X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנין בחיפה נמכר ב-240 אלף שקל לדירה דירת קרקע-מרתף בצפון ת"א נמכרה במהירות-שיא
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

זוג צעיר קנה דירת 3 חדרים בשדרות שאול המלך פינת דובנוב, ב-4.5 מיליון שקל. הדירה היא בת 160 מ"ר, ובה סלון ענק ושני חדרי שינה גדולים, עם שירותים צמודים. הדירה, בקומה שנייה, היא עם מעלית וחניה (משותפת ולא צמודה). העסקה נעשתה באמצעות חברת התיווך "מגדלי הים התיכון", בבעלות אריה שפר.
המחיר שנקבע בעסקה משקף שווי של 28,000 שקל למ"ר. זהו מחיר גבוה, אך לא יוצא דופן לגבי דירות ברמה גבוהה ובמיקום טוב. הדירה נמצאת במקום מעולה - מצד אחד ליד מרכז התרבות של תל אביב (האופרה, הקאמרי, הספריה העירונית, מוזיאון תל אביב), מצד שני ליד רחוב אבן גבירול, עם חנויות ובתי קפה, ומצד שלישי במרחק של כמה דקות הליכה מהיכל התרבות.
23 דירות בחיפה נמכרו ב-5.2 מיליון שקל
חברה פרטית חתמה בימים אלו על אחת העסקות הגדולות והמעניינות של התקופה האחרונה בענף דירות יד שנייה: החברה קנתה בניין בן שמונה שנים, ובו 24 דירות בנות שניים ושלושה חדרים, בהדר הכרמל, חיפה. המחיר - 5.2 מיליון שקל. דירה אחת מכורה, כך שהעסקה כוללת 23 דירות, ומשקפת מחיר נמוך של 240 אלף שקל לדירה. הבניין נמצא במרחק 10 דקות הליכה מהמכללה הערבית לחינוך, ורוב הדירות מושכרות לסטודנטים ערבים. שכר הדירה הממוצע הוא 1,900 שקל לחודש, דבר המבטיח לבעלים החדשים תשואה של 10%, לפני הוצאות.
הבעלים הוציאו את הבניין למכירה לפני שבועות אחדים, וקיבלו מספר ניכר של הצעות. יזם תל אביבי, שביקש להשתתף במירוץ, המתין שבוע, ואז התברר לו שאיחר את המועד, והבניין כבר נמכר.
דירת קרקע בדה-האז: 800 אלף ב-3 ימים
יורשים הוציאו למכירה דירה בעייתית לכאורה ברחוב דה-האז, בצפון תל אביב:זוהי דירה בת שני חדרים קטנים, 40 מ"ר, בקומת קרקע של בניין בן 45 שנה. ליתר דיוק, יש לרדת חצי קומה כדי להגיע לדירה. אין חניה. הדירה שימשה כל השנים כמשרד, ומובן שהיא לא מותאמת בדיוק כרגע למגורים.
המתווכת הדס הלוי, מחברת מגדלי הים התיכון, הצליחה למצוא בתוך שלושה ימים קונה, משקיע צעיר, ששילם בעד הדירה 800 אלף שקל. הוא לא מתכוון לגור בדירה, אלא להשכיר אותה, בכ-4,000 שקל לחודש. המחיר הגבוה נובע מהמחסור החמור בדירות קטנות בתל אביב, כך שכל דירה נחטפת במהירות. שכר הדירה - אם להוציא בחשבון הוצאות שיפוץ לא גדולות - יתן למשקיע תשואה גבוהה של 6%, פטורה ממס, עם סיכוי לרווחי הון בעתיד.

תאריך:  05/01/2012   |   עודכן:  06/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ישראל דוד קרא לרגולציה על כרטיסי האשראי לעשות מעשה ולהתערב בשמירה על פרטיהם האישיים של אזרחי ישראל    זאת בעקבות פרסום מספרי כרטיסים נוספים על-ידי הפצחן הסעודי
זיו אברג'יל
קשר ב"ש: החוד שלהם הטוב ביותר בליגת העל. הנבחן גולבוביץ' מרשים
אלעזר לוין
המגרש במרכז חולון מיועד לבניית 92 דירות    העסקה טעונה אישור בית המשפט המחוזי בת"א, מאחר שהחברה-האם תחת נאמן ומוצעת למכירה    גברה ב-100 אלף שקל על מזרחי ובניו
עופר וולפסון
החברה קיבלה דיווחים על מספר מקרים בהם נמצאו חגורות שנשחקו ונפתחו וגמרו לסכנת נפילה לילדים
איתמר לוין
פסק דין של נשיאת העליון שב וקובע, כי לא די בכך שביהמ"ש העליון יקבע הלכה חדשה כדי להצדיק דיון נוסף, אלא עליה להיות בעלת קושי או חשיבות מהותיים    בפס"ד קצב לא נקבעו כלל הלכות חדשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il