורת התקשורת בשנת 2003. מאז תחילת שנות התשעים, ימיני הוא בעל טור פוליטי קבוע במעריב, וכן אורח קבוע בתוכניות רדיו וטלוויזיה. בטורו בעיתון ובבלוג באתר nrg משמיע ימיני פעם אחר פעם קול ביקורתי ותקיף כנגד גורמים בתקשורת ואינו מהסס להתעמת עם מבקריו.
  • הרבנית שולמית מלמד - מחנכת ואם לשבעה ילדים, ממקימי ערוץ 7 ועומדת בראשו. היא עצמה אינה מתבטאת בפומבי, אך הערוץ האינטרנטי בראשותה מותח ביקורת מהצד הימני של המפה "מתוך תחושה שהתקשורת בישראל מוטה שמאלה". הביקורת מתפרסמת גם ב"בשבע" חינמון של "ערוץ 7", המופץ מדי סוף שבוע בריכוזי אוכלוסיה דתית וחרדית.
  • איילת שקד - הקימה בתחילת 2010, יחד עם נפתלי בנט, את תנועת "ישראל שלי", ומאז עומדת בראשה. תרומת התנועה לביקורת התקשורת מתבטאת הן בהעברת ביקורת ישירה על התנהלות גופי התקשורת והן במתן חשיפה ופרסום לנושאים שהתקשורת בוחרת, לטענתם, להתעלם או להחביא.
  • דבורית שרגל - ולווט אנדרגראונד, בלוג ביקורת התקשורת של דבורית שרגל, כולל סקירה יומיומית אינטנסיבית של עיתונות הדפוס, מהנעשה ברשת, ולפעמים התייחסות לנפלאות הטלוויזיה. הביקורת המושמעת מדי יום בבלוג הן על-ידי הכותבת, הן על-ידי כותבים-אורחים והן על-ידי קבוצת טוקבקיסטים דעתנית הופכת לא פעם לשיח בקרב העוסקים בתחום, ולעיתים גם משפיעה על התנהלותם.
פרס ביקורת התקשורת יוענק זו השנה ה-12, לשני אישים או גופים שתרמו בשנה האחרונה תרומה משמעותית לביקורת התקשורת בישראל. הזוכה השני ייבחר בידי ועדת השיפוט הכוללת את השגריר לשעבר עו"ד ד"ר מאיר רוזן - נשיא האגודה, המשורר ארז ביטון, השגריר לשעבר זלמן שובל, דליה זליקוביץ, ד"ר מור אלטשולר, אלוף (במיל.) אורן שחור ופרופ' אלי פולק - יו"ר האגודה.
ההצבעה תתאפשר לקהל הרחב עד 22 בינואר 2012. הפרס, בסך 5,000 דולר, יוענק לזוכה באירוע השנתי של האגודה לזכות הציבור לדעת שייערך ב-26 בפברואר השנה.

להצבעה - לחצו כאן
תאריך:  05/01/2012   |   עודכן:  05/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פורסמה רשימת מועמדי פרס ביקורת התקשורת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לאחר שאשתקד העניקו את הפרס
חיימוביץ  |  5/01/12 19:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
נשים נהנות מסיפוק מיני ככל שהן מתבגרות, וכן מאורגזמות תכופות, למרות הירידה בתשוקה המינית    67% מהנשים הגיעו לאורגזמה ברוב הפעמים או תמיד    הנשים הצעירות ביותר והמבוגרות ביותר במחקר מדווחות על התדירות הגבוהה ביותר של סיפוק מאורגזמה
איציק וולף
ארצות הברית קיבלה בקורת-רוח את ההודעה האירופית העקרונית על הפסקת ייבוא הנפט מאירן    "אנחנו מאמינים שהחלטות אלה עומדות בקנה אחד עם הידוק עניבת החנק סביב אירן מבחינה כלכלית"    האמריקנים ילחצו על סין, יפן, קוריאה הדרומית והודו לקצץ את כמות הנפט שהם מייבאים מאירן    מחיר חבית נפט האמיר לשיא של שמונה שנים
ליטל אדרי, אורית דמרי, אילנית אדרי
עבודה סמינריונית ראשונה מסוגה בחנה את טיפולו של מעריב בקבוצת אי.די.בי ובמתחריה מאז נמכר העיתון לנוחי דנקנר    המסקנה: חוסר אובייקטיביות בולט הן בסיקור העיתונאי והן בצד הפרסומי
עידן יוסף
על פי המסתמן ממסקנות הדוח שיוגש היום, גוף מודיעיני ינהל את המו"מ    ישראל תידרש לפעול כדי להביא לשחרור החטוף    בחלק הסודי: חיזוק ההרתעה מול מחבלים
עידן יוסף
המדבקות אוסרות על הטרדת נוסעים    בדיקות משרד התחבורה מגלות: אחת מעשר נוסעות בקווי ההפרדה מוטרדת בידי גברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il